Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@04:09:16 GMT

سیامک نعمتی؛ مهره رمزآلود یحیی مقابل تراکتور

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۰۰۶۰

هافبک شوتزن تیم پرسپولیس از روزهای آینده به تمرینات گروهی اضافه خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، سیامک نعمتی در آخرین بازی نیم فصل تیم پرسپولیس آسیب دید و نتوانست بازی را ادامه دهد. او که برابر نساجی عملکرد قابل قبولی هم داشت، جزو بازیکنانی بود که خیلی مورد توجه گابریل کالدرون قرار نداشت و همین موضوع سبب شد تا حتی به پیشنهادات خارجی‌اش نیز بیاندیشد اما در نهایت جدایی کالدرون سبب شد تا این هافبک خوش تکنیک و شوتزن، به آینده خود در پرسپولیس امیدوار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

نعمتی که گل صعود پرسپولیس به فینال آسیا را زد، در پنجره نقل و انتقالات زمستانی تمرینات بدنسازی را دنبال کرد و حالا باوجود بازگشت به زمین چمن، جدا از دیگر بازیکنان تمرین می‌کند. این در حالی است که البته پزشک سرخپوشان ابراز امیدواری کرده که سیامک در روزهای آینده به تمرینات گروهی ملحق شود اما احتمال دارد او در مقابل تراکتور غایب باشد.

 

باتوجه به این که تراکتور بازیکنان شوتزن زیادی را در اختیار دارد، ممکن است یحیی گل محمدی سرمربی قرمزها در نیمه دوم به نعمتی میدان بدهد تا او نیز از این حربه علیه تراکتوری ها سود ببرد.

پرسپولیس تهران سیامک نعمتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران سیامک نعمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۰۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید

آفتاب‌‌نیوز :

اوسمار از وقتی سرمربی پرسپولیس شده، حساب ویژه‌ای روی کاپیتان تیمش باز کرده و امید عالیشاه به یکی از مهره‌های فیکس و تاثیرگذار تبدیل شده است.

هر دو شکست اوسمار در لیگ و جام حذفی که مقابل آلومینیوم رقم خورد، در حالی اتفاق افتاد که عالیشاه در ترکیب تیمش حضور نداشت. 

عالیشاه طی یکی دو روز اخیر به تمرینات گروهی تیمش برگشته و شرایط حضور در تمرینات گروهی را پیدا کرده است. به این ترتیب او مشکلی برای همراهی پرسپولیس در بازی فوق العاده حساس مقابل سپاهان نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • اتفاق جدید در پرونده یحیی گل‌محمدی
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • داستان پیچیده بازگشت یحیی گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس (احتمالی)
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان/بازگشت مهره کلیدی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان
  • مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید