Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری الاخباریه عراق، افرادی که در برابر دفتر سازمان بدر در بصره دست به تجمع زده بودند، اقدام به آتش زدن آن کردند.

بر اساس این گزارش، نیروهای امنیتی اقدام به متفرق کردن این عناصر کردند.

این در حالی است که پلیس استان بصره خبرهای برخی رسانه‌ها در مورد آتش زدن دفتر سازمان بدر را در بصره تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رسانه پلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد که خبری مبنی بر آتش زدن دفتر سازمان بدر در استان بصره از سوی تظاهرکنندگان منتشر شد که این خبر صحت ندارد.
این بیانیه افزود: فایل ویدیویی که در این باره در رسانه‌های اجتماعی (فیسبوک و یوتیوب) منتشر شده مربوط به بیش از یک سال پیش است و شهروندان عزیز با این روش‌های بی ارزش و پیش پا افتاده که به دنبال نشر شایعات هدفمند برای ایجاد ناامنی و بی‌ثباتی در استان هستند فریب نخورند و خبرها را از منابع موثق دریافت کرده و از نشر این شایعات خودداری کنند.
شایان ذکر است که برخی فعالان در رسانه های اجتماعی فایل ویدیویی را منتشر کردند و مدعی شدند این فایل نشان می‌دهد دفتر سازمان بدر توسط تظاهرکنندگان در بصره آتش زده شده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۳۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش حماس با آتش‌بس در غزه موافقت کرد

جنبش حماس در بیانیه‌ای از موافقت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش با طرح قطر برای آتش بس در غزه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در تماس تلفنی با نخست وزیر و رئیس دستگاه اطلاعات قطر، موافقت خود را با آتش بس در غزه اعلام کرد.

در بیانیه جنبش مقاومت اسلامی حماس آمده است: برادر مجاهد «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با «شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست‌وزیر قطر و «آقای عباس کامل»، وزیر اطلاعات مصر تماسی تلفنی برقرار و موافقت جنبش حماس با پیشنهاد این دو کشور در مورد توافق آتش‌بس را به آنها خبر داد.

پیش از این هم یک عضو ارشد حماس به الجزیره گفته بود که «به واسطه‌های قطری و مصری اعلام کردیم با طرحشان برای آتش بس در غزه موافق هستیم».

کد خبر 751225

دیگر خبرها

  • جنبش حماس با آتش‌بس در غزه موافقت کرد
  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز» برگزار می‌شود
  • تقلب و تقلای پادشاهان عریان لیبرال دموکراسی
  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز ۲۰۲۴» برگزار می‌شود
  • نویسنده گزارش جعلی بی‌بی‌سی چه کسی است؟ /دست به دست شدن یک سوژه میان منافقین، موساد و انگلیسی‌ها
  • جهاد اسلامی اقدام رژیم صهیونیستی در تعطیلی دفتر الجزیره را محکوم کرد
  • (ویدئو) لحظه پلمپ دفتر شبکه خبری الجزیره قطر در تل‌آویو
  • فیلم/لحظه بستن دفتر شبکه خبری الجزیره در تل‌آویو
  • اوج گیری انتقادات از اسرائیل در واکنش به بسته شدن دفتر الجزیره
  • الجزیره: بستن دفتر ما برای سرپوش گذاشتن بر جنایات صهیونیست است/ ادامه می‌دهیم+ فیلم