Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سردار سرتیپ دوم پاسدار مجید ارجمندفر  جانشین قرارگاه همزه سیدالشهدا سپاه پاسداران در یادواره شهدای عملیات کربلای ۴ و ۵ و گرامیداشت شهید غواص، داور گلمحمدی با بیان اینکهد دشمن با این تفکر باطل که با ترور شهید سلیمانی جبهه مقاومت سقوط می‌کند به این اقدام ناجوانمردانه دست زد، افزود: به برکت خون شهید سلیمانی جبهه مقاومت تقویت شده جهان اسلام متحد و انسان‌های آزاده در کره خاکی بیدار شدند و به قدرت پوشالی استکبار پی بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

 

وی با بیان اینکه حاضرین در مراسم تشییع شهید سلیمانی با مسیر و خون آن شهید بیعت بستند، گفت: ایران توانست تنها کشوری باشد که در مقابل دولت جنایتکار آمریکا ایستاده و قاطع دهد و دشمنان بدانند که توکل بر خدا، توانمندی، دقت بالای موشک‌های ایران و اشراف اطلاعاتی، نقات قوت نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سردار سلیمانی شهدا انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۵۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در مسجد جامع گوراب زرمیخ با بیان اینکه بالاترین ارزش‌ها نزد خداوند شهادت است گفت: یادواره شهدا فرصت مناسبی برای تبیین افکار و آرمان های شهدا به نسل جوان است.

بهروز جلائی با اشاره به اینکه راه شهدا راه انبیاء، اولیا و مردان الهی است افزود: وصیت نامه شهدا پر از معنویت و درس زندگی برای همه ما است و پیام شهدا به ما حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت و رهبری است.
سردار شهید سیدمعروف ایرانی فرمانده گروهان حق از گردان سلمان لشگر ۱۶ قدس گیلان در سال ۶۷ در منطقه ماووت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
در پایان مراسم لوح سپاس و تندیس یادواره شهدا به خانواده شهید سیدمعروف ایرانی اهدا شد.

دیگر خبرها

  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی در توانمندسازی جبهه مقاومت نقش موثری ایفا کرد
  • فرماندهی که در تمامی مسئولیت‌ها موفق بود
  • عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
  • پاسخ جانشین فرمانده کل سپاه به سؤالی درباره صنعت خودروسازی
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)