Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@15:37:51 GMT

شهادت سردار سلیمانی نقطه عطفی در تحولات کشور است

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۱۱۴۰

شهادت سردار سلیمانی نقطه عطفی در تحولات کشور است

ایسنا/مازندران رییس انجمن اسلامی معلمان مازندران گفت: شهادت سردار سلیمانی نقطه عطفی در تحولات کشور بوده و شخصیت این سردار بزرگ اسلام نماد آزادی‌خواهی و استکبار ستیزی در عرصه جهانی است.

مهدی احمدی فولادی در افتتاح پایلوت نیمه صنعتی تکثیر و پرورش ریز جلبک اسپیرولینا و رونمایی از یادمان نام‌گذاری مجتمع تحقیقاتی تولیدی جهاد دانشگاهی مازندران که در چپکرود جویبار برگزار شد ضمن تشکراز زحمات شبانه‌روزی جهاد دانشگاهی استان اظهار کرد: باید نسبت به اهتمام بیشتر جهت نیل به افق پیشرفتی که برای کشور ترسیم شده است، تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی شهادت سردار سلیمانی را نقطه عطفی در تحولات کشور دانست و تصریح کرد: در تشییع جنازه آن شهید بزرگوار دیدیم که مردم سر از پا نشناختند چراکه ایشان وابسته به یک جناح خاص نبود.

رییس انجمن اسلامی معلمان مازندران از اقدام شایسته جهاد دانشگاهی مازندران که مجتمع تحقیقاتی تولیدی خود را به نام سردار دل‌ها نام‌گذاری کرده قدردانی کرد و افزود: شهادت این سردار بزرگ اسلام را باید هم تبریک و هم تسلیت بگوییم چراکه بزرگی را از دست داده‌ایم و جای تسلیت دارد و تبریک به این دلیل که او "عند ربهم یرزقون" است و چه لذتی بالاتر از این که انسان پس از حیات دنیوی نزد پروردگارش روزی داده شود.

فولادی در پایان با اشاره به اینکه سی و هشتمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی مزین به نام شهید سلیمانی شده است، خاطرنشان کرد: این کار باید برای همه مدیران در سطح استان الگو شود.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۱۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟

سردار چهارباغی خاطره‌ای از سردار سلیمانی نقل کرده و گفته است: بار‌ها دیدم حاج قاسم شخصا برای شناسایی عملیات به عمق دشمن می‌رفت.

به گزارش همشهری آنلاین، سردار چهارباغی در مراسم سالگرد شهادت سرلشگر شفیع زاده، فرمانده توپخانه سپاه در تبریز گفت: حاج قاسم اولین نفری بود که وارد نبل و الزهرا شد. بعد از نامه مشهور شیعیان، حاج قاسم وقتی خودش شخصا وارد شهر شد، مردم با نقل و برنج و هرچه داشتند به استقبال نیرو‌های مقاومت آمدند. مردم نبل و الزهرا باور نمی‌کردند مقاومت به شهر رسیده است، در جلوی مقاومت هم سردار سلیمانی قرار داشت. چنان شور و شعفی ایجاد شده بود که من فقط در آزادی خرمشهر دیده بودم.

وی افزود: ساعتی قبل از آغاز عملیات توپخانه، به حاج قاسم پیشنهاد دادم که چند روزی است نخوابیدید استراحت کنید و موقع آغاز عملیات بیدارتان می‌کنم. خواستیم رمز را بخوانیم که حاج قاسم چنان عمیق خوابیده بود با خودم گفتم «بگذاریم کمی استراحت کند»؛ با غرش توپخانه شهید سلیمانی بیدار شد. به اتاق عملیات آمد و گفت: چرا بیدارم نکردید؟! دلیل را جویا شدم و گفت: صدای من موجب می‌شود دشمن بفهمد قاسم اینجاست و دلش مطمئنا خالی خواهد شد، نیرو‌های خودی هم مطلع می‌شوند کنارشان هستم.

سردار چهارباغی در ادامه به اهمیت نیروی انسانی در نزد شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: بار‌ها دیدم حاج قاسم شخصا برای شناسایی عملیات به عمق دشمن می‌رفت؛ به او گفتم: اسارت شما هزینه زاست. بدست دشمن بیفتید چی؟ گفت: محمود، این بچه‌های افغانستانی، پاکستانی، سوری، عراقی، لبنانی، ایرانی و همه در مقاومت عین فرزندان خودم هستند. تا مطمئن نشوم نمی‌گذارم جایی بروند.

دیگر خبرها

  • رشته های دانشگاهی را به سمت نیازهای جامعه سوق دهیم
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در سمت خود ابقا شد
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در فوتبال ایران خواهد بود
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • مازندران رتبه دوم کشور در سطح زیر کشت توت‌فرنگی