Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور کودکان و‌ نوجوانان سازمان بهزیستی کشور گفت: ۲۶ هزار کودک دارای والدین غیرمؤثر در کشور شناسایی و ساماندهی شده‌اند. ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سعید بابایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 26 هزار کودک دارای والدین غیرمؤثر در کشور شناسایی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

4000 کودک بی‌سرپرست و بدسرپرست در مراکز بهزیستی کرمان نگهداری می‌شوند1000 کودک خیابانی، کودک کار و بدسرپرست در شهرستان شیراز‌ شناسایی شدنداستقرار دختران بی‌سرپرست و بدسرپرست در مراکز بهزیستی خرم‌آباد

وی افزود: از تعداد کل کودکان شناسایی شده دارای والدین غیرموثر در کشور تعداد 16 هزار کودک در خانواده خودشان و مابقی آنها در مراکز شبه خانواده زندگی می‌کنند.

مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور عنوان کرد: ساماندهی و حمایت کودکان به ویژه کودکان دارای والد غیرمؤثر یکی از برنامه‌های که با جدید از سوی سازمان بهزیستی کشور در دستور کار و اولویت رسیدگی و اجرا قرار گرفته است.

بابایی راه‌اندازی سامانه جامع مهدهای کودک کشور را از دیگر برنامه‌‌ها و اقدامات مهمی عنوان کرد که سازمان بهزیستی آن را در دستور کار خود قرار داده است.

وی در مورد بهره برداری از این سامانه گفت: سال 99 این سامانه مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور عنوان کرد: علاوه بر مهدکودک‌های کل کشور تمامی شیرخوارگاه‌های موجود در کشور نیز در این سامانه پوشش داده می‌شود.

انتهای پیام/363/ز

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۵۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور

فرهاد خاکی‌پور اظهار کرد: در حال حاضر، سازمان بهزیستی و بنیاد مستضعفان در فاز دوم، در حال ساخت مسکن برای خانواده‌های دارای ۲ معلول به بالا هستند.

مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی و حساب ۱۰۰ امام (ره) بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: برای ساخت مسکن خانواده‌های دارای حداقل یک بیمار ای‌بی (پروانه‌ای) تفاهم نامه ای تعریف شده و کار‌های عملیاتی در حال انجام است.

وی یادآور شد: انجمن خیرین مسکن ساز در کنار حساب ۱۰۰ امام (ره)، بازوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ساخت مسکن اقشار محروم و خانواده‌های نیازمند است.

مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه کمک خیرین هر استان برای همان استان هزینه خواهد شد، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بعد از جنگ، در زمینه بازسازی و مقاوم سازی مسکن در برابر حوادث طبیعی و احداث مسکن محرومان در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، خدمات ارزشمندی ارائه داده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • شناسایی ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • با «کودک استرسی» چگونه برخورد کنیم؟
  • بایدها و نبایدهای رفتاری در برخورد با کودکان و 7 اشتباه والدین در تربیت فرزندان
  • شناسایی بیش از ۳۰۰۰ مادر باردار و دارای کودک شیرخوار زیر دو سال در لرستان
  • هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست
  • سازمان ملل: بیش از ۲۳ هزار کودک قربانی سلاح های انفجاری شدند
  • پرتناقض‌ترین سن کودک کدام است؟
  • سنجش سلامت گامی برای شناسایی به موقع کودکان دارای اختلال
  • صدور هشدار نارنجی برای بخش کشاورزی در استان سمنان