Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-02@04:54:55 GMT

انصاری فرد: خطر از بیخ گوش تیم ملی گذشت

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۲۳۴۵

انصاری فرد: خطر از بیخ گوش تیم ملی گذشت

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: توافق مهمی در مالزی انجام شد و از حق تیم های ایرانی دفاع شد و خطر از بیخ گوش تیم ملی هم گذشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمدحسن انصاری‌فرد درباره جزییات جلسه امروز در مالزی اظهار کرد: توافق کردیم که دیگر محرومیتی در کار نباشد چرا که اگر با AFC به توافق نمی‌رسیدیم هر یک از نمایندگان ایران محرومیت دو ساله و جریمه نقدی در انتظارشان بود اما در این جلسه از حق ایران دفاع و قرار شد تیم‌های استقلال و شهر خودرو در مرحله پلی آف خارج از ایران بازی کنند و اگر به مرحله گروهی صعود کردند مثل پرسپولیس و سپاهان در خانه بازی کنند

او ادامه داد: قبلا AFC پیشنهاد کرده بود که ابتدا تیم‌های ایرانی در خانه رقبا به میدان بروند و بعد آنها شرایط میزبانی ایران را بررسی کنند و از ایران گارانتی بگیرند اما در جلسه امروز از AFC تضمین گرفتیم که بازی‌های خانگی نمایندگان ایران در مرحله گروهی در ورزشگاه خودشان برگزار شود و میزبانی به تیم‌های ایرانی بازگردانده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انصاری‌فرد گفت: ما با این توافق تیم ملی را هم از خطر محرومیت از میزبانی نجات دادیم چرا که اگر امروز این توافق با AFC انجام نمی‌شد ممکن بود تیم ملی هم نتواند در ایران میزبانی کند و در نهایت این یک پیروزی بزرگ برای فوتبال ایران بود که شکر خدا به دست آمد. این را هم بگویم اول بازی‌های خارج از خانه برگزار و سپس در خانه بازی می کنیم. منتهی ما بابت این اتفاق گارانتی گرفتیم.

او افزود: ما تاکید کردیم کفدراسیون می بایست تیم‌تحقیقاتی می فرستاده چرا که ایران امن است و همانطور که ما به مالزی آمدیم‌ پروازها هم‌در حال انجام‌است و مشکلی نیست.آنها مشورت کردند و نهایت به ما گارانتی دادند در مرحله گروهی حتما میزبان هستیم و فقط اول باید خارج از خانه ها را برگزار کنیم.

 

لینک کوتاه: asriran.com/002ymd

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: انصاری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۲۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تیم ملی گلبال به بازی‌های پارالمپیک بعد از ۱۲ سال

به گزارش خبرنگار مهر، سیاست کیفی گرایی و تطابق با آن ، سیاست کمیته ملی پارالمپیک بعد برای اعزام ورزشکاران و تیم ها به بازی های پارالمپیک بر اساس سهمیه تخصیصی به آنها است.

این مسئله اعزام تیم ملی گلبال به این دوره از بازی های پارالمپیک را مبهم کرده بود. این تیم آبان سال گذشته در مسابقات آسیا پاسفیک که به میزبانی هانگژو برگزار شد به عنوان قهرمانی دست یافت و سهمیه آن رقابت ها برای بازی های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس را از خود کرد.

با این حال و به دلیل محرز نبود شرایط کیفی این تیم برای مسئولان کمیته ملی پارالمپیک، اعزام ملی پوشان گلبال به پاریس منوط به حضور در دو تورنمنت بین المللی به میزبانی المان و سوئد بود. تورنمنت آلمان سال گذشته برگزار شد و تیم ملی ایران از حضور در آن صاحب سه برد شد و نتیجه سه دیدار را هم واگذار کرد.

تورنمنت بین المللی سوئد اما کنسل شد و همین مسئله ابهاماتی پیرامون وضعیت این تیم برای اعزام ایجاد کرد. این موضوع نگرانی های دوباره را متوجه این تیم در مسیر پارالمپیک کرد تا آنجا که موضوع در نشست یکشنبه گذشته هیات رییسه کمیته ملی پارالمپیک هم توسط محمد رضا مظلومی رییس فدراسیون ورزش های نابیایان و کم بینایان مطرح شد.

در نهایت اما با پیگیری های صورت گرفته توسط فدراسیون ورزش های نابینایان وکم بینایان، کمیته ملی پارالمپیک موافقت خود را با اعزام تیم ملی گلبال به بازی های پارالمپیک صادر کرد.

بدین ترتیب تیم ملی گلبال ایران پس از دوازده سال در بازی های پارالمپیک ا حضور خواهد داشت.

بازی های پارالمپیک پاریس ۷ تا ۱۸ شهریور به میزبانی پاریس برگزار می شود.

کد خبر 6093767

دیگر خبرها

  • گزارش المیادین از جزئیات توافق پیشنهادی آتش‌بس بین حماس و رژیم صهیونیستی
  • گزارش المیادین از توافق حماس و اسرائیل برای آزادی اسرا
  • متن کامل پیش‌نویس تل‌آویو برای آتش‌بس در غزه و تبادل اسرا
  • الاخبار فاش کرد؛ جزئیات پیشنهاد آتش‌بس رژیم صهیونیستی به حماس
  • اعزام تیم ملی گلبال به بازی‌های پارالمپیک بعد از ۱۲ سال
  • معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد
  • خانه انصاری ارومیه میزبان گردشگران خواهد شد
  • انصاری نیک: «خلیج فارس» هویت ایران و یکی از پایه های قدرت تمدنی کشور است/ غرب نمی خواهد در منطقه امنیت برقرار باشد، زیرا امنیت ضامن توسعه است
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان