Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه تهران بزرگ از بارش برف و کولاک در محورهای شمیرانات، آزادراه پردیس و محور قدیم تهران - جاجرود و بروز ترافیک نیمه‌سنگین در این مسیرها خبر داد.

سرهنگ نورالله خادم رئیس پلیس راه تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین وضعیت جی و ترافیکی محورهای مواصلاتی به تهران بزرگ اظهار داشت: هم‌اکنون بارش برف و کولاک در محورهای شهرستان شمیرانات (لواسانات) و همچنین آزادراه پردیس و محور قدیم تهران - جاجرود جریان دارد که باعث ترافیک نیمه‌سنگین در این محورها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس پلیس راه تهران بزرگ با بیان اینکه بارش برف در محورهای جنوبی استان از صبح قطع شده، به استقرار تیم‌های گشتی پلیس اشاره و تصریح کرد: مأموران پلیس راه تهران بزرگ در حال امدادرسانی به خودروهایی که دچار نقص شده‌اند هستند. همچنین مدیریت ترافیک، تسهیل در تردد و کنترل زنجیر چرخ از جمله موارد دیگری است که در دستورکار مأموران است. 

خادم با تأکید بر این مطلب که رانندگان باید از عجله و شتاب پرهیز کرده و سرعت مطمئنه و فاصله طولی مجاز را رعایت کنند، از آنها درخواست کرد به هیچ عنوان از خط اضطرار عبور نکنند، چرا که با توجه به برف‌روبی و عملیات راهداری، سطح باند اضطرار دارای لغزندگی است. 

وی خاطرنشان کرد: داشتن تجهیزات زمستانی و زنجیرچرخ برای تردد در معابر کوهستانی و برفگیر الزامی است. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: برف کولاک ترافیک پلیس راه زنجیر چرخ پلیس ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۹۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند

 

به گزارش تابناک، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سرودار سنگین است. در برخی از محورهای استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی نیز شاهد بارش باران هستیم.

مهر در خبری نوشت:همچنین محورهای هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران، رباط پشت بادام – بیاضه، گلشن – سراوان، گرده کوه – مهریز، مهرستان - ایرانشهر، گنجنامه – تویسرکان، وازک – بلده و پونل – خلخال مسدود است.

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۷ اردیبهشت
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | این بزرگراه شرق تهران را از دست کامیون های سنگین خلاص می کند
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور