Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اجتماعی- مسئول بسیج هنرمندان استان کردستان از اعلام فراخوان سومین جشنواره سراسری «کارتون فجر» در کردستان خبر داد.

به گزارش ایکنا از کردستان به نقل از روابط عمومی سپاه بیت‌المقدس کردستان، علی عباس داوودنیا، مسئول بسیج هنرمندان استان کردستان اظهار کرد: هنر کارتون و کاریکاتور یک هنر جهانی بوده و با بهره‌گیری از این هنر جهانی می‌توان آثاری منطبق باارزش‌های جامعه اسلامی خلق کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انجمن کارتون و کاریکاتور سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان برای سومین سال متوالی و با استفاده از ظرفیت نخبگان هنر کارتون و کاریکاتور استان جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور ویژه دهه فجر برگزار می‌کند.
داوودنیا به محور‌های برگزاری این جشنواره اشاره و عنوان کرد: جاهلیت مدرن و حقوق بشر آمریکایی، استکبارستیزی و جهاد همه‌جانبه، جبهه مقاومت و اتحاد آزادی‌خواهان دنیا در برابر جبهه استکبار، ترامپ و صهیونیسم جهانی و انقلاب اسلامی و تمدن‌سازی جهانی ازجمله محور‌های این جشنواره است.
وی همچنین به شرایط جشنواره اشاره و بیان کرد: هر شرکت‌کننده می‌تواند در هر بخش حداکثر ۶ اثر ارسال کند و آثار ارسالی نباید قبلاً برنده جایزه‌ای شده باشد، اما می‌تواند منتشرشده باشد.
وی اعلام کرد: مهلت ارسال آثار به‌هیچ‌عنوان قابل تمدید نبوده و از هنرمندان تقاضا می‌شود در مهلت ذکرشده نسبت به ارسال آثار اقدام کنند.
مسئول بسیج هنرمندان استان کردستان آخرین‌مهلت ارسال آثار به این جشنواره را ۱۰ بهمن‌ماه جاری و تاریخ داوری آثار را  ۱۱ همین ماه عنوان کرد و افزود:  12 بهمن‌ماه جاری هم‌زمان با اولین روز دهه فجر زمان اعلام نتایج و برپایی نمایشگاه خواهد بود.
وی یادآور شد: هنرمندان کارتونیست و کاریکاتوریست کشور می‌توانند آثار خود را از طریق نشانی kurdewaricartoon@gmail.com  ارسال کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر از فراخوان این جشنواره با شماره تماس ۰۸۷۳۳۲۹۱۱۷۸ تماس بگیرند.  انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان فرهنگی جشنواره فجر کارتون فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۴۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است

سید مجید پوراحمدی رئیس صندوق اعتباری هنر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، درباره برنامه های صندوق برای حمایت از قشر فرهنگ و هنر در سال جاری گفت: توسعه کسب و کارهای فرهنگی یکی از دستورهای وزیر فرهنگ و ارشاد خطاب به صندوق اعتباری هنر است. البته از ابتدای دولت سیزدهم برنامه ریزی های متعددی برای تقویت و توسعه فرهنگ و هنر در کشور انجام شده است.
وی افزود: عموما موسسه و مجموعه های مختلف فرهنگی نقش کلیدی در تولید و نمایش آثار هنرمندان دارند از این رو صندوق اعتباری هنر هم با این موسسه و مراکز فرهنگی گفتگو و تعامل دارد تا بتواند از فعالیت هنرمندان حمایت کند.
رئیس صندوق اعتباری هنر با اشاره به پروژه قاب هنر، بیان کرد: هدف پروژه خرید اثر از هنرمندان به ویژه خوشنویسان است. در پروژه قاب هنر، صندوق اعتباری هنر آثار هنرمندان میانه و همچنین پیشکسوت را خریداری و به موسسات و شرکت های مختلف هدیه می دهد.
وی یادآور شد: صندوق اعتباری هنر برای برگزاری و خرید اثر قرآنی در نمایشگاه روایت باران نیز اقدام کرده است. 

دیگر خبرها

  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است
  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • سومین «ماه دوم» به لاله رسید/ اختصاص فروش به کودکان غزه
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»