Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@13:42:04 GMT

۱۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در ماهان کشف شد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۱۶۲۲

۱۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در ماهان کشف شد

به گزارش  روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا فداء افزود: مأموران انتظامی بخش ماهان در راستای مبارزه با قاچاق کالا با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از وجود یک مزرعه استخراج ارز دیجیتال توسط فردی در یک خانه باغ آگاهی یافتند.

وی بیان کرد: در همین رابطه ماموران انتظامی این بخش پس از کسب اجازه از مقام قضایی موفق شدند در بازرسی از این ملک تعداد ۱۴ عدد دستگاه استخراج ارز دیجیتال را کشف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تصریح کرد: در این رابطه یک نفر متهم که زن بود دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی تاکید کرد: سودجویان و مخلان اقتصاد داخلی کشور بدانند نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و کنترل تحرکات با هرگونه فعالیت سودجویان برابر قانون برخورد خواهد کرد.

بخش ماهان در فاصله ۳۵ کیلومتری جنوب غربی مرکز استان قرار دارد.

برچسب‌ها کرمان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کالای قاچاق ماهان ارز دیجیتال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کالای قاچاق ماهان ارز دیجیتال کرمان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کالای قاچاق ماهان ارز دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۱۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۷۳ خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی پور امینایی، ظهر چهارشنبه در تشریح این خبر به خبرنگاران گفت: در پی درخواست‌های مردمی مبنی بر ایجاد مزاحمت خودروهای شوتی در محور ماهان- بم و طی هماهنگی و دستور دادستان مرکز استان کرمان طرح ضربتی مبارزه با قاچاق سوخت با اولویت مقابله با خودروهای شوتی به مدت ۴۸ ساعت در محور پر تردد "ماهان-بم"اجرا شد.

وی افزود: در این طرح ضمن شناسایی و توقیف ۷۳ دستگاه خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق بیش از ۱۳ هزار لیتر گازوئیل کشف و در این رابطه ۷۳ متهم شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به خطرات بسیار زیاد حمل سوخت از طریق خودروهای سواری و وانت از همگان خواست در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه دپو و یا قاچاق کالا و سوخت مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6100708

دیگر خبرها

  • توقیف ۷۳ خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در کرمان
  • کشف ۲۱۵ کیلوگرم حشیش از یک منزل در رودبار جنوب
  • کشف ۴۷ ماینر در یک مزرعه پرورش قارچ!
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج «ارز دیجیتال» در استان خراسان شمالی
  • بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی کشف شد
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در فاروج
  • ۴۷دستگاه ماینر در یک مزرعه پرورش قارچ در فاروج کشف شد
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج رمز ارز در خراسان‌شمالی
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج رمز ارز در فاروج
  • کشف بزرگترین مزرعه رمز ارز در خراسان شمالی