Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلیل بزرگی ظهر پنجشنبه به خبرنگار مهر گفت: از زمان شروع کولاک و با توجه به حجم بارش و گستردگی موقعیت جغرافیایی اقلید، همه دستگاه‌های امدادرسان با تمام توان و امکانات به صورت شبانه روزی اقدام به ارائه خدمات، برف روبی، بازگشایی معابر نمودند.

وی افزود: تا صبح امروز بیش از ۱۰۰ مسافر که در محور اقلید به یاسوج در برف گرفتار شدند همگی اسکان داده شده اند و خودروهای آنان رها سازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بزرگی ادامه داد: هم اکنون محورهای امامزاده اسماعیل به مرودشت، گردنه چاهو به سمت شیراز و دژکرد به یاسوج بسته شده که با تلاش مأموران راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در حال بازگشایی است.

فرماندار اقلید افزود: تا ظهر پنجشنبه در شهراقلید ۳۰ سانتی متر، بخش سده ۴۵ سانتی متر، بخش حسن آباد ۳۰ سانتی متر و در ارتفاعات بیش از ۷۰ سانتی متر برف باریده است.

وی ادامه داد: شورای هماهنگی مدیریت بحران این شهرستان از آمادگی کامل جهت پوشش امدادی و خدماتی در کل شهرستان برخوردار است.

شهرستان اقلید در شمال استان فارس و در ۲۶۷ کیلومتری شیراز واقع شده است.

کد خبر 4833379

منبع: مهر

کلیدواژه: خلیل بزرگی اقلید بارش برف بارش برف بوشهر سیل سیستان و بلوچستان تعطیلی مدارس شهرکرد ایلام قزوین گرگان دهه فجر انتخابات 98 قاسم سلیمانی بیرجند شیراز سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۲۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تصاویر بارش ماهی در یاسوج جعلی است

ویدیویی عجیب از بارش ماهی در یاسوج در فضای مجازی پربازدید شد. بررسی ما نشان می‌دهد این ویدئو با هوش مصنوعی و ابزار‌های گرافیکی ساخته شده و واقعی نیست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعلام جزئیات ساخت دیوار ۴ متری در مرزهای شرقی کشور
  • جزئیات انسداد مرزهای شرقی توسط فراجا؛ ساخت دیوار ۴ متری
  • جزئیات طرح جدید برای انسداد مرز‌های شرقی؛ ساخت دیوار ۴ متری
  • جزئیات انسداد مرزهای شرقی توسط فراجا ؛ ساخت دیوار ۴ متری
  • (ویدئو) تصاویر بارش ماهی در یاسوج جعلی است
  • انسداد ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی به دلیل بارش‌های سیل‌آسا
  • ببینید | تصاویر باورنکردنی از بارش ماهی در یاسوج!
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید
  • انسداد برخی از محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید
  • انسداد بعضی محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب