Web Analytics Made Easy - Statcounter

afc تضمین خود را به باشگاه های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان ارسال کرد.

طرفداری- درحالی که در بیانیه کنفدراسیون فوتبال آسیا نشانی از تضمین به باشگاه های ایرانی برای بازی در ایران در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا نیست اما در نامه ای که به باشگاه ها ارسال شده این تضمین آمده است.

به گزارش سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا،  با انتشار بیانیه‌ای درباره شرایط میزبانی نمایندگان ایران در بازی‌های لیگ قهرمانان نوشت:

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، اعلام می‌کند که تیم‌های شهر خودرو و استقلال پذیرفته‌اند که بازی‌های آنها در مرحله پلی‌آف به ترتیب مقابل تیم‌های الرفاع (بحرین) و الکویت (کویت) در تاریخ 25 ژانویه 2020 (پنجم بهمن) در کشور امارات برگزار می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تصمیم به دنبال صحبت‌های صورت گرفته در جلسه‌ روز پنجشنبه با حضور داتو وینسور جان دبیر کل AFC و نمایندگاه باشگاه‌ها در مقر AFC در کوالالامپور اتخاذ شده است. همچنین توافق شد که تمام بازی‌های خانگی نمایندگان ایران در هفته‌های اول، دوم و سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در خارج از ایران برگزار شود تا زمان کافی برای بررسی مجدد نگرانی‌های موجود در خصوص امنیت ایران فراهم شود.

afc درحالی این بیانیه را منتشر کرده که در ایمیلی به باشگاه های ایران در لیگ قهرمانان آسیا ضمن تاکید بر برگزاری بازی های پلی آف در کشور امارات و برگزاری دور رفت بازی های هر چهار نماینده ایران به عنوان میهمان اعلام کرده بازی های برگشت در ایران برگزار می شود و در این نامه اشاره ای به بررسی شرایط امنیتی نشده است. 

در واقع این نامه همان تضمینی است که مسئولان ورزشی و فوتبالی و چهار نماینده باشگاه های استقلال، پرسپولیس، شهرخودرو و سپاهان از دبیرکل AFC گرفته اند. 

متن نامه ایمیل شده به فدراسیون فوتبال و باشگاه ها را می توانید در زیر ببینید:

این اتفاق در حالی رخ داده که خیلی از کارشناسان به تیم مذاکره کننده در مالزی اعتراض کردند که این سفر بیهوده بوده است و برگزاری بازی پلی آف در ایران مهم تلقی می شود اما به نظر می رسد چهار نماینده کشورمان امروز وقتی نامه تضمین فوق را از ای اف سی دریافت کردند تصمیم گرفتند در دو بازی پلی آف تیم هایشان در خارج از خانه بازی کنند و در مرحله آینده که مسابقات وارد فاز جدی تری می شود نمایندگان ایران در کشور خودمان پذیرای رقبا باشند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۵۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاج ایرانی باید پرچمدار فرهنگ ایران اسلامی باشند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی، با حضور در بیت آیت‌الله جوادی آملی با این مرجع تقلید دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله جوادی آملی در این دیدار با بیان اینکه حجاج ایرانی باید پرچمدار فرهنگ ایران اسلامی باشند، ابراز کرد: حجاج ایرانی باید پرچمدار فرهنگ، ادب، بزرگواری و کرامت ایران اسلامی باشند.

این مرجع تقلید افزود: هم زائران و هم مسئولین بعثه ها باید در نشست و برخوردها و در تمامی رفتار و گفتار خود دعوت به وحدت را سرلوحه کار خود و برنامه ها و فعالیت ها داشته باشند تا دیگر زائرین از رفت و آمد و گفتار اینها احساس وحدت نمایند.

وی با بیان اینکه حج برنامه بین المللی اسلام است، بیان کرد: قرآن که کتاب بین المللی هست در سه بخش ملی، منطقه ای و بین المللی سخن دارد، و بیش از خطاب ها به مسلمانان ﴿یا ایها الذین آمنوا﴾، خطاب اصلی قرآن کریم به بشر است: ﴿نَذِیراً لِلْبَشَرِ﴾، ﴿کَافَّةً لِلنَّاسِ﴾، ﴿لِلعالَمینَ نَذیرًا﴾ و توصیه می کند که باید جامعه محلی و منطقه ای و بین المللی آرام باشد و حج برنامه بین المللی اسلام است و باید همگان از فرصت حج که سفری بین المللی است برای نشر معارف استفاده نمایند.

آیت الله جوادی آملی خطاب به روحانیون کاروان ها بیان داشتند: روز فتح خیبر، روز نجات مسلمان ها بود که باعث نشاط فراوانی شد، در همان روز فتح خیبر، جعفر، برادر امیرالمؤمنین، از مهاجرت حبشه برگشت. وجود مبارک رسول گرامی (علیه و علی آله آلاف التّحیة و الثناء) فرمود امروز دو حادثه شیرین و گوارا برای من پیش آمد: یکی اینکه جعفر از حبشه برگشت و یکی اینکه خیبر را فتح کردیم، من نمی‌دانم به کدام یک از این دو خوشحال تر باشم! فتح خیبر و نجات مسلمان ها کجا، آمدنِ جعفر و برگشت او از مسافرت، کجا! چطور رسول خدا فرمود من نمی دانم به کدام یک از اینها خوشحال باشم!؟ سرّش آن است که جعفر کار عالمانه و محققانه و فرهنگی کرد، یعنی یک عالم می تواند کار فرهنگی بکند که به منزله فتح خیبر باشد، لذا روحانیون کاروان ها بدانند وظیفه مهمی دارند و باید به گونه ای رفتار کنند که نمودی از جلال و شکوه اسلام داشته باشند.

کد خبر 6096061

دیگر خبرها

  • حجاج ایرانی باید پرچمدار فرهنگ ایران اسلامی باشند
  • شرایط پیچیده سردار آزمون در رم | ستاره ایرانی را نه رم می‌خواهد، نه لورکوزن!
  • انگیزه ستاره بایرن: بازی با رئال فینال است!
  • برنابئوی امن: آماری که بایرن را می‌ترساند
  • امید اول بارسلونا در جهنم زرد غیب شد!
  • ترزیچ: شایسته این پیروزی بودیم
  • معرفی سرمربی جدید بایرن مونیخ پس از بازی برگشت مقابل رئال مادرید
  • کین: بلینگام سعی داشت تمرکزم را در صحنه پنالتی بر هم بزند
  • هشدار مهم: تسلیم شدن در DNA رئال نیست
  • هری کین: برای پیروزی به برنابئو می‌رویم