Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@03:19:07 GMT

آماده باش نیروهای راهداری جنوب کرمان

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۴۳۷۲

آماده باش نیروهای راهداری جنوب کرمان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان با اشاره به فعالیت سامانه جدید بارشی در این منطقه، از آماده باش کامل نیروهای راهداری در هفت شهرستان جنوبی استان خبر داد.

مسعود جمیلی کرمانی روز پنجشنبه افزود: تمامی عوامل راهداری در قالب ۱۴۰ نفر نیروی راهدار و ۷۱ دستگاه راهداری در محورهای ارتباطی و شریانی جنوب کرمان به صورت آماده باش حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از مشخص شدن و استقرار یکی از معاونت‌های این اداره کل به عنوان معین و هماهنگ کننده بحران در شهرستانهای جنوبی خبر داد.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان ادامه داد: هفت راهدارخانه این منطقه قبل، بعد و در حین بارندگی با تمام توان و تجهیزات در محورها حضور دارند.
وی تصریح کرد: شماره تماس ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مردم و مسافران است.
جمیلی کرمانی تصریح کرد: با ورود سامانه بارشی جدید به کشور و جنوب استان کرمان تمهیدات لازم پیش پیش بینی شده و همه راهدارخانه‌های مستعد برف و باران از نظر شن، نمک، تجهیزات راهداری و سوخت گازوئیل تامین شده‌اند.

170 کیلومتر راه برفگیر اصلی و 800 کیلومتر محور روستایی برفگیر در جنوب استان کرمان وجود دارد.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان مستقل از مرکز استان، جاده‌های هفت شهرستان جنوبی را تحت پوشش دارد./ ایرنا

بیشتر بخوانید:

بارش برف و باران در اکثر استان‌های کشور

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۴۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه

ایسنا/کرمان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ساردوئیه جیرفت از بازگشایی و تیغ زنی ۴۵ کیلومتر راه روستایی در این بخش خبرداد که در اثر بارش‌ها و سیل اخیر مسدود شده بودند. 

قاسم مقبلی امروز، پنجم اردیبهشت ماه در حاشیه بازگشایی راه‌های روستایی که در اثر بارش‌های اخیر مسدود بودند، گفت: با توجه به بارش‌های سیل آسا در این منطقه و انسداد برخی از راه‌های روستایی، اکیپ‌های راهداری با تمام توان در محل حاضر شده و اقدام به بازگشایی و تیغ زنی این مسیرها کردند.

وی از بازگشایی راه‌های روستایی گور و ده ویران و توابع آن‌ها در پی بارندگی‌های هفته گذشته در جنوب کرمان به طول ۴۵ کیلومتر خبر داد و افزود: خوشبختانه با تلاش‌های راهداران، در حال حاضر همه راه‌های روستایی در این منطقه بازگشایی شده و تردد در آن‌ها جریان دارد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • آزادی ۶ مرزبان بازداشت شده در جنوب شرق کشور
  • آماده باش دستگاههای امدادی و خدمات رسان در مناطق جنوب و شرق استان
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • ریزش سنگ در محور سرچشمه/ رانندگان احتیاط کنند
  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • مراجعه بیش از ۱۸ هزار دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جنوب کرمان
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • محور ترانزیتی کاشان - بادرود بازگشایی شد
  • آماده باش کامل راهداری استان در آماده باش کامل به سر می‌برد
  • هشدار آشکار؛ اولین مانور شبیه سازی ماشه هسته‌ای با هدایت شخص کیم جونگ اون انجام شد | کره شمالی برای چه چیزی آماده می شود؟