Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه نمایندگان باشگاه‌های ایران با مسئولان AFC دقایقی پیش در مالزی به پایان رسید و با پافشاری قاطعانه طرف ایرانی و مقاومت هواداران این چهار باشگاه AFC مجاب شد میزبانی را به ایران برگرداند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری  برنا؛ دقایقی قبل جلسه هیئت ایرانی به ریاست مهدی علینژاد، معاون وزیر  ورزش و جوانان با ویندسور جان و مسئولان منطقه‌ای  کنفدراسیون فوتبال آسیا به پایان رسید و در نتیجه پافشاری هیئت ایرانی به حق میزبانی مردم ایران در رقابت‌های آسیایی و تأکید بر امنیت و آرامش آسمان و زمین کشورمان AFC  مجاب شد میزبانی لیگ قهرمانان را به ایران بازگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی شکوری، سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال پس از پایان جلسه در گفتگو با خبرنگار برنا با بیان این مطلب گفت: در این مذاکرات که به ریاست مهدی علینژاد، معاون وزیر ورزش و جوانان و با حضور نمایندگان سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و  شهر خودرو و با نیابتی که باشگاه سپاهان به این سه باشگاه داده بود، برگزار شد پس از بحث‌ها و گفتگوهای فراوان  و تأکید قاطعانه هیئت ایرانی به این موضوع که این میزبانی جزو حقوق ذاتی مردم ماست و حاضر نیستیم در کشور دیگری مسابقه دهیم و همچنین با تأکید بر امنیت آسمان و زمین ایران خواستار تجدید نظر جدی در تصمیم کمیته مسابقات شدیم.

هادی شکوری اضافه کرد: با اسناد و مدارک اثبات کردیم زندگی  روزمره و آرام و امن  در ایران جریان دارد و نمایندگان ایرانی دلیلی نمی‌بینند در شرایط فعلی مسابقات آسیایی خود را در کشور ثالثی برگزار کنند. 

سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه دبیر کل فدراسیون در این جلسه با تأکید بر رعایت تصمیمات کمیته مسابقات داشت به پیشنهاد ارائه شده در نامه قبلی به ایران  اشاره کرد و از نمایندگان باشگاه‌های ایرانی خواستار پذیرش آن پیشنهاد شد. 

هادی شکوری  در  ادامه تصریح کرد: هیئت ایرانی این پیشنهاد را نپذیرفتند و با رد این موضوع که در دور اول بازی‌های گروهی میزبان باشند ولی برای دور دوم در ماه مارچ بازرسی‌هایی انجام شود و پس از تأیید مجدد، بازی‌ها در ایران برگزار شود به شدت مخالفت کردند و تنها در صورتی حاضر به  پذیرش آن شدند که AFC  تضمین دهد قطعا بازی‌های مرحله گروهی در ایران برگزار خواهد شد. 

هادی شکوری با بیان اینکه این  جلسه کاملا جدی و  سخت دنبال شد  افزود: آنچه که تأکیدات هیئت ایرانی بود در نهایت با موافقت AFC مواجه شد  و به این ترتیب ایران پذیرفت دو بازی پلی اف به خاطر نشان دادن  حسن نیت خارج از ایران برگزار شود و بازی‌های مرحله گروهی به این شکل که سه بازی اول تیم‌های ایرانی میهمان باشند و در سه بازی دوم میزبان، به مسابقات برگردند. این توافق به امضای طرفین رسید و به این ترتیب باشگاه‌های ایران به لیگ قهرمانان آسیا بازگشتند. 

سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا این توافق در وضعیت میزبانی تیم ملی فوتبال هم تأثیری دارد گفت: نکته  مهم این است که با اقداماتی که انجام شد خطر عدم میزبانی تیم ملی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی هم از روی سر ایران برداشته شد  تا شیطنت‌های احتمالی برخی کشورها همین امروز نقش بر آب شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران تیم ملی کنفدراسیون فوتبال آسیا مالزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۰۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز

فرماندار سرپل‌ذهاب از آمادگی این شهرستان برای میزبانی از زائران یادمان بازی دراز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، صدراله بابلی امروز _ جمعه هفتم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مراسم گرامیداشت عملیات غرور آفرین بازی‌دراز و یادواره شهدای این عملیات هر سال در اردیبهشت‌ماه در شهرستان سرپل ذهاب برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم امسال با توجه به برنامه‌ریزی سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و شهرستان سرپل ذهاب آمادگی کامل برای اجرای این مراسم و میزبانی شایسته از زائران آن را دارد.

فرماندار سرپل‌ذهاب خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی برای این مراسم از سال گذشته آغاز و کمیته‌های شش‌گانه تشکیل و شرح وظایف آن‌ها مشخص و ابلاغ شده و با نظارت سپاه شهرستان تمام برنامه‌های مقدماتی اجرا شده و ما آماده میزبانی از رهروان شهدا هستیم.

بابلی یادآور شد: از مجموعه دستگاه‌های اجرایی شهرستان که در فراهم کردن مقدمات برگزاری مراسم تلاش کردند و همچنین از مردم شریف و مهمان‌نواز شهرستان که در این مراسم همراه و همدل ما هستند تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی گفت: در سال گذشته ۴۰۰۰۰ نفر در این مراسم شرکت کردند و امسال نیز از تمامی ایثارگران، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف بسیج و مردم ولایت‌مدار کشور دعوت می‌کنیم که در این مراسم که مختص به شهدا است شرکت کنند.

کد خبر 748056

دیگر خبرها

  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • توافق ایران و چند کشور برای استرداد متهمان تحت تعقیب
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان برگزار شد
  • برگزاری سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب