Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس قوه قضائیه گفت: توسعه گردشگری باید با رعایت کامل تمام مقرارت دینی باشد.

به گزارش ایسنا، حجت السلام سیدابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز سوم بهمن ماه در ادامه سفر خود به یزد با حضور در جلسه شورای اداری، با بیان این‌که مسئولان باید بدانند که راه خدا از میان خلق می گذرد، اظهار کرد: رفع نیاز مردم زمینه موهبت الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مدیریت کارآمدی که در عهد نامه مالک اشتر ترسیم شده است خدمتگذاری را برای مردم شیرین می‌کند.

رئیس قوه قضائیه در ادامه با اشاره به بیانات رهبری در نماز جمعه تهران، گفت: رهبر انقلاب فرمودند ایران قوی باید با اقتدار کامل در جهان خودنمایی کند و این مهم با نظام اقتصادی قوی، عدالت اجتماعی قوی و جامعه‌ای قوی محقق می شود.

رئیسی با بیان این‌که مدیران و دست‌اندرکاران نظام اسلامی باید با برنامه‌ریزی قوی و متفاوت زمینه ایران قوی را بیش از پیش فراهم کنند، تصریح کرد: مدیریت جهادی لازمه تحقق اهداف ایران قوی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که افزایش مهاجرین در استان یزد اقتضای راهبرد جدی را در منطقه می‌کند، گفت: ما باید مسئله مهاجرت را با راهبرد روشن تنظیم و نسبت به اجرایی کردن آن اقدام کنیم.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به ضرورت احصاء خلع‌های قانونی در حوزه مدیریت آمار مهاجرین در استان یزد، اظهار کرد: مهاجرین ارتباط مستقیم با توسعه یا عدم توسعه فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی دارد.

هماهنگی بین مدیران فرصت مناسبی برای توسعه و پیشرفت بیش از پیش استان یزد است، گفت: مدیران باید فارغ از هرگونه حاشیه سازی نسبت به ایجاد راهکارهای پیشرفت همه جانبه اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در استان یزد زمینه کار دانش‌بنیان به خوبی وجود دارد، افزود: شرکت‌های دانش بنیان باید بیش از پیش مورد حمایت مسئولان و دست اندرکاران قرار گیرند.

رئیس قوه قضائیه ظرفیت علمی و آموزشی استان یزد را فرصت مناسبی برای توسعه همه جانبه دانست و بیان کرد: دانشگاه‌ها باید نقش خود را در کاهش آسیب‌های اجتماعی ایفا کنند.

رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که توسعه گردشگری باید با رعایت کامل تمام مقرارت دینی باشد، گفت: خوشبختانه گردشگران زیادی هستند که حاضرند با رعایت قوانین کشور، ایران را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی گردشگري رييس قوه قضاييه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۵۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاباد به موزه جدید و نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی نیاز دارد

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در نخستین جلسه کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، گفت: صنعت گردشگری یکی از شاخص‌های توسعه‌ای شهرستان مسافرپذیر مهاباد بوده که توسعه زیرساخت و تقویت این بخش در دستور کار قرار دارد.

وی بر حفظ و نگهداری از اماکن تاریخی تاکید کرد و ادامه داد: مکان‌های باستانی در مناطق مختلف نیز باید با استفاده از تابلو و علائم صیانت شوند.

واحد جولایی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مهاباد هم اظهار کرد: پارسال برای ۱۰ اثر فاخر شهرستان با هدف ثبت ملی تشکیل پرونده شده که امسال نسبت به لوح رسمی ثبت‌ملی آنها اقدام خواهد شد.

وی بیان کرد: همچنین پارسال ۵ کارگاه آموزشی در حوزه صنایع‌دستی با حضور اساتید برجسته برگزار شد و مورد استقبال شهروندان نیز قرار گرفت.

وی یادآورشد: بازسازی مساجد تاریخی، مرمت موزه، توسعه روستا‌های هدف گردشگری، سکوسازی اماکن تاریخی و ساماندهی زیرساخت‌های گردشگری از دیگر اقدامات پارسال بود.

بابک رستم‌پور شهردار مهاباد هم در این جلسه بیان کرد: ۲۳ میلیارد ریال برای مرمت، بازسازی و حفظ اماکن تاریخی سطح شهر در بودجه امسال پیش‌بینی شده است.

وی بیان کرد: محوطه‌سازی، حفظ بافت‌های تاریخی، کمک به اجرای طرح‌های گردشگری از دیگر برنامه‌های شهرداری در حوزه گردشگری شهرستان است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • آتش‌بس کامل در غزه در مرحله دوم توافق پیش‌بینی شده است
  • بارزانی: با جدیت تمام، اجرای کامل توافق‌نامه امنیتی با تهران را دنبال خواهیم کرد
  • تمام برنج‌های وارداتی در مبادی ورودی کشور و در مبدا تولید نمونه‌برداری می‌شود
  • بافت‌های فرسوده شهری، فرصتی برای توسعه گردشگری
  • کدام ‌حوزه‌های فناورانه در کیش به توسعه می‌رسند
  • کامل کردن یک راه نیمه تمام
  • مهاباد به موزه جدید و نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی نیاز دارد
  • گردشگری نخستین رکن سند توسعه و پیشرفت شهرستان نایین است
  • برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • روایتی کامل از شب حمله ایران به اسراییل