Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس قوه قضاییه با جمعی از خانواده‌های شهدای فاطمیون در یزد دیدار کرد. تاریخ انتشار: 13:08 - 03 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۸۹۶۵۸

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، آیت‌الله رئیسی، رئیس قوه قضاییه در جریان سفر به استان یزد، با جمعی از خانواده‌های شهدای فاطمیون دیدار کرد.

آیت الله رییسی رییس قوه قضاییه در دیدار با خانواده شهدای فاطمیون، اظهار کرد: در طول خدمتم در آستان مقدس امام رضا(ع)، مقام معظم رهبری هر وقت به مشهد مقدس مشرف می‌شدند حتما دیدار با خانواده معظم شهدای مدافع حرم را جزو برنامه داشتند و این توفیق نصیب بنده نیز می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برخورد با محبت و پرلطف و همراه با صمیمیت رهبر انقلاب با خانواده معظم شهدا، تصریح کرد: ایستادگی و مقاومت شهدای مدافع حرم در میدانی که اضمحلال جریان استکباری دشمن و پیروزی جبهه حق رقم خورد کار بزرگی بود.

رییس قوه قضاییه اظهار کرد: از آثار و برکات خون مطهر شهدای مدافع حرم این بود که خداوند در منطقه و جهان جهل‌زدایی کرد.

آیت الله رییسی با بیان اینکه امروز گرفتار یک جاهلیت مدرن هستیم، افزود: این جاهلیت فناوری و علوم ارتباطات را در خدمت گرفته و پشت آن پول و قدرت و ثروت است.

وی خطاب به خانواده معظم شهدای فاطمیون گفت: امروز این حقیقت برای همه در عالم روشن است که داعش جریان دست ساخته آمریکایی‌ها ‌و انگیس‌ها بود ‌و این شهدا این موضوع را روشن کردند و معلوم شد دست پلید دشمن آنقدر توطئه‌گر هست که حاضر است از نام مقدس الله و پیامبر، بزرگ‌ترین سواستفاده را کند و تحت این دو نام بزرگ و حیات بخش تمام عوالم وجود، بزرگترین جنایت را مرتکب شود و خون مطهر شهدای مدافع حرم این پرده را کنار زد.

رییس قوه قضاییه ادامه داد: خانواده و فرزندان شهدا در هرجا که هستند باید یک پرچم برای شهید و شهادت و جهاد و ایثار باشند.

بیشتر بخوانید: یزد قطب صنعتی و معدنی است/اقتصاد گردشگری در این استان می‌تواند بسیار راهگشا باشد

آیت‌الله رییسی بیان داشت: خداوند بقای ثارالله را تضمین کرده و چون خون شهدا به خون ثارالله متصل شده است، ماندگار خواهد بود.

آیت‌الله رئیسی تاکید کرد: خونخواه شهدا، خود وجود مقدس پروردگار متعال است و این خون‌ها همچون خون مطهر ثارالله، جلوه خود را خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رییس قوه قضاییه خانواده های شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۱۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل معضل ۷۱۴۲ سند جزیره قشم بعد از ۵۳ سال

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: سال ۱۳۵۱ تعداد ۷ هزار و ۱۴۲ سند برای یکی از مناطق قشم صادر شد‌ که اشکال داشت و مشکلاتی ایجاد کرده بود که با دستور رئیس قوه قضاییه و یافتن راهکار، این‌مشکل بعد از ۵۳ سال حل شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، نشست خبری مجتبی قهرمانی؛ رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، امروز دوشنبه 17 اردیبهشت برگزار شد. قهرمانی در این نشست خبری که میزبان هفتمین تور رسانه‌ای قوه قضاییه (دومین تور در استان هرمزگان) بود، با تشریح سفر اخیر رئیس دستگاه قضا به استان هرمزگان اظهار کرد: در دوران تحول و تعالی برای دومین بار میزبان رئیس قوه قضاییه بودیم. سفر قبلی اسفند 1400 بود و امسال در 12 و 13 اردیبهشت باز هم تکرار شد. این سفر بدون انجام تشریفات مربوط به شخص رئس قوه‌ قضاییه بود.

وی افزود: برای این سفر اقدامات تخصصی و حرفه‌ای برنامه‌ریزی شد. حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای سفری هدفمند و محرک و موثر و تخصصی و حرفه‌ای به استان داشتند که برای آن صدها نفر ساعت کار تخصصی شده بود.

تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه آغاز شد

قهرمانی ادامه داد: سفر استانی رئیس قوه قضاییه باعث ایجاد حساسیت می‌شود زیرا وی ورود جدی و دقیق با مسائل دارد و مدیران دستگاه‌ها و ما در دستگاه قضایی خود را آماده می‌کنیم که عملکرد مطلوب و بدون اشکال خود را معرفی کنیم.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ادامه داد: سفر اخیر رئیس دستگاه قضا نوآوری‌هایی داشت که یکی از آنها برگزاری همایش خانواده بود. حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای مستقیم از فرودگاه در همایش بیش از هزار نفری همکاران و خانواده‌ها شرکت کرد و در آن از بیش از صد نفر از معلمان که همسر همکاران بودند به مناسبت روز معلم تقدیر شد.

وی افزود: همچنین در جریان این سفر نمایشگاهی برای جهاد تبیین و بحث تصویر رسانه‌ای قوه برپا کردیم که در آن معاونت‌ها و سازمان‌های مختلف دستاوردهای خود را به نمایش گذاشته‌اند.

وی گفت: ویژگی دیگر سفر رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان که خیلی برجسته بود، ملاقات وی و معاونین قوه با 15 قشر بود و این ملاقات‌ها با خانواده شهدا، نیروهای مسلح، مردم عادی و مراجعان، نخبگان، دانشجویان، کارگران، صیادان، معلمان، کشاورزان و باغداران، علمای اهل تسنن و شیعه، مدیران دولتی، تجار و بازرگانان، زندانیان و بیماران سو مصرف مواد تحت درمان انجام شد.

قهرمانی ادامه داد: برنامه‌های جانبی برای این سفر هم انجام شد مانند ارائه خدمات جهادی در سراسر استان از سوی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و نیز برپایی میز خدمت در مساجد توسط روسای دادگستری‌های استان.

وی تأکید کرد: سفر رئیس قوه قضاییه صرفاً یک کار سازمانی و نظارتی نیست و فرهنگسازی‌هایی هم دارد.‌ مثل فرهنگ حضور میدانی و نظارت‌پذیری، مسئولیت‌پذیری، گره‌گشایی از امور، نگاه تخصصی و نوین و فرهنگ مردمی‌‌بودن. همچنین در سفر رئیس قوه به استان هرمزگان موضوعاتی مانند رفاهیات همکاران، احداث بوستان مسئولیت اجتماعی، حل شدن مشکل واردات ماشین‌آلات راهسازی، تعیین تکلیف محموله بزرگ روغن، تهیه آمبولانس و خودروی آتش‌نشانی برای منطقه تنگه زاب از محل مسئولیت اجتناعی یک شرکت خصوصی، آزادی زندانیان (105 ایرانی و 40 اتباع) و رضایت قصاص، افتتاح سالن مانیتورینگ سوخت برای مبارزه با قاچاق سوخت، تصویب تجهیز آزمایشگاه سم‌شناسی پزشکی قانونی استان با مشارکت دولت و ... به سرانجام رسیدند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان با اعلام دوباره خبر حل مشکل اسناد موسوم به رفسنجان قشم گفت: در سال 1351 شخصی از رفسنجان کرمان می‌آید و 7142 سند برای یکی از مناطق قشم صادر می‌کند‌ اما مشکل اسناد این بود که حدود اربعه آن مشخص نیست. این اسناد سال‌هاست چالش جدی جزیره قشم و عامل اختلاف بین مردم است و ثبات مالکیت در قشم را دچار تزلزل کرده است. چند ماه قبل جلسه‌ای با رئیس قوه قضاییه بحث اسناد رفسنجان مطرح شد و وی دستور داد تا این گره باز شود و با برگزاری جلسات متعدد و بررسی طرح‌های مختلف، روش فعلی را عملیاتی کردیم که برای مردم به صورت کاملاً رایگان انجام و مشکل منطقه بعد از 53 سال حل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب دیدار کرد
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با آیت‌الله رئیسی
  • حل معضل ۷۱۴۲ سند جزیره قشم بعد از ۵۳ سال
  • یادواره شهدای روستای ارکان بجنورد
  • دیدار و گفتگوی صمیمانه مدیرکل آموزش و پرورش استان با خانواده های معزز شهدای فرهنگی
  • برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی