Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله شاهچراغی با تاکید بر اینکه برنامه های ایام الله دهه فجر باید با کیفیت، اخلاص بالا و محوریت ولایت همراه با حضور گسترده مردم برگزار شود گفت: در برنامه های این دهه با توجه به نزدیکی انتخابات باید جلوی سوء استفاده برخی از افراد گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، آیت‌الله «سید محمد شاهچراغی» در نشست ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر استان سمنان با بیان اینکه برنامه های دهه فجر باید رنگ خدایی داشته باشد و موجب وحدت و انسجام بیشتر ملی در کشور شود گفت: این ایام مصادف با ایام فاطمیه بوده و باید مجلس‌های عزاداری درراه انقلاب ساماندهی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی‌فقیه در استان وامام جمعه سمنان با تاکید بر اینکه در محافل عزاداری بهره‌برداری سیاسی و جناحی ممنوع است ادامه داد: برنامه ها باید در راستای بصیرت افزایی و همراه با شور و شعار باشد و در این برنامه ها از سخنرانان معتدل و انقلابی استفاده شود تا مردم را به وحدت، ولایت و رهبری هدایت کند.

 

وی با اشاره به اینکه در برنامه های دهه فجر با توجه به نزدیکی انتخابات باید جلوی سوء استفاده برخی از افراد گرفته شود اظهارداشت: تبلیغات انتخابات توسط کاندیداها قبل از زمان تعیین‌شده مجازنیست و نباید تبلیغات انتخاباتی در مجلس‌های مذهبی و عزاداری وبرنامه های دهه فجر انجام شود.

 

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه در برنامه های ایام الله دهه فجر باید از سخنرانانی استفاده شود که مراقب سخنان خود باشند و از سخنرانی‌های وحدت‌شکن پرهیز کنند اضافه کرد: رسانه نقشی مهم در اطلاع‌رسانی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در بین آحاد جامعه دارد و در این عرصه وظیفه خطیری بر دوش اصحاب رسانه قرار دارد.

 

امام جمعه سمنان،سو استفاده از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در این ایام را جایز ندانست وافزود: برگزاری مراسم‌های ویژه گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر در مناطق روستایی در اولویت نخست کمیته‌های اجرایی این ستاد قرار گیرد.

 

وی به هجمه‌های متعدد دشمنان برای تخریب این انقلاب اشاره داشت وگفت: امروزه قشر جوان و نوجوان بیش از هر قشر دیگری در جامعه مورد هدف هجمه‌های دشمنان قرار دارد.

 

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه ترویج و تبیین آرمان‌های ایرانی و انقلابی برای قشر جوان و نوجوان امروز در اولویت قرار گیرد اعلام کرد: حضور و مشارکت مردم برای اجرای برنامه‌هایی گرامیداشت دهه فجر نقش مؤثری در تحقق اهداف والای نظام در حوزه روشنگری و آگاهی بخشی انقلاب ایفا می‌کند.

 

وی همچنین به حوادث تلخ شهادت سپهبد شهید سلیمانی و حادثه دردناک سقوط هواپیمای مسافری نیز اشاره داشت و گفت: اخلاص شهید سلیمانی موجب رسیدن این شهید به این درجه شد و آن تشییع جنازه میلیونی و گسترده مردم را به دنبال داشت.

 

آیت الله شاهچراغی تصریح کرد: به یاری خدا شهادت سردار سلیمانی موجب آزادی قدس شریف، نجات فلسطین و انزوای بیشتر آمریکای جنایتکار در منطقه و جهان خواهد شد.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما مساجد فهما طرح ملی فهما سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی کانون های مساجد خراسان جنوبي برگزاری ویژه برنامه دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۲۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان لطیفی مطرح کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر تیراندازی در اتوبان تهران – کرج، منطقه حصار توسط افراد ناشناس، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار دایره اطلاعات کلانتری ۱۲ چمران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی و اشراف اطلاعاتی، موفق به شناسایی سه عامل تیراندازی شدند و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها یک قبضه سلاح جنگی و دو سلاح شکاری کشف کردند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: پلیس و دستگاه قضائی با افرادی که به هر نحو مخل نظم و امنیت شهروندان باشند، بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6088084

دیگر خبرها

  • آیت الله علم الهدی: میدان‌داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • کار‌های عجیب و غیر ممکن این افراد را ببینید
  • شرم از بدن
  • برنامه‌ریزی‌ها به سمت ایجاد هماهنگی میان فعالان اجتماعی پیش رود
  • عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • اجرای ۷۰۰ برنامه توسط سپاه روح الله
  • درباره سرخک و واکسیناسیون آن چه می‌دانید؟
  • عملیات وعده صادق؛ بی‌سابقه، تحقیرکننده و تغییر‌دهنده محاسبات