Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

اسدالله کارگر رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران درباره آخرین تحولات بازار میوه و صیفی اظهار کرد: با توجه به سرمای هوا و جمع آوری پیاز از زمین‌های کشاورزی و انتقال آن به انبار تا حدودی قیمت با نوساناتی در بازار رو به رو شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران او افزود: تا زمانی که پیاز نو وارد بازار نشود قیمت‌های فعلی در بازار ادامه خواهد داشت و همواره پیش بینی می‌َشود که از واخر عهمن با عرضه پیاز از مناطق جنوبی کشور نوسانات بازار مرتفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگر قیمت هر کیلو پیاز قرمز را ۵ تا ۷ هزار تومان و پیاز زرد را ۴ تا ۶ هزار و ۵۰۰ تومان در میدان مرکزی میوه و تره‌بار اعلام کرد و گفت: هم اکنون در مغازه‌های خرده فروشی حداکثر با احتساب ۳۵ درصد سود باید به مصرف کننده عرضه شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران قیمت هر کیلو انار را ۵ تا ۹ هزار تومان اعلام کرد و افزود: هم اکنون قیمت هر کیلو انار دماوندی در میدان مرکزی میوه و تره‌بار ۷ هزار تا ۱۳ هزار تومان، انگور بی دانه قرمز ۱۰ هزار تا ۱۷ هزار تومان، انگور شاهرودی ۴ هزار تا ۷ هزار تومان، پرتقال تامسون شمال ۲ هزار تا ۵ هزار تومان، پرتقال رسمی جنوب ۴ تا ۶ هزار تومان، پرتقال رسمی شمال ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار و ۵۰۰ تومان، پرتقال ناول جنوب ۸ هزار تا ۱۰ هزار تومان، خرمالو کرج ۵ هزار و ۵۰۰ تا ۹ هزار تومان، خرمالو کن ۸ تا ۱۲ هزار تومان، سیب لبنانی زرد ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۸ هزار تومان، سیب لبنانی قرمز ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۷ هزار و ۵۰۰ تومان و کیوی ۴ هزار و ۵۰۰ تا ۱۰ هزار تومان است.

او ادامه داد: هر کیلو خیار گلخانه با نرخ ۳ تا ۶ هزار تومان، خیار بوته‌ای ۴ تا ۶ هزار و ۵۰۰ تومان، لیمو شیرین ۳ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان، نارنگی بندری ۷ تا ۱۱ هزار تومان، نارنگی یافا ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان، نارنگی تخم پاکستانی ۴ هزار و ۵۰۰ تا ۸ هزار تومان، گریپ فروت سفید ۲ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان و گریپ فروت تو سرخ ۲ تا ۴ هزار تومان در میدان مرکزی میوه و تره‌بار و با احتساب ۳۵ درصد سود در خرده فروشی‌ها عرضه می‌شود.

کارگر از افزایش ۱ هزار تومانی قیمت موز در بازار خبر داد و گفت: با توجه به نوسان نرخ ارز هر کیلو موز با قیمت ۱۲ تا ۱۴ هزار تومان در میدان مرکزی عرضه می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران قیمت هر کیلو بادمجان قلمی را ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۶ هزار تومان اعلام کرد و گفت: در حال حاضر قیمت هر کیلو بادمجان دلمه‌ای ۲ تا ۴ هزار تومان، بادمجان گلخانه ۴ تا ۷ هزار تومان، تره فرنگی ۴ هزار تا ۷ هزار تومان، ترب سفید ۱ هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار تومان، ترب سیاه ۱ هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان، سیب زمینی ترشی ۲ هزار تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان، سیر خشک ۸ هزار تا ۱۵ هزار تومان، سیب زمینی ۲ هزار و تا ۳ هزار و ۷۰۰ تومان، شلقم ۱ هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار تومان، فلفل تند ریز ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۶ هزار تومان و فلفل شیرین ۵ تا ۸ هزار تومان است.


او با اشاره به قیمت سایر اقلام صیفی در میدان مرکزی میوه و تره بار گفت: قیمت هر کیلو کدو حلوایی ۱ هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار تومان، فلفل دلمه سبز ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار و ۵۰۰ تومان، کاهو رسمی ۲ هزار تا ۳ هزار تومان، کاهو پیچ سالادی ۱ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار تومان، کرفس ۱ هزار تا ۳ هزار تومان، کلم سفید ۱ هزار تا ۲ هزار تومان، کلم قرمز ۱ هزار تا ۲ هزار و ۵۰۰ تومان، گل کلم ۲ هزار تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان، گوجه فرنگی انباری ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار تومان، گوجه فرنگی بوته‌ای ۴ هزار تا ۷ هزار تومان، لوبیا سبز ۴ هزار و ۵۰۰ تا ۶ هزار و ۵۰۰ تومان، لیمو ترش ۴ هزار و ۵۰۰ تا ۷ هزار و ۵۰۰ تومان، کلم بروکلی ۴ هزار تا ۱۳ هزار تومان، نارنج ۱ هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار تومان و هویج ۸۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰ تومان است.

کارگر قیمت هر کیلو سبزی جور (پلو، آش و قورمه) را ۱ هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰ و سبزی خوردن را ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد.
نوسان چشمگیری برای بازار میوه متصور نیستیم
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران با اشاره به اینکه کمبودی در عرضه میوه و صیفی به بازار وجود ندارد، بیان کرد: با توجه به فراوانی تولید پیش بینی می‌شود که روند فعلی قیمت همچنان در بازار استمرار یابد و تنها ممکن است قیمت موز و آناناس به سبب نوسان نرخ ارز دستخوش تغییر و تحولاتی قرار گیرد.

او در پایان تصریح کرد: طبق روال همه ساله تا چند روز مانده تا شب عید بازار میوه نوسان خاصی ندارد و همچنان در رکود و آرامش به سر می‌برد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: فروشندگان میوه بازار میوه و تره بار صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۷۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیگنال عجیب قیمت ارز به بازار خودرو/ پژوپارس چند قیمت خورد؟

سعید موتمنی، رئیس پیشین اتحادیه دارندگان نمایشگاه‌ها و فروشندگان خودروی تهران از تداوم رکود در بازار خودرو خبر داد و گفت: اوایل هفته جاری قیمت انواع خودرو در بازار تا دو درصد ریزش را هم تجربه کرد اما این کاهش قیمت تداوم نداشت و در اواسط هفته بار دیگر به قیمت‌های پیشین بازگشت.

وی افزود: افت قیمتی که در اوایل هفته اتفاق افتاده بوده برآمده از کاهش قیمت ارز و ریزش آن از رقم ۶۵ هزار تومان بود.

موتمنی خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۳ قیمت بیشتر خودروهای داخلی، مونتاژی و وارداتی در بازار نسبت به آخرین روزهای سال ۱۴۰۲، افزایش ۴ تا ۵ درصدی را تجربه کرده‌ است.

وی تصریح کرد: عرضه همچنان ضعیف است و آنچه درباره تقویت واردات گفته می‌شود هنوز اثر خود را در بازار نشان نداده است؛ اگر عرضه به اندازه کافی بود، وضعیت قیمت خودرو در بازار متفاوت از امروز بود.

قیمت انواع خودرو

رئیس پیشین اتحادیه دارندگان نمایشگاه‌ها و فروشندگان خودروی تهران در تشریح قیمت روز انواع خودرو در بازار گفت: اکنون پژوپارس در کانال ۶۷۰ میلیون تومان قرار دارد و قیمت شماری دیگر از خودروها نیز به شرح زیر است:

۲۰۷ اتوماتیک؛ یک میلیارد و ۸۰ میلیون

دنا؛ یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون

سمند سورن؛ ۷۶۵ میلیون

شاهین اتوماتیک؛ ۸۶۰ میلیون تومان و دنده‌ای ۷۶۰ میلیون تومان

هایما؛ یک میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان

تارا اتوماتیک؛ حدود ۹۸۰ میلیون تومان

تارا دنده‌ای؛ ۷۲۰ میلیون تومان

کوئیک دنده‌ای؛ ۴۴۰ میلیون تومان و کوئیک اتوماتیک ۵۳۷ میلیون تومان

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901999

دیگر خبرها

  • یک پیش‌بینی از آینده بازار سکه /سکه‌های کوچکتر تغییر فاز دادند
  • تک‌روی سکه‌های کوچکتر نسبت به سایر قطعات/ سکه‌های حراجی به بازار نیامده است
  • کاهش قیمت نوبرانه‌ها تا پایان اردیبهشت
  • سرمایه‌گذاران این بازار بیشترین زیان را دیدند/ دلار به کانال ۵۰ هزار تومان باز می‌گردد؟
  • اعلام قیمت انواع خودرو / عرضه همچنان ضعیف است
  • قیمت جدید دام زنده اعلام شد
  • سیگنال عجیب قیمت ارز به بازار خودرو/ پژوپارس چند قیمت خورد؟
  • بازار سرمایه هفته را کاهشی به پایان برد
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • عبور از دژاووی بورسی