Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-05@07:30:39 GMT

طعنه اسکولز به سولسشر سرمربی یونایتد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۲۲۳۵

طعنه اسکولز به سولسشر سرمربی یونایتد

فشارها روی سولسشر پس از شکست خانگی برابر برنلی افزایش یافته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به عقیده پل اسکولز ناله و شکایت پل پوگبا کمکی به منچستریونایتد نخواهد کرد.

به گزارش گل، هافبک فرانسوی در شکست ۲-۰ منچستریونایتد برابر برنلی مجددا غایب بود؛ این در حالی است که وی در حال دست و پنجه نرم کردن با مصدومیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظاری نمی رود که پوگبا پس از انجام یک جراحی در اوایل این ماه تا ماه فوریه به میادین بازگردد؛ این در حالی است که هافبک فرانسوی از ماه اکتبر تاکنون تنها دو بار در لیگ برتر برای شیاطین سرخ به میدان رفته است.

پل اسکولز ، هافبک سابق منچستریونایتد در مورد ستاره فرانسوی گفت:

فکر نمی کنم پوگبا به زودی به میادین بازگردد و حتی اگر برگردد، از چیزی دیگر شکایت می کند و سعی می کند بازی نکند و در نهایت خود را از منچستریونایتد دور کند.

پل اسکولز در مورد شکست خانگی شیاطین سرخ برابر برنلی افزود:

می دانم تیم مصدومان زیادی داشت ولی ترکیب فعلی برای شکست دادن برنلی کافی است. نگران هفته های آتی هستم زیرا بعید است از بازیکنان مصدوم کسی به ترکیب بازگردد. مک تومینای فعلا بازنخواهد گشت و رشفورد نیز فکر می کنم سه ماه از میادین دور خواهد بود. بنابراین سولسشر ۵-۶ هفته باید با این بازیکنان کار کند و سعی کند کمی اعتماد به نفس آن ها را بازگرداند. آن ها باید نتیجه کسب کنند؛ هرچند که بازی های سختی در انتظارشان است. به نظرم منچستریونایتد زمان سختی را سپری می کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پل اسکولز برنلی سولسشر برنلی پل اسکولز سولسشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۲۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال

سرمربی اینتر رویکرد اشتباه بازیکنانش را از دلایل اصلی شکست برابر ساسولو در سری آ عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، اینتر که دو هفته قبل پس از برتری مقابل میلان قهرمانی زودهنگامش را جشن گرفته بود، شنبه‌شب در خانه ساسولو که در رتبه نوزدهم جدول قرار دارد با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

سیمونه اینزاگی در این بازی نیمی از ترکیب اصلی خودش را به میدان فرستاده بود و باز هم مقابل گربه سیاه خود که در بدترین وضعیت ممکن قرار دارد شکست خورد. سرمربی تیم قهرمان سری آ درباره شکست برابر ساسولو گفت:‌ بازی را کند شروع کردیم و رویکردمان در این بازی اشتباه بود. بعد از گلی که خوردیم، توپ را بهتر در زمین به حرکت درآوردیم و شایسته زدن گل تساوی بودیم. سعی کردیم تغییراتی ایجاد و از سیستم‌های مختلف استفاده کنیم و مهاجمان بیشتری را بازی دهیم اما در نیمه دوم موقعیت‌های کافی ایجاد نکردیم.

سرمربی اینتر در بخش بعدی صحبت‌هایش افزود: باید بهتر کار می‌کردیم. حیف که نتوانستیم به خاطر هوادارانی که همراه ما بودند به گل برسیم. ما از بازی سال گذشته مقابل مونتزا در ۴۲ بازی متوالی گلزنی کرده‌ایم اما ساسولو به‌خوبی دفاع کرد، تمرکز داشت و سخت جنگید. از شکست ناراحتم اما بازیکنان ساسولو از خود گذشتگی زیادی نشان دادند و تلاش زیادی برای برد کردند.

نراتزوری برای اولین بار از سپتامبر سال گذشته در سری آ ایتالیا طعم شکست را چشید. آخرین باخت اینتر برابر همین تیم ساسولو بود که توانسته بود اینتر را سال گذشته با نتیجه دو بر یک شکست دهد.

اینتر قهرمان سری آ و سوپرکاپ ایتالیاست که با شکست برابر اتلتیکومادرید از لیگ قهرمانان کنار رفت و بازی‌های این تیم تا پایان فصل تشریفاتی‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • پیروزی لیدز یونایتد مقابل آرسنال و قطعی شدن قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس (4 می، 2003)
  • تن‌هاخ:آژاکس؟دوست دارم برگردم اما فصل بعد هم با ‌‌یونایتدم
  • پیام مهم: تن‌هاخ حاضر نیست از یونایتد برود!
  • توماس توخل، گزینه جدی رتکلیف برای هدایت منچستریونایتد
  • ناراحتی مربی سابق رئال از میلان: امیدوار به یونایتد
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با ساسولو؛ احتمال استراحت فرانسوی‌ها مقابل گربه سیاه
  • غیبت لوکاس هرناندز در یورو 2024؛ دوری 6 الی 7 ماهه بازیکن فرانسوی از میادین
  • اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد
  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!