Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@23:18:51 GMT

دومین فینال عربستان با سعد الشهری (عکس)

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۰۷۷۸

تیم ملی فوتبال زیر 23 سال عربستان با پیروزی یک بر صفر در برابر ازبکستان علاوه بر صعود به المپیک 2020 توکیو به دیدار پایانی این رقابت ها راه پیدا کرده است. 

به گزارش "ورزش سه"، در سال های اخیر این دومین باری است که عربستان با مربیگری سعد الشهری جوان حضور در فینال آسیا را تجربه می کند. پیش از این و در سال 2016 سعد الشهری با تیم ملی جوانان عربستان و در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا با پیروزی 6-5 در برابر ایران به فینال بازی ها راه پیدا کرد و در بازی نهایی با شکست یک بر صفر در برابر ژاپن به جام دست پیدا نکرد اما به همراه رقیب خود در بازی پایانی و هم چنین تیم های ایران و ویتنام راهی جام جهانی زیر 20 سال در سال 2017 شد که این بازی ها در کره جنوبی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

در حالی که بعد از جام جهانی زیر 20 سال در سال 2017 فدراسیون فوتبال ایران مربی خود را تغییر داد فدراسیون فوتبال عربستان سعد الشهری را حفظ کرد و او شاگردانش اینبار در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا به دیدار پایانی راه پیدا کردند و حالا باید برای فتح جام قهرمانی بازی ها با کره جنوبی بازی کنند که این بازی یکشنبه آتی در تایلند برگزار می شود. بازی رده بندی را هم دو تیم استرالیا و ازبکستان برگزار می کنند و برنده این دیدار هم به همراه عربستان و کره جنوبی راهی توکیو می شوند. ژاپن میزبان بازی ها یکی از چهار نماینده آسیا در المپیک 2020 توکیو خواهد بود. 

 

گفتنی است در مرحله نیمه نهایی بازی های قهرمانی زیر 23 سال آسیا کره جنوبی دو بر صفر استرالیا را شکست داد و حالا هر دو تیم همگروه ایران شانس حضور در المپیک 2020 توکیو را دارند. هر چند صعود کره جنوبی به این بازی ها قطعی شده است و ازبکستان هم به شرط پیروزی در بازی رده بندی به این مهم دست پیدا خواهد کرد.

 

 

عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۰۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا

نماینده بسکتبال ایران نخستین بازی خود در فینال سوپر لیگ غرب آسیا را واگذار کرد.

به گزارش ایسنا، از ساعت ۲۱:۳۰ امشب (پنج‌شنبه - ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)، نخستین بازی سری فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا برگزار شد که در پایان، تیم الریاضی لبنان موفق شد برابر نماینده ایران به پیروزی رسیده و یک بر صفر سری را پیش بیفتد.

تیم شهرداری گرگان که تا پیش از این دیدار، هر ۸ بازی خود در سوپر لیگ غرب آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشته بود، امشب برابر میزبان قدرتمند خود حرفی برای گفتن نداشت و با نتیجه سنگین ۹۵ - ۶۰ شکست خورد.

شاگردان مصطفی هاشمی هر چهار کوارتر این بازی را به ترتیب با نتایج ۲۳-۲۲، ۲۲-۱۰، ۲۶-۱۸ و ۲۴-۱۰ واگذار کرد تا در پایان این دیدار با اختلاف ۳۵ امتیازی، تن به شکست دهد.

فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به صورت دو از سه برگزار می‌شود و هر تیمی که دو بار حریف خود را شکست دهد، قهرمان سوپر لیگ غرب آسیا می‌شود. 

با باخت امروز شهرداری گرگان، نماینده ایران برای حفظ شانس قهرمانی خود، باید بازی بعد که در تهران برگزار می‌شود را با پیروزی پشت سر گذاشته و سری را یک بر یک به تساوی بکشد.

برنامه سایر بازی‌های شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در فینال سوپر لیگ غرب آسیا:

بازی دوم)

شهرداری گرگان - الریاضی لبنان: چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت، ساعت ۲۱:۱۵ در تهران

بازی سوم)

الریاضی لبنان - شهرداری گرگان: چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت، ساعت ۲۱:۴۵۰ در بیروت

دیدار رده‌بندی این رقابت‌ها هم به صورت تک بازی میان تیم‌های ساجس لبنان و الشرطه عراق برگزار شد که تیم لبنان، با شکست حریف خود عنوان سومی این رقابت‌ها را به دست آورد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • صحبت‌های شمسایی پس از صعود به فینال آسیا
  • شمسایی: بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است
  • شمسایی: بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا صعود کرد
  • صعود نفسگیر ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا با پنالتی
  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • العین -یوکوهاما، آماده برای جنگ بر سر جام نقره‌ای