Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@02:06:01 GMT

ایران به لیگ قهرمانان آسیا بازگشت

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۱۱۹۶

ایران به لیگ قهرمانان آسیا بازگشت

پس از جلسه با نمایندگان ایران فدراسیون فوتبال آسیا پذیرفت که تیم های ایرانی از حق میزبانی خود در دور گروهی لیگ قهرمانان استفاده کنند.

 به گزارش "ورزش سه"، مهمترین خبر چند روز اخیر فوتبال ایران میزبانی تیم های ایرانی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بود که از سوی AFC به فدراسیون ایران ابلاغ شد. پس از این اتفاق، دستگاههای ورزش و دیپلماسی کشور بررسی‌ها را آغاز کردند و به دنبال راهی بودند که این حق را به فوتبال ایران برگردانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نتیجه جلسه باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال، سپاهان و شهر خودرو با فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش به اینجا رسید که درخواست یک جلسه فوری با کنفدراسیون فوتبال آسیا داده شود. AFC که اعلام کرده بود تیم های ایرانی در مسابقات پلی آف و دور رفت گروهی خارج از خانه بازی کنند و سپس بررسی های لازم صورت بگیرد تا تکلیف میزبانی آنها در دور برگشت مشخص شود، این درخواست را پذیرفت و نمایندگان ایران را برای یک جلسه به مالزی دعوت کرد.

 

از این رو مدیران سه باشگاه پرسپولیس، استقلال و شهر خودرو به همراه سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال و معاون وزارت ورزش راهی مالزی شدند تا این جلسه سرنوشت‌ساز را برگزار کنند. نشست ویژه با ویندسور جان، دبیرکل AFC امروز برگزار شد و دقایقی پیش به پایان رسید.

 

 

 

 

اولین خبری که از این نشست مخابره شد، حضور باشگاه‌های استقلال و شهر خودرو در بازی های پلی آف در کشور امارات بود. اما آنچه طرف ایرانی را به انجام بازی های پلی آف خارج از ایران راضی کرد، امتیازی بود که از AFC برای بازی‌های مرحله گروهی گرفته شد.

 

کنفدراسیون فوتبال آسیا برخلاف موضع قبلی خود پذیرفت که ضمانت میزبانی تمام نمایندگان ایران در دور گروهی لیگ قهرمانان را بدهد. به این ترتیب تیم های پرسپولیس و سپاهان در هفته های چهارم، پنجم و ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان میزبان رقبای خود خواهند بود و استقلال  و شهر خودرو هم در صورت رسیدن به مرحله گروهی دقیقاً همین شرایط را خواهند داشت و بدون مشکل در بازی های دور برگشت در تهران و مشهد میزبانی می‌کنند.

 

شهر خودرو استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا فولادمبارکه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۱۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال طالبان از قهرمانان فوتسال افغانستان

تیم ملی فوتسال افغانستان پس از تاریخ سازی در جام ملت های آسیا و نخستین صعود به جام جهانی فوتسال پس از بازگشت به کابل مورد استقبال گرم مردم این کشور قرار گرفت.

 جمعیت زیادی از شهروندان کابل به ویژه جوانان ساعت ها در فرودگاه کابل و فدراسیون فوتبال در انتظار بازگشت قهرمانان فوتسال بودند تا آنها را به گرمی در آغوش بگیرند و تاریخ سازی آنان را در عرصه ورزش تبریک بگویند.

بیشتر اعضای تیم ملی فوتسال افغانستان جوانان مهاجر هستند که در ایران به دنیا آمده و فوتسال بازی کرده اند و در همانجا به تیم ملی افغانستان پیوسته اند.

 اعضای تیم ملی فوتسال افغانستان با سر مربی ایرانی خود چند روز است باعث خوشحالی مردم این کشور در شهرهای مختلف شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چین
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چبن
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین 
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • استقبال طالبان از قهرمانان فوتسال افغانستان
  • ملی‌پوش ایران در جایی حساس‌تر از فینال آسیا(عکس)
  • اواین تصویر از بازگشت فرزند اسطوره محبوب فوتبال ایران به استقلال
  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا