Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@06:00:23 GMT

جمع آوری بیش از ۱۱میلیارد ریال زکات در ماکو

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۱۹۴۵

جمع آوری بیش از ۱۱میلیارد ریال زکات در ماکو

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ماکو گفت: امسال پرداخت زکات در ماکو نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافت.

محمد محمد نژاد روز پنج شنبه سوم بهمن ماه در جلسه ستاد احیاء زکات این شهرستان‌ گفت: امسال ۱۱ میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال زکات در این شهرستان جمع آوری شد که نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کمیته امداد امام خمینی ماکو با بیان اینکه ۶۵ درصد از زکات پرداخت شده مردم این شهرستان سهم فقرا شده است، افزود: ۳۵ درصد از زکات پرداختی نیز شهرستان صرف کارهای عام المنفعه می شود.

وی از تشکیل ۶۴ ستاد زکات در روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: امسال ۳ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال از زکات پرداختی در روستاها برای احداث مساجد، غسالخانه و فعالیت‌های عام المنفعه هزینه شده است.
به گزارش ایسنا، محمد نژاد همچنین بر اهمیت زکات در دین اسلام و آموزه های دینی اشاره کرد و گفت: ترویج و احیا این فریضه در جامعه اسلامی از ضروریات است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زکات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۱۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرزین: نرخ رشد پول به ۱۶ درصد رسید

محمدرضا فرزین در جلسه روز یکشنبه هیات دولت به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی گفت: بر اساس گزارش‌های تهیه شده نرخ رشد نقدینگی که تا پایان اسفند سال گذشته به ۲۴ درصد کاهش یافته بود، در فروردین به ۲۳ درصد رسیده است. براساس این گزارش نرخ رشد پول نیز که سال گذشته ۳۳ درصد بود، تا ۱۶ فروردین امسال به ۱۶ درصد کاهش یافته است.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،رئیس کل بانک مرکزی افزود: رشد پول معیار مهمی برای انتظارات تورمی است و کاهش نرخ رشد آن نشانگر کاهش انتظارات تورمی است. همچنین در فروردین امسال میزان دارایی‌های ارزی کشور حدود ۲۰۰ میلیون دلار افزایش یافته که به معنای تراز مثبت ۲۰۰ میلیون دلاری خرید دارایی‌ها ارزی نسبت به فروش آن است.

دیگر خبرها

  • آغاز واگذاری ۱۲۴ قطعه زمین به خانوارهای مشمول قانون جوانی جمعیت در ماکو
  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • توجه به موضوع جوانی جمعیت و فرزندآوری در گتوند
  • فرزین: نرخ رشد پول به ۱۶ درصد رسید
  • نرخ رشد پول به ۱۶ درصد رسید
  • افزایش ۵۰ درصدی زکات در مهران
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • ۸۰ درصد جامعه استان از طرح فجرانه استفاده کردند
  • ‌۱۷۰ میلیارد ریال، هزینه کنترل جمعیت سگ‌های ولگرد بر دوش شهرداری گرگان