Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوانبخت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: کتاب 'از هرمنوتیک به سیاست رهایی بخش' در گفتگو با دیتر میسگلد ترجمه علی خالندی پژوهشگر و مترجم مهابادی، چاپ و منتشر شد.

او با بیان اینکه این کتاب را انتشارات آگاه منتشر کرده است، افزود: مسئله محوری این کتاب پرسش از نقش رهایی بخش فلسفه در جهان معاصر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوانبخت اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۲ عنوان کتاب در موضوع‌های مختلف در این شهرستان چاپ و منتشر شده که موضوع بیشتر کتاب‌ها، ادبیات و شعر است.

مهاباد با ۲۳۷ هزار نفر جمعیت دارای ۶ کتابخانه عمومی، سه قرائت خانه و ۱۲ کتابخانه روستایی است.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارشاد چاپ کتاب بازار نشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۱۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فاروق سلیمانی گفت: در راستای فرهنگ سازی و اشاعه فرهنگ زیست محیطی در بین دانش آموزان با همکاری اداره آموزش و پرورش در هفته زمین پاک برنامه های زیست محیطی در مدارس شهر و روستای این شهرستان برگزار می گردد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد هدف از این آموزشها را آگاهی بخشیدن و نهادینه شدن فرهنگ حفاظت از محیط زیست در کودکان عنوان کرد و گفت: این آموزشها با موضوعات زیست محیطی در خصوص مدیریت پسماند، تفکیک از مبدا ، بازیافت، خطرات پلاستیک و کیسه های پلاستیکی برای دانش آموزان ارائه می شود.

دیگر خبرها

  • کتاب «یوسف گم گشته باز آید» در ماهشهر منتشر شد
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی
  • نزدیکی نگاه به حجاب در اسلام و مسیحیت
  • مجموعه بیانات شهید بهشتی دربارۀ نماز منتشر شد
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • کتاب آداب آبادانی منتشر شد
  • انتشار کتابی متفاوت درباره آلبرکامو
  • مجموعه شعر طنز «دیزی در پنت هاوس» منتشر شد
  • ورود «مسافر و مهتاب» با «فرقه خودبینان» به کتابفروشی‌ها