Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@11:21:56 GMT

فدراسیون فوتبال: AFC شروط ایران را پذیرفت

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۴۳۷۳

فدراسیون فوتبال: AFC شروط ایران را پذیرفت

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: با توافق بزرگ صورت گرفته، ضمن دفاع همه جانبه از هویت باشگاههای فوتبال کشورمان و عزت ملی،از آسیب های احتمالی به فوتبال کشورمان در آینده هم جلوگیری شد.

امیر مهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره جلسه امروز علی نژاد، سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، شکوری سرپرست دبیرکلی فدراسیون و مدیران باشگاههای نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا با دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا عنوان کرد: خوشبختانه در جلسه ای که امروز برگزار شد، هیات اعزامی بر مواضع به حق باشگاههای کشورمان بر بحث میزبانی رقابت ها تاکید و تصریح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموعه وزارت ورزش و جوانان و شخص وزیر محترم ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال، مجلس شورای اسلامی، رسانه های گروهی و به ویژه مردم عزیز و علاقمند در روزهای گذشته مواضع واحد و متحدی را اتخاذ کردند و در نهایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با اجماع ملی صورت گرفته ضمن پذیرش شروط ایران رسما تایید کرد که کشورمان همچون گذشته میزبان شایسته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باشد.

میزبانی حق تیم های ایرانی است

وی افزود: با توافق بزرگ صورت گرفته، ضمن دفاع همه جانبه از هویت باشگاههای فوتبال کشورمان و عزت ملی، از آسیب های احتمالی به فوتبال کشورمان در آینده هم جلوگیری شد. در جلسه امروز هم هیات اعزامی بر این نکته تاکید و تصریح داشتند که میزبانی حق تیم های ایرانی است و هیچ دلیلی بر برگزاری مسابقات در کشور ثالث وجود ندارد. برگزاری مسابقات دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی تیم های کشورمان از نظر فنی هم اتفاق مهمی است و همراهی صدها هزار تماشاگر در رقابت ها، کمک بزرگی در جهت موفقیت نمایندگان شایسته کشورمان خواهد بود. این موضوع با رایزنی های وسیع و دیپلماسی خردمندانه صورت گرفته در هفته اخیر به تحقق پیوست و در نهایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) بر برگزاری مسابقات گروهی در کشورمان تضمین ارائه کرد.
علوی تصریح کرد: مهم ترین مساله در این پیروزی بزرگ که یک وفاق همه جانبه را در کنار خود داشت جلوگیری از تضییع حقوق تیم ملی بود. بدین ترتیب، تیم ملی هم مانند گذشته در کنار هواداران پرشور میزبان رقابت های خود در مقدماتی جام جهانی خواهد بود و تهدید عدم میزبانی در این مسابقات هم از روی سر ایران برداشته شد که این مهم فقط با حمایت تام و تمام مردم غیرتمند کشورمان امکان پذیر بود که یک اجماع ملی شکوهمند را شکل داد و باعث حفظ حقوق باشگاهها و تیم ملی شد./ سایت رسمی فدراسیون فوتبال

بیشتر بخوانید:

توافق بزرگ ایران و AFC؛ میزبانی آسیایی به ایران برگشت

انصاری‌فرد: بابت میزبانی در مرحله گروهی تضمین‌ گرفتیم

فرشته کریمی: AFC شعار فیفا را نقض کرده است

زهرا قنبری: میزبانی حق مسلم ماست

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۴۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، وحید شمسایی پس از سال ها بالا بردن جام قهرمانی فوتسال آسیا این بار در قامت کاملا متفاوت توانست سیزدهمین جام قهرمانی فوتسال کشورمان را لمس کرده و به اهتزار پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در کنار تک تک ارکان این مجموعه کمک کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران پس از این موفقیت با انتشار پیامی از تمام جمایت و دلگرمی های صورت گرفته در این مسیر تشکر کرد که متن تقدیر او را در پی می خوانید:

بسمه تعالی

خداوند یکتا را شاکرم که به من لیاقت داد بار دیگر سرباز وطن باشم و برای خوشحالی ملت ایران همراه با همکاران شریف و بازیکنان غیورو دست اندرکاران راسخ گام بردارم.

راهی که با کمک و حمایت های دلسوزانه مسئولان عالی‌رتبه فدراسیون فوتبال نظیر آقای مهدی تاج رخ نمی‌داد. حمایت های او همواره راهگشا بود تا در طی این مسیر دلگرم باشیم. از مجموعه هیات رییسه فدراسیون نیز سپاسگزارم. باید از آقای اصولی که سکاندار مدیریت فوتسال نیز بودند تقدیر و تشکر کنم.

پیام حمایت آمیز امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران قبل از برگزاری دیدار فینال جام ملت ها چنان مایه دلگرمی بود که هرگز آن را فراموش نمی کنیم. باید از بازیکنان تیم ملی فوتبال با پیام هایی که دادند، تقدیر داشته باشم. جای تشکر و تقدیر فراوان از تک تک آنها به همراه سایر پیشکسوتان فوتبال و فوتسال دارم.

باید از خانواده فوتسال و باشگاه های درگیر در این حوزه صمیمانه تقدیر کنم. آنها به عنوان بازوان فوتسال توانستند ما را چنان صمیمی نگه دارند که قطعا بدون حمایت هایشان هرگز این امر مهم میسر نمی شد.

این قهرمانی را ابتدا به ملت ایران و سپس باشگاه های فوتسال تقدیم می کنم.

از تک تک افرادی که کوچک ترین قدم برای بزرگترین هدف ما در آسیا کشیدند، سپاسگزارم.

کد خبر 6093157

دیگر خبرها

  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| فوتسال ایران جام قهرمانی را پس گرفت/شاگردان شمسایی بر بام آسیا
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی