Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@01:27:27 GMT

بدهی به داروسازان به ۶۰ هزار میلیارد ریال رسید

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۶۴۸۷

بدهی به داروسازان به ۶۰ هزار میلیارد ریال رسید

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا شانه ساز شامگاه پنجشنبه در نشست با معاونان غذا و دارو دانشگاه‌های علوم پزشکی استان، میزان بدهی این وزارتخانه به داروسازان را بیش از ۶۰ هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: تاپایان سال نیمی از بدهی به داروسازان و شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات پزشکی پرداخت می‌شود.

وی با اظهار اینکه تا قبل از تحریم‌ها، مواد اولیه شرکت‌های داروسازی و تجهیزات پزشکی به صورت فاینانس خریداری می‌شد، افزود: در شرایط فعلی خریدها یا باید نقدی و یا با انجام پیش پرداخت صورت گیرد و این مسئله، مشکلاتی را ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سرانه مصرف شیر و لبنیات در کشور نسبت به جهان پایین است و اگر این سرانه افزایش نیابد، در آینده مشکلات استخوانی و دندانی را شاهد خواهیم بود، به مردم اطمینان داد که شیرها ولبنیات کارخانه‌ای سالم هستند و مشکلی وجود ندارد.

شانه ساز، تصریح کرد: سرانه مصرف شیر در کشور یک چهارم متوسط جهانی است و نمونه برداری‌ها از کارخانجات تولیدکننده شیر و لبنیات نشان داد که لبنیات و شیرهای تولیدی سالم هستند.

رئیس سازمان غذا و دارو عنوان کرد: ۴۰۰ واحد تولیدی محصولات لبنی در کشور توسط کارشناسان معاونت غذا ودارو دائم کنترل می‌شوند.

کد خبر 4833579

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان غذا و دارو داروسازی بارش برف بوشهر سیل سیستان و بلوچستان تعطیلی مدارس شهرکرد ایلام گرگان قزوین دهه فجر انتخابات 98 قاسم سلیمانی شیراز بیرجند سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۶۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید چگینی در دومین نشست کمیته ویژه وصول مطالبه‌ها در سال (۱۴۰۳) که با هدف ارایه گزارش وضع مطالبات شرکت‌های گاز استانی در سال ۱۴۰۲ و بررسی چالش‌ها و تمهیدات پیش‌بینی‌شده برای امسال برگزار شد، با اشاره به نقش مهم وصول مطالبه‌ها بر تأمین مالی طرح‌های توسعه‌ای کشور و تأمین رفاه عمومی با اتخاذ رویکرد جهادی برای وصول بدهی مشترکان با اولویت ابر بدهکاران تأکید کرد.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در ادامه تاکید کرد: ارایه مستمر خدمات دولت، رونق اقتصادی کشور در طرح‌ها و پروژه‌های زیرساختی، منوط به تأمین منابع مالی است و یکی از اجزای مطلوب مصادیق آن توجه به وصول مطالبات است.

وی عنوان کرد: مدیران‌عامل شرکت‌های گاز استانی به عنوان رییس کمیته وصول مطالبه‌ها در استان و مدیران مالی این شرکت‌ها به‌عنوان دبیر کمیته، اهتمام ویژه‌ای به تحقق وصول مطالبه‌ها داشته باشند.

الزام پرداخت مطالبات برای توسعه طرح‌های شرکت ملی گاز ایران

مسلم رحمانی مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران، گفت: وصول مطالبه‌ها و بهینه‌سازی مصرف از اولویت‌های شرکت ملی گاز ایران است و بی‌تردید حصول به نتیجه در این فرآیند با سختی و مشکلاتی همراه است. کمک به بخش مولد اقتصاد کشور با هدف جهش تولید، دغدغه جدی شرکت ملی گاز ایران است، اما در صورت نبود همراهی صنایع در پرداخت مطالبات، شرکت در خدمات‌رسانی با مشکل روبه‌رو خواهد شد.

کد خبر 6088516

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار قم بر‌ حمایت از خیرین مدرسه‌ساز
  • تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • مردم گوشت نمی‌خریدند، حالا شیر و ماست هم نمی‌خرند؛ چرا؟
  • هشدارِ امپراطوری ناصرخسرو مجازی در حوزه دارو
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم
  • خاندوزی: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌های کشور است
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • اعتصاب داروسازان فرانسویدر روز سی ام مه