Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@02:55:04 GMT

برنامه‌های هنری دهه فجر کرمانشاه از راه می‌رسند

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۱۳۲۶

برنامه‌های هنری دهه فجر کرمانشاه از راه می‌رسند

پژمان خسروی پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: جشنواره مد و لباس ایرانی اسلامی از ۱۵ تا ۱۸ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه جشنوراه فیلم فجر امسال نیز در کرمانشاه برگزار خواهد شد؛ افزود: زمان جشنواره از ۱۲ تا ۲۲ بهمن خواهد بود هرچند به طور معمول برگزاری آن با چند روز اختلاف نسبت به تهران خواهد بود دلیلش هم این است که تامین و ارسال فیلم‌ها طول می کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خسروی پور در ادامه با اشاره به سلسله برنامه هایی با عنوان بر امواج فرهنگ و هنر بیان داشت: به احتمال زیاد جشن موسیقی از ۲۴ تا ۳۰ بهمن ماه با شرکت گروه های موسیقی استان برگزار می شود هرچند این برنامه هنوز قطعی نشده است.

به گفته وی، حتی پیش بینی کرده ایم که ۲ گروه موسیقی پاپ نیز حضور داشته باشند اما مساله مهم تامین بودجه آن خواهد بود.

رییس اداره هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، در ادامه از برگزاری نمایشگاه هنرهای مفهومی خبر داد و گفت: در این نمایشگاه ۲۳ هنرمند ۲۸ اثر خود را به نمایش می گذارند.

خسروی پور افزود: فراخوان برای این نمایشگاه به صورت استانی بوده است اما ۲ نفر از شرکت کنندگان از استان های اصفهان و لرستان با دیدن فراخوان اثرشان را ارسال کرده اند و ما نیز مانع شرکت آنها نشدیم.

او با بیان اینکه این نمایشگاه هم اکنون آماده افتتاح است؛ ادامه داد: افتتاحیه این نمایشگاه به احتمال زیاد هفتم بهمن ماه خواهد بود اما اختتامیه آن در روز ۱۸ ام بهمن ماه خواهد بود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که بودجه لازم برای برگزاری جشنوراه های هنری در استان فراهم شود و از مسوولان استانی به خصوص استاندار کرمانشاه دعوت کرد که در جشنواره ها و نمایشگاه های هنری استان حضور داشته باشد.

به گفته خسروی پناه، وقتی مسولان ارشد استان به جشنواره ها و نمایشگاه های هنری علاقه مند باشند این موضوع باعث رونق این برنامه ها در استان می شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 اصفهان جشنواره مد و لباس دهه فجر فرهنگ و ارشاد اسلامی موسیقی پاپ قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۱۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،یاوری دبیر اولین دوره جشنواره قصص قرآنی گفت: دانش آموزان مدارس مفتاح و مدارس ناحیه‌های ۴ و ۶ آثار هنری خود را در قالب‌های گوناگون هنری به این جشنواره ارسال کرده بودند. 

او با اشاره به در یافت ۶۳۵ اثر، افزود: آثار دریافت شده در بخش‌های نماهنگ، نقالی، نمایش نامه نویسی، سرود، پادکست، نقاشی و نماهنگ بود که ۳۷ اثر برگزیده، ۲۷ اثر شایسته تقدیر و هفت اثر گروهی برگزیده شد.

دیگر خبرها

  • یک قرن سنندج در قاب تصویر
  • دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر سنندج برپا می‌شود
  • ۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از قم به همایش سراسری بچه‌های مسجد
  • ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی سینما آزادی
  • افتتاح نمایشگاه گروهی نقاشی «بهار رنگ ها» در برج آزادی
  • نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد
  • نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • فیلمی با موضوع امام رضا در راه جشنواره فجر
  • تشریح جزئیات جشنواره‌های رضوی/ نمایشگاه آثار خوشنویسی جهان اسلام برگزار می‌شود