Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای رومشکان از برف‌روبی محورهای این شهرستان خبر داد و گفت: ۴اکیپ راهداری رومشکان در آماده‌باش است. ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

حسن فاضلیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کوهدشت اظهار داشت: بارش برف در محورهای شهرستان رومشکان از 48گذشته آغاز شده و چهار اکیپ راهداری با هفت دستگاه ماشین‌آلات سبک‌ و سنگین در حال برف‌روبی و نمک‌پاشی از سطح جاده‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ساعت یک بامداد برف‌روبی در محورهای اصلی شهرستان رومشکان انجام شد و تاکنون راه هیچ منطقه‌ای در این شهرستان مسدود نشده‌است.

تردد کند در برخی از محورهای کوهدشت؛ عملیات برف‌روبی ادامه داردلغزندگی جاده‌های پلدختر؛ 4 اکیپ راهداری مشغول برف‌روبی هستندبارش برف در محورهای مواصلاتی کوهدشت؛ عملیات برف‌روبی در حال انجام است

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای رومشکان با اشاره به اعزام نیرو و ماشین‌آلات برای برف‌روبی از محور کوهدشت- کشکان و گردنه ریش‌بُر عنوان کرد: رانندگان در گردنه‌های ریش‌بر، طولکش و محورهای برف‌گیر به تجهیزات زمستانی و زنجیرچرخ مجهز باشند.

انتهای پیام/ 644/ز

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۳۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه مسیرهای روستایی در شهرستان دشتی که در پی بارندگی دچار انسداد شده بود، با فروکش کردن رودخانه‌های محلی، بازگشایی شد، هرچند به رویه برخی جاده‌ها خسارت وارد شد که راهداران پیگیر ترمیم آن هستند.

اخترشناس افزود: تنها محور فرعی شیرینو کنگان به گله دار در استان فارس به دلیل ریزش ترانشه ها مسدود است که ۱۳ نیروی راهداری با هفت دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در تلاش برای رفع خطر و بازگشایی این جاده هستند.

وی یادآور شد: سایر محورهای استان باز و نیروهای راهداری با تمام توان عملیات هدایت آب‌های سطحی، رفع آب گرفتگی و پاکسازی سطح محورها را انجام داده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به هشدار هواشناسی درباره نفوذ یک سامانه بارشی طی روز سه‌شنبه خاطرنشان کرد: کاربران جاده‌ای می‌توانند از طریق تماس با شماره ۱۴۱ یا مشاهده سایت اینترنتی در جریان آخرین وضعیت راه‌های استان و کشور قرار بگیرند.

کد خبر 6097644

دیگر خبرها

  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • احداث ۱۳۴ کیلومتر راه روستایی در کردستان
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • کوهدشت جاده کمربندی ندارد
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • تمام شهرستان‌های خراسان رضوی در آماده‌باش هستند
  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری در کوهرنگ
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد
  • آماده‌باش نیروهای راهداری البرز در پی بارش شدید باران
  • تکمیل بیمارستان رازی کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۴