Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرماندار بروجرد گفت: عملیات بازگشایی محورهای روستایی بروجرد از صبح امروز آغاز شده است.

مسعود فلاح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بروجرد، اظهار کرد: به دلیل بارش سنگین برف، بسیاری از محورهای روستایی مسدود شده بودند که از صبح امروز کار بازگشایی این محورها آغاز شده است.

وی عنوان کرد: بازگشایی جاده ونایی و محورهای روستایی منطقه دودانگه در محور بروجرد به اراک آغاز شده و در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: با استقرار تجهیزات و ماشین‌آلات، عملیات برف‌روبی، نمک‌پاشی و بازگشایی محور آب‌سرده آغاز می‌شود.

فلاح افزود: به دلیل شدت بارش برف و موقعیت جغرافیایی روستاهای منطقه ورکوه، بیشترین مشکل در خصوص بازگشایی محورهای روستایی مربوط به روستاهای این منطقه است.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه تجهیزات و ماشین‌آلات موجود جوابگوی همه نیاز شهرستان نیست، کار بازگشایی محورهای روستایی به صورت منطقه‌ای شروع شده و ادامه می‌یابد.

معاون فرماندار بروجرد تصریح کرد: همه محورهای مواصلاتی اصلی بروجرد به سمت خرم‌آباد، اراک و همدان باز هستند و تردد خودروها در آن‌ها در حال انجام است.

فلاح در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از ساعات اولیه شروع بارش برف کار نمک‌پاشی و برف‌روبی در معابر و خیابان‌های اصلی شهر بروجرد آغاز شد و مشکلی در خصوص تردد در خیابان‌های اصلی وجود ندارد.

وی اظهار کرد: شب گذشته مشکلاتی در خصوص انسداد مسیر و دشواری تردد در محور دانشگاه آزاد، بیمارستان آیت‌الله بروجردی، شهرک اندیشه و بلوار شهید بهشتی وجود داشت که مرتفع شده است.

معاون فرماندار بروجرد تاکید کرد: هم‌اکنون کار برف‌روبی در محلات ابراهیم‌آباد، اسلام‌آباد و دشت‌لاله در حال انجام است.

فلاح با اشاره به اینکه تجهیزات و ماشین‌آلات شهرداری جوابگوی خدمات‌رسانی و پوشش همزمان همه مناطق شهری نیست، افزود: با پاکسازی خیابان‌های اصلی، کار برف‌روبی در محلات و دیگر مناطق شهری آغاز شده و در حال انجام است.

وی بیان کرد: البته با پاکسازی خیابان‌های اصلی مشکلی برای تردد خودروها و عبور و مرور شهروندان در این مناطق وجود ندارد.

انتهای پیام/۸۵۰۱۲

منبع: فارس

کلیدواژه: مناطق شهری بروجرد بازگشایی پاکسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۳۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌ها در اصفهان تا چهارشنبه / سیلاب در نطنز و آب‌گرفتگی در بعضی محورهای استان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به تداوم بارش‌ها در اصفهان تا چهارشنبه، از سیلاب در نطنز و آب‌گرفتگی در بعضی محورهای استان خبر داد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بارش رگباری باران باعث جریان رواناب و سیلاب در روستای صالح آباد شهرستان نطنز و خساراتی به باغات، معابر، آسفالت، راه‌های ارتباطی و شبکه آب شرب روستا و چند دستگاه خودرو شد.

وی با بیان اینکه مخاطرات رخ داده آسیب جانی به همراه نداشت، افزود: عوامل مدیریت بحران شهرستان و دهیاری در محل روستا حضور دارند و مقرر شد اداره راهداری، بنیاد مسکن، اداره جهاد کشاورزی و اداره برق جهت ایمن‌سازی شبکه‌ها و ارزیابی خسارات و رفع اضطراری آسیب‌های وارد شده اقدام کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: به علت شدت بارش‌ها، آب‌گرفتگی در محور قدیم جاده نطنز - کاشان و بعضی از محورهای جاده‌ای در شهرستان اردستان و معابر روستایی و شهری در بعضی نقاط کاشان نیز گزارش شده است.

وی ادامه داد: عوامل امدادی در سطح مناطق شرق و شمال برای امدادرسانی مستقر هستند و بارش‌های همرفتی تا صبح روز چهارشنبه در سطح استان تداوم دارد.

کد خبر 747227

دیگر خبرها

  • عملیات بازگشایی راه‌های مواصلاتی زیرکوه آغاز شد
  • آبگرفتگی زیرگذر سرداران رفع و پاکسازی انجام شد
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • تلاش راهداران برای بازگشایی راه روستایی جهربه پشوئیه شهداد
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰۰۰۰ مشترک جدید گاز در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • پرونده تورم ۱۴۰۳ باز شد؛ افزایش تورم خوراکی‌ها در شهر و روستا
  • آب‌گرفتگی محورهای مواصلاتی شمال شرق اصفهان
  • تداوم بارش‌ها در اصفهان تا چهارشنبه / سیلاب در نطنز و آب‌گرفتگی در بعضی محورهای استان