Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبادی زاده با بیان اینکه شهرستان بشاگرد، منطقه ای بکر و دست نخورده برای گردشگری است، گفت: این شهرستان را می توان به قطب گردشگری در استان هرمزگان تبدبل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان حجت الاسلام والمسلمین « محمد عبادی » در جلسه شورای اداری شهرستان بشاگرد اظهار کرد: برای بنده توفیقی بود که در شرایطی که شهرستاهای جاسک و بشاگرد در این روزها دارند در کنار مردم باشم و طی بازدید که از مناطق مختلف این دو شهرستان داشتم خدمات رسانی به شکل مطلوبی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: با گذشت بیش از یک هفته از عمق خسارت در این سیل همدلی مردم و مسئولان و دستگاه های نظامی سبب تسکین آمال در مردم شد وبا تلاشی که داشته اند توانسته اند بخش از مشکلات مردم را بکاهند وبرای مردم خدمات رسانی کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: شهرستان بشاگرد به لحاظ داشتن شرایط خاص دارای ظرفیتها و پتانسیلهایی است که می تواند در آینده به قطب گردشگری استان هرمزگان تبدیل شود که  این موضوع هم به وزیر عنوان شده  است.

 

عبادی عنوان کرد: ظرفیت های شهرستان بشاگرد در حوزه گردشگری، بکر و دست نخورده هستند و وجود خانه های کپری و مجلل که زیبایی های خاص خود را دارد می تواند هر گردشگر داخلی وخارجی را مجذوب خود کند.

 

وی با بیان اینکه از این ظرفیت ها به درستی اطلاع رسانی نشده است، بیان کرد: اگر ظرفیت های موجود در حوزه گردشگری در شهرستان بشاگرد به دستی تبلیغ و اطلاع رسانی شود، می توان شاهد حضور گردشگرهای داخلی و خارجی زیادی در منطقه باشیم همان گونه که در جنوب کرمان این کار صورت گرفت.

 

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان تصریح کرد: مردم بشاگرد، مردمانی نیک و خوب هستند که با فرهنگ خاص خود شاهد حضورشان در جاهای دیگر استان هم هستیم که این حضور انها هم نقش بسزایی در اقتصاد و رونق و فرهنگ استان هرمزگان داشته است.

 

عبادی خاطر نشان کرد: اگر نسبت به این ظرفیت ها غافل نباشیم و برنامه ریزهای متناسب با این منطقه صورت گیرد، اگرچه هزینه هایی هم در پی دارد می توان بخشی از مشکلات مردم را حل کرد وضعیت این شهرستان را متحول ساخت.

 

وی با اشاره به اینکه شهرستان بشاگرد تنها شهرستان پرباران استان هرمزگان در چهار فصل است، گفت: این شهرستان یک شهر پرباران اما تشنه است که می توان از ظرفیت آبهای روان و سیلابی آن در اثر بارندگی و کنترل و مهار آنها با ایجاد سدهای متفاوت در جای جای بشاگرد بعضی از مشکلات در حوزهای آبی و کشاورزی را حل کرد و محصول سیر با کیفیت بشاگرد به عنوان یک محصول و منبع بسیار مهم در سطح کشور در اقتصاد استان نقش آفرینی داشته باشد.

 

عبادی در بخش دیگر از صحبتهای خود به مشکلات جدی در حوزه راه های بشاگرد اشاره کرد و گفت: راه های شهرستان بشاگرد یکی از مشکلات و معضلات جدی در منطقه است که اگر به این شهرستان با توجه به امکانات و تکنولوزی های روز فکر نشود مردم مجبور هستند برای ایحاد شغل و امرار  و معاش خود کوچ کنندومشکلات این شهرستان دو چندان شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان اظهار کرد: برای این شهرستان باید توجه جدی صورت گیرد با توجه به اینکه توانستیم شهرشتان بندر عباس را در یونسکو به عنوان شهر صنایع دستی ثبت و معرفی کنیم، سهم بشاگرد در این حوزه در استان و کشور چقدر است، با توجه به اینکه مردم این شهرستان از دیر باز با خلاقیت خود یک خانه را تبدیل به کارخانه می کنند.

 

عبادی زاده گفت: مردم بشاگرد حافظان امنیت ما دراین منطقه کوهستانی هستند که اگر این کوهها خالی از سکنه باشند در بعد امنیت ملی می توان منشا خطرات و مضرات بزرگی برای جامعه استان و کشور باشد.

 

 

 

 

پایان پیام/673

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما طرح ملی فهما سردار سلیمانی مساجد شهادت سردار سلیمانی مسجد کانون های مساجد بازدید از مناطق سیل زده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ایجاد اشتغال در روستاها توسعه گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۰۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورهال واحد سیار فرآورشی اسکید مونتد با ظرفیت بیش از ۵۰ هزار بشکه در روز

 رضا طرفی سرپرست واحد سیار فرآورشی آزادگان جنوبی (اسکید مونتد) در خصوص اورهال و تعمیرات اساسی این واحد گفت: نظر به اینکه راهبری این واحد عملیاتی در سال ۱۴۰۲ به شرکت نفت و گاز اروندان تحویل داده شد و با توجه به برنامه‌های کلان شرکت ملی نفت ایران برای برداشت هر چه بیشتر و افزایش تولید از میادین مشترک؛ بعد از تحویل‌گیری این تاسیسات از سوی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان برنامه‌های تعمیرات اساسی در دستور کار قرار گرفت.

او می‌گوید: این واحد تولیدی با ظرفیت بیش از ۵۰ هزار بشکه نفت در روز، پنج سال در سرویس بوده و پیش از این تعمیرات اساسی بر روی آن انجام نشده است.

به گفته او بر همین اساس شرکت نفت و گاز اروندان برنامه‌های خود را برای اصلاح، تعمیر، نگهداری و بازرسی مخازن موجود به منظور افزایش تولید و کارایی بهتر تجهیزات فرآیندی را آغاز کرد.

سرپرست واحد سیار فرآورشی اسکید مونتد گفت: طی جلساتی مشترک در همه بخش‌ها الزامات مورد نیاز در نظر گرفته شد و بعد از صدور مجوز‌های قانونی و دستورالعمل‌های اجرایی و ایمنی از سوی مدیریت شرکت نفت و گاز اروندان به پیمانکار، کار تعمیرات اساسی از ۱۹ فروردین ماه سال جاری با نظارت و مدیریت ما آغاز شد.

وی با بیان اینکه تعمیرات اساسی بر روی پنج مخزن نفت شامل سه مرحله تفکیک‌گر و دو مرحله نمک‌گیر انجام شد، افزود: مراحل تمیز کاری و تعمیر با خارج کردن ۶۰۰ قطعه داخلی آغاز شد و مرحله بستن آنها طی روز‌های اخیر به پایان رسید.

طرفی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده و راه‌اندازی مجدد ردیف اول این واحد، گفت: قبل از راه‌اندازی مجدد تمامی برنامه‌های ایمنی، PSSR (بازبینی ایمنی پیش از راه‌اندازی) و موارد مربوط به الزامات قبل از راه‌اندازی در جلسات تخصصی بررسی و با اجرای تمام الزامات ایمنی راه‌اندازی مجدد انجام شد.

سرپرست واحد فرآورشی اسکید مونتد ادامه داد: در این تعمیرات اساسی ۶۰۰ متر مربع از مخازن و تجهیزات، ۶۰۰ قطعه، تمامی شیرآلات فرآیندی، پمپ‌ها و دیگر تجهیزات مربوط به ردیف اول کارخانه شستشو، سرویس و تعمیر گردید.

به گفته او در این مدت از فرآیند اورهال تمام مراحل کار با هماهنگی، نظارت بازرسی و HSE انجام شد و هیچگونه حادثه‌ای رخ نداد و رعایت نکات ایمنی را در درجه اول اهمیت کار قرار دادیم.

طرفی در پایان از کلیه کارکنان جهادی و سخت‌کوش شاغل در واحد‌های عملیاتی، تعمیراتی و ستادی خود که در جهت انجام این اورهال در میدان آزادگان جنوبی تلاش و فعالیت ۲۴ ساعته داشتند تقدیر و تشکر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • اورهال واحد سیار فرآورشی اسکید مونتد با ظرفیت بیش از ۵۰ هزار بشکه در روز
  • قدردانی امام جمعه بندرعباس از سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • بهره گیری از همه ظرفیت‌ها برای جبران خسارت منطقه امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • اژه‌ای: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • باید پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • بیکاری جوانان از مهم‌ترین معضلات آبادان است
  • مغان طلاست نباید در قواره مس بماند/گمرک بیله سوار نبض اقتصاد مغان
  • سفر یک روزه رئيس سازمان زندان های کشور به بشاگرد
  • پیگیری استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در بشاگرد
  • رئیس سازمان زندانهای کشور عازم بشاگرد شد