Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن رستم زاد روز پنجشنبه در جلسه کمیسیون امور بانوان در فرمانداری آستارا اظهار کرد: بانوان باید با افزایش مشارکت سیاسی خود، در تصمیم ‌گیری‌ کلان جامعه نقش موثرتری ایفا کنند تا بخشی از سیاست‌گذاری های جامعه را به دست گیرند.

وی بیان کرد: اگر زنان خواهان استیفای حقوق خود و ارتقای جایگاهشان هستند باید حضور پررنگ تر و مطالبه گرایانه تر در جامعه داشته باشند و این هدف والا با مشارکت اندک محقق نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: مردم نشان داده اند که همواره پای انقلاب و نظام ایستاده اند و این بار هم با حضور حماسی خود به دنیا ثابت می کنند که پشتیبان و حامی انقلاب و ولایت فقیه هستند. 

فرماندار آستارا گفت: وضعیت برخی آسیب ها از مرحله هشدار گذشته و به خطر و تهدید تبدیل شده است و باید برای پیشگیری و کاهش آسیب هایی نظیر اعتیاد و طلاق، برنامه ریزی منسجم صورت گیرد.

 رستم زاد افزود: ارائه آموزش های پیشگیری از آسیب های اجتماعی باید در مقاطع مختلف تحصیلی مورد توجه جدی قرار گیرد و نقش سازمان های مردم نهاد در این باره مهم است.

وی بیان کرد: برنامه های دهه فجر با مشارکت بانوان برگزار خواهد شد و دوره های مهارت آموزی با مشارکت فنی و حرفه ای و سمن ها و تجلیل از بانوان نمونه حوزه های مختلف از جمله برنامه هاست.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور و انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری در پنج استان، همزمان در دوم اسفند ماه برگزار خواهد شد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و از یک کرسی یا نماینده در مجلس شورای اسلامی برخوردار است.

برچسب‌ها آستارا فرمانداری آستارا انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت سیاسی بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا فرمانداری آستارا انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت سیاسی بانوان آستارا فرمانداری آستارا انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت سیاسی بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۶۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات پنجشنبه ششم اردیبهشت در صدا وسیمای خراسان رضوی برگزار می شود .

محسن نصر پور افزود: همچنین برنامه تبلیغات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم به صورت رایگان توسط صداوسیمای خراسان رضوی تهیه و پخش خواهد شد.

وی افزود: هیأت نظارت بر انتخابات و ستاد انتخابات استان هم بر ضبط مناظرات نامزدها و برنامه های تبلیغاتی آنان نظارت خواهد کرد.

در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی  آقایان حسنعلی اخلاقی امیری و کاظم معتمدی فر برای راهیابی به مجلس شورای با هم رقابت می کنند.

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود