Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@02:35:13 GMT

جهاد اسلامی مسئولیت هلاکت نظامی صهیونیست را بر عهده گرفت +فیلم

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۲۷۱۹

جهاد اسلامی مسئولیت هلاکت نظامی صهیونیست را بر عهده گرفت +فیلم

‍‍‍‍‍‍

سخنگوی شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد، عملیات کشتن یک افسر صهیونیست در مرز غزه را این جنبش انجام داده و «بهاء ابوالعطا» شخصا بر این عملیات نظارت داشته است.

به گزارش مشرق، «ابوحمزه» سخنگوی شاخه نظامی جنبش فلسطینی جهاد اسلامی «سرایا القدس» در صفحه توییتری خود اعلام کرد، عملیات هدف گرفتن یک افسر صهیونیست در مرز غزه و کشتن وی را این جنبش انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابوحمزه نوشت: امروز اولین سالگرد عملیات تک‌تیراندازی قهرمانانه‌ای است که مجاهدان آن را انجام دادند و یک افسر صهیونیستی را که  با گلوله جنگی به فرزندان ملت ما در راهپیمایی مسالمت‌آمیز بازگشت در شرق استان الوسطی» تعدی می‌کرد، هدف گرفتند.

بیشتر بخوانید: شهید سلیمانی در آخرین دیدار به نماینده جهاد اسلامی چه گفت؟ فیلم/ پیام دختر فرمانده شهید فلسطینی برای «زینب سلیمانی»

وی افزود، شهید «بهاء ابوالعطا» در رأس اتاق عملیات سرایاالقدس برای انجام این عملیات از لحظه رصد تا مرحله اجرای آن قرار داشته است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ۲۱ آبان امسال منزل ابوالعطا را در منطقه «الشجاعیه» غزه هدف قرار دادند. در این حمله هوایی رژیم صهیونیستی، ابوالعطا و همسرش به شهادت رسیدند.

رسانه‌های صهیونیستی در مرداد ماه ۱۳۹۷ از هدف گرفته شدن یکی از افسرات تیپ کارکشته «گفعاتی» در مرز با غزه خبر دادند. این افسر که به دست یک تک تیرانداز فلسطینی هدف گرفته شده بود، پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات کشته شد.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا سرایا القدس جهاد اسلامی رژیم صهیونیستی فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۲۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صهیونیست‌های پنهان‌شده در یک خانه شکار نیروهای لبنانی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، حمله‌های سنگین نیروهای حزب الله لبنان علیه مواضع اشغالگران صهیونیست همچنان ادامه دارد به طوری که از صبح امروز این حمله‌ها تشدید شده است.

خبرنگار شبکه المیادین تاکید کرد که نیروهای مقاومت اسلامی لبنان منطقه الراهب در اراضی اشغالی را زیر حمله‌های توپخانه ای خود قرار دادند.

در جریان این حمله توپخانه ای تعدادی از عناصر صهیونیست به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

علاوه بر این رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که یک هدف نظامی صهیونیستی در شهرک آویویم زیر آتش نیروهای مقاومت لبنان قرار گرفت.

این رسانه‌ها اذعان کردند دست کم پنج موشک از سمت لبنان به سمت شمال اراضی اشغالی شلیک شده است.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد که ساختمانی را که عناصر دشمن صهیونیستی در آویویم در آن پنهان شده بودند هدف قرار داد که در جریان این عملیات موفقیت آمیز تعدادی از نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده و تعدادی نیز زخمی شدند.

کد خبر 6087535

دیگر خبرها

  • دشمن صهیونیستی بیمارستان‌های نوار غزه را به گورهای دسته جمعی تبدیل کرده است
  • آمادگی رژیم صهیونیستی برای تخلیه رفح و آغاز عملیات زمینی
  • فریز شدن رژیم صهیونیستی پس از عملیات موشکی وعده صادق
  • بی‌سابقه، تحقیرکننده و تغییر دهنده محاسبات
  • صهیونیست‌های پنهان‌شده در یک خانه شکار نیروهای لبنانی شدند
  • هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • المنار: موج استعفای مقامات صهیونیست در راه است
  • تل آویو: گور‌های جمعی را ما ایجاد نکردیم!
  • کارشناس یمنی: «وعده صادق»، اسرائیل را به لاک دفاعی فرو برد
  • نشانه‌های پایان رژیم منحوس