Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، کنفدراسیون فوتبال آسیا درحالی که استقلال و شهر خودرو خود را آماده میزبانی در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا می‌کردند به یکباره اعلام کرد که باشگاه های ایرانی نمی‌توانند در لیگ قهرمانان آسیا از هیچ تیمی میزبانی کنند.

این تصمیم AFC با اعتراض و مخالفت شدید باشگاه ها و فدراسیون فوتبال ایران همراه شد و حتی مجلس و نمایندگان و وزیر امور خارجه و چند چهره سرشناس سیاسی دیگر هم واکنش نشان دادند و باشگاه‌های ایرانی هم به صراحت اعلام کردند که در این رقابت ها شرکت نخواهند کرد و انصراف می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سایت العاجل عربستان با تیتر " ایران سیاست را وارد ورزش کرده است و یک اتهام های خطرناکی به کنفدراسیون فوتبال آسیا زد" نوشت: با وجود آنکه فدراسیون فوتبال ایران تهدید کرد که باشگاه های این کشور در صورتی که امتیاز میزبانی لغو شود از حضور در ادامه لیگ قهرمانان آسیا انصراف می دهند اما کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که هیچ نامه و یا درخواست رسمی از ایران برای انصراف از لیگ قهرمانان آسیا را دریافت نکرده است.

در نهایت کنفدراسیون فوتبال آسیا امارات را به عنوان میزبان دو دیدار استقلال با الکویت و شهر خودرو با الرفاع بحرین انتخاب کرده است و به نظر می رسد که باشگاه های ایرانی با وجود تهدیدهای زیاد راهی امارات می شوند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال ایران فوتبال فوتبال ایران مجلس شورای اسلامی مجلس عربستان لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۹۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ چهارشنبه شب در چارچوب دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید یک بازی حساس و تماشایی را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برابر رئال مادرید برگزار کند.

شاگردان توماس توخل روز گذشته هم بازی بسیار مهمی برابر اشتوتگارت داشتند که با شکست 1-3 به پایان رسید و اتفاق تلخی که در جریان این بازی رخ داد مربوط به مصدومیت گریرو بود که در دقیقه هفدهم از زمین بازی بیرون رفت و جایش را به لئون گورتسکا داد.

بسیاری از رسانه‌های نزدیک به بایرن پیش از این پیش‌بینی کرده بودند که این مصدومیت جدی باشد و گفته بودند که احتمال غیبت او در دیدار برابر رئال مادرید وجود دارد و حالا باشگاه بایرن به‌صورت رسمی خبر را اعلام کرد.

گفته شده است که گریرو به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط داخلی مچ پایش شرایط همراهی بایرن در دیدارهای پیش رو را نخواهد داشت و به این ترتیب توخل نمی‌تواند از او در جریان بازی حساس برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان استفاده کند.

دیگر خبرها

  • شیوه‌نامه خدمات غیرحضوری دفاتر اسناد رسمی تصویب شد
  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • ملی‌پوش ایران در جایی حساس‌تر از فینال آسیا(عکس)
  • لوتوس حافظه؛ دریافت نمایندگی فلش مموری در ایران
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟