Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@00:02:41 GMT

کمک رسانی به ۱۶۹ حادثه دیده برف و کولاک در فارس

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۲۶۳۵

کمک رسانی به ۱۶۹ حادثه دیده برف و کولاک در فارس

ایسنا/فارس مدیرعامل هلال احمر استان فارس اعلام کرد که امدادگران این جمعیت، طی روزهای چهارشنبه دوم و پنجشنبه سوم بهمن به ۱۶۹ حادثه دیده برف و کولاک در فارس کمک رسانی داشتند.

حسین درویشی پنجشنبه سوم بهمن در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طی دیروز و امروز، ۹۰ امدادگر و نجاتگر در استان فارس مشغول امدادرسانی بوده‌اند، گفت: این امدادگران به هموطنان محصور در سیل و آب‌گرفتگی و برف و کولاک در پنج شهرستان استان، خدمت‌رسانی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او خاطرنشان کرد: در بارندگی اخیر، در پنج شهرستان ارسنجان، نی ریز، اقلید، شیراز و سپیدان شاهد بارش باران و برف بودیم لذا ۱۷ تیم عملیاتی در قالب ۲۰ نجاتگر پرسنل و ۷۰ امدادگر داوطلب، برای امدادرسانی به شهروندانی که با مشکل مواجه شده بودند، ساماندهی شدند.

درویشی گفت: وی با اشاره به ارائه خدمات شبانه‌روزی امدادگران هلال‌احمر در استان فارس، گفت: امدادگران در فارس تا صبح امروز پنجشنبه، علاوه بر خدمات رسانی به ۷۶ خانوار در پنج شهرستان یاد شده، ۱۲۰ خودروی گرفتار در برف را رهاسازی کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال ‌احمر استان فارس همچنین گفت: در این عملیات ها ۱۲ آمبولانس و ۱۷ خودرو کمکدار سبک از جمعیت هلال احمر فارس بکارگیری شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سپیدان جمعیت هلال احمر استان فارس آمبولانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۲۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز

ابوالفضل محبان در گفت‌وگو با مهر از حادثه برخورد دو دستگاه پراید در کیلومتر ۱۰ محور آغمزار به تنگه راز خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی تصریح کرد: بلافاصله دو تیم عملیاتی از پایگاه‌های امداد و نجات کریک و تنگه راز به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: در اثر این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند که پس از انجام کمک‌های اولیه ۲ نفر از مصدومین توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان و ۴ نفر هم توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی منتقل شدند.

محبان بیان کرد: متأسفانه در این حادثه ۱ نفر جان خود را از دست داد که پیکر وی پس از رهاسازی بوسیله ست هیدرولیک، به عوامل انتظامی تحویل شد.

کد خبر 6088124

دیگر خبرها

  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • هلال احمر سمنان در توزیع اعتبارات و مولدسازی دارایی‌ها دیده شود
  • ریزش سقف واحد مسکونی در آباده و حضور امدادگران
  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت