Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@06:23:51 GMT

صعود نادال و مدودف در روز چهارم تنیس اپن استرالیا

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۴۳۲۷

صعود نادال و مدودف در روز چهارم تنیس اپن استرالیا

تنیسورهای اسپانیایی و روس با شکست حریفانشان به دور سوم اپن استرالیا صعود کردند.

به گزارش ایسنا، در روز چهارم اپن استرالیا تنیسورهای برتر به دور سوم راه پیدا کردند. در یکی از مهمترین بازی ها رافائل نادال برابر دلبونیس قرار گرفت و ۳ بر صفر پیروز شد. تنیسور اسپانیایی در ست نخست ۶ بر ۳ حریف آرژانتینی اش را شکست داد و در ست دوم با نتیجه نزدیک ۷ بر ۶ پیروز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برتری مرد شماره یک جهان ادامه داشت و ۶ بر یک حریف خود را مغلوب کرد‌.

دنیل مدودف هم با نتیجه مشابه مارتینس پورترو را شکست داد. تنیسور روس در ست نخست ۷ بر ۵ پیروز شد. او در ادامه توانست حریف خود را با نتیجه ۶ بر یک شکست دهد و ست سوم را با پیروزی ۶ بر ۳ به پایان رساند.

الکساندر زورف ۳ بر صفر ایگور گوراسیموف را شکست داد اما دومینیک تیم به سختی و با نتیجه ۳ بر ۲ برابر بولت پیروز شد.

استن واورینکا، تیلور فریتز، پابلو کارنیو، کارن خاچانف، فرناندو ورداسکو، آندری روبلیف، گائل مونفیس و ارنست گولبیس نیز به دور سوم صعود کردند.

در بخش بانوان کارولینا پلیسکووا برابر لائورا زیگموند قرار گرفت و ۲ بر صفر پیروز شد. بانوی شماره دو جهان هر دو ست را با نتیجه ۶ بر ۳ به نفع خود پایان داد.

سیمونا هالپ به مصاف هری دارت رفت و ۲ بر صفر پیروز شد. بانوی شماره چهار جهان در ست نخست ۶ بر ۲ حریف خود را شکست داد و ست دوم را با نتیجه ۶ بر ۴ به نفع خود پایان داد.

کیکی برتنس، بلیندا بنچیچ و آنجلیک کربر هم با شکست حریفانشان به دور بعد صعود کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رافائل نادال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۴۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیتسیپاس: نادال در زمین بی‌رحم است

تنیسور شماره ۷ جهان خاطراتش از نخستین بازی با رافائل نادال اسپانیایی در فینال مسابقات ATP-۵۰۰ بارسلون (اسپانیا) در سال ۲۰۱۸ را بیان کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از یورو اسپورت؛ استفانوس سیتسیپاس با اشاره به حضور دوباره رافائل نادال در تورنمنت‌های تنیس گفت: نادال در زمین بازی بی‌رحم است. نخستین بار زمانی که با او در بارسلونا بازی کردم، این را احساس کردم. انرژی و نگرش مصمم او را به یاد دارم. انگار ورزشگاه متعلق به اوست. من آن را در مسابقات با تنیسورهای دیگر احساس نکردم.

تنیسور شماره 7 جهان افزود: از برخی جهات نادال واقعاً ترسناک است. قبل از بازی فینال تورنمنت بارسلونا در سال 2018 عادت نداشتم چنین احساساتی را تجربه کنم، بنابراین این خاطرات هنوز با من هستند. انطباق با این امر زمان برد. البته من با تماشای نادال بزرگ شدم. من پوستری از او در اتاقم آویزان کرده بودم. بنابراین در ابتدا مقاومت در برابر او دشوار بود، او قهرمان دوران کودکی من است.

اظهارات سینر درباره عبور از نواک و شکست دادن نادال

استفانوس سیتسیپاس در ادامه اظهار داشت: چندین مسابقه طول کشید تا این حس از بین برود. از این گذشته، من رافا را در مادرید در سال 2019 شکست دادم. این یک دستاورد بزرگ بود. فکر می‌کنم این یکی از بهترین پیروزی‌های من مقابل اوست. من به رافا احترام می‌گذارم، زیرا او کاری کرد که هیچ‌کس به جز فدرر و جوکوویچ انجام نداده است. این سه بازیکن ورزش ما را به نهایت رساندند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • سیتسیپاس: نادال در زمین بی‌رحم است
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و بانوان کشورمان در کاپ جهانی
  • تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند
  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • کاپ جهانی شانگهای| حذف ریکرو مردان و زنان تیم ملی
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • هشدارهای وحید شمسایی در نشست فنی قبل از بازی با قرقیزستان
  • صعود نوشاد عالمیان و ندا شهسواری در جدیدترین رنکینگ جهانی تنیس روی میز
  • صعود جهانی نوشاد عالمیان بعد از شکست در جام جهانی تنیس روی میز