Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود خاندایی روز پنجشنبه در این زمینه بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی مجری این طرح شامل جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است که پس از تایید پرونده‌ها در شهرستان از سوی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سقف هر وام را تا ۱۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: مدارک لازم برای دریافت این تسهیلات شامل معرفی‌نامه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اسناد هویتی، مجوز مشاغل خانگی مرتبط، فرم استعلام سوابق بیمه و تسهیلات، فرم درخواست تسهیلات متقاضی و صورتجلسه کارگروه اشتغال شهرستان است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان تاکید کرد: متقاضیان برای پیگیری موضوع حداکثر تا تاریخ ۶ بهمن ۹۸ به همراه مدارک مورد نیاز باید به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: اولویت در بررسی پرونده‌ها و پرداخت تسهیلات، با طرح‌های دارای متقاضیان واجد شرایط کارآفرینی و فعال بر اساس ظرفیت‌ها، مزیت‌های نسبی و رقابتی شهرستان کاشان خواهد بود.

به گفته خاندایی، افرادی که پیش‌تر از تسهیلات اشتغال‌زایی استفاده کرده بودند، امکان استفاده از تسهیلات جدید را ندارند.

در زمان حاضر یک‌هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی و نزدیک به ۱۵ هزار واحد صنفی در کاشان فعال هستند.

شهرستان ۳۶۵ هزار نفری کاشان در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی اشتغال زایی کاشان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی اشتغال زایی کاشان تسهیلات بانکی اشتغال زایی کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۰۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبود رفاه و معیشت مشاغل کارگری راه‌ موثر مقابله با قاچاق است

هرمزگان-جام جم انلاین-امام جمعه اهل سنت بندرعباس در دیدار مجتبی معین وزیری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، معاونان و نمایندگان تشکل‌های صنفی و بازنشستگی تامین اجتماعی که در دفتر امام جمعه اهل سنت برگزار شد، بر توجه به همه بخش‌های فعال جامعه تاکید کرد و گفت: نباید شرایطی رقم بخورد که تعدادی از گروه‌های شغلی، خود را برتر بدانند و توجهات را به سوی خود معطوف کنند و مشکلات بخش‌های دیگری از شاغلین جامعه شنیده نشوند.
شیخ یوسف جمالی یک مشکل مهم در حوزه کار را مشارکت عنوان کرد و افزود: متاسفانه ما بجای فرهنگ مشارکت بعضا ضد آن عمل می کنیم به عنوان مثال این ضد فرهنگ ادبیات خود را هم تولید کرده مثل اینکه "اگر شریک خوب بود خدا شریک داشت" که این صحبت اشتباه سنگینی است.     وی در این خصوص به روایت " انا ثالث الشریکین اشاره کرد و گفت: با استناد به این روایت، می‌بینیم خدایی که صاحب گنجینه‌های زمین است خود را نفر سوم یک شراکت اقتصادی خطاب می‌کند.امام جمعه اهل سنت بندرعباس ادامه داد: همین اشکال باعث شده تا عمر کسب‌ و کارها در جامعه کوتاه و نهایتا چند دهه دوام داشته باشد.  
شیخ جمالی با اشاره به وضع رفاه کارگران، افزایش سطح کیفی معیشت مشاغل کارگری را از بهترین روش‌های مقابله با مشاغل کاذب دانست و ادامه داد: متاسفانه در سال‌های اخیر، دریا که همه کرم و نعمت و فرصت است توجه کمتری بخاطر قاچاق به مشاغل پایدار آن شده است و عدم بهره گیری از این ظرفیت باعث شده تا مشاغل کاذب و ترک تحصیل شکل گرفته و ضربه مهلکی به جامعه محلی وارد سازد.به گفته وی، یکی از عوامل شکل گیری قاچاق، کم توجهی به مشاغل پایدار دریایی است.   اتفاقات خوبی در حوزه اشتغال رقم خورده استدر این دیدار همچنین مجتبی معین وزیری مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: در حوزه اشتغال که هم دغدغه مردم و هم دغدغه مسئولان است اتفاق خوبی که رقم خورده این است که بیشترین کاهش نرخ بیکاری در کشور را داشتیم و استان هرمزگان با ۳.۹ درصد وضعیت خوبی را به خود اختصاص داده است.وی افزود: با توجه به فعالیت هایی که در حوزه صنایع و مشاغل خرد و خانگی در استان راه افتاده است، در سال گذشته حدود ۵۴ هزار شغل ثبت شده با کدملی اتفاق افتاد که طبق تعهدات کشوری ۳۰ هزار شغل بوده که ما در این شاخه رتبه یک کشوری را کسب کردیم.  
مجتبی معین وزیری گفت: در طرح طبقه بندی و یکسان سازی حقوق در کارگاه های بالای ۵۰ نفر کارگر ، در کشور ۵۵ درصد مشمول این طرح می شوند که در استان هرمزگان ۶۶ درصد کارگران شامل این طرح شده اند همچنین در حوزه رسیدگی هیئت حل اختلاف بین کارگری و کارفرمایی مدت زمان رسیدگی به شکایات کارگری و کارفرمایی در کل کشور ۳۷ روز و در استان هرمزگان ۱۲ روز است ، که ما در این حوزه هم رتبه یک کشوری را کسب کرده ایم ، خوشبختانه با توجه به تلاش همکاران در بحث بازرسی کار و ایمنی کارگران و همچنین در کاهش خطرات جسمی و فوتی ها هم در سال گذشته رتبه یک کشوری را کسب کرده ایم.   مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان همچنین به اقدامات انجام شده در زمینه مسکن کارگری اشاره کرد و گفت: علاوه بر کوشش دولت در حوزه مسکن کارگری که به صورت ملی انجام می شود ما به صورت استانی، زمین هایی که به عنوان مسکن کارگری در طرح جدید در شهر بندرعباس قرار دارد به صنایع تخصیص داده شده و تعاونی آنها در حال راه اندازی است و کارگران صنایع و کارگران مشغول به کار در صنایع می توانند عضو این تعاونی ها بشوند.

دیگر خبرها

  • بهبود رفاه و معیشت مشاغل کارگری راه‌ موثر مقابله با قاچاق است
  • تسهیلات مناسب به بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی اختصاص می‌یابد
  • پول‌ های زیر فرش/ پردرآمدترین مشاغل خانگی کدام‌اند؟
  • کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند
  • ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی در مشهد دریافت کردند
  • ۷۵۰۰۰کارگرتحت پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند
  • وزارت کار بخشی از سهم اشتغال کشور را به فارغ‌التحصیلان اختصاص داده است
  • برگزاری همایش ایمنی وبهداشت شغلی شرکت‌های شهرستان میبد
  • فرسودگی ۳۰ درصد مدارس گناباد
  • ۱۰۸ درصد تعهدات اشتغال در رودسر محقق شده است