Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکى از خواهرهاى محمّدرضا[پهلوی] را در فرودگاه سوئیس با چمدان پر از هروئین، پلیس سوئیس دستگیر کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا, مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم در دی ماه سال ۹۳ به چند خصوصیت خاندان و حکومت پهلوی اشاره کردند که یکی از آنها فساد بود که در ادامه بخشی از آن را می خوانید:

"خصوصیّت سوّم این رژیم[ پهلوی] خبیث، فساد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انواع فساد، از فسادهاى جنسى بگیرید که مبتلابه تقریباً همه‌ى دربارى‌ها و دوروبرى‌ها و مانند اینها بود که دیگر حالا داستانهایش شرم‌آور است. آن روز خیلى از آحاد مردم هم میدانستند، اگرچه جرأت نمیکردند بر زبان بیاورند. گاهى از قلم خارجى‌ها درمیرفت، چیزهایى را میگفتند فساد جنسى، فساد مالى، نه فقط در سطوح متوسّط که هر وقتى ممکن است پیش بیاید؛ نخیر، در عالى‌ترین سطوح کشور. از طرف شخص محمّدرضا و دوروبرى‌هایش، بالاترین فسادهاى مالى، بزرگ‌ترین رشوه‌ها، بدترین دست‌اندازى‌ها، خباثت‌آلودترین فشارها بر منابع مالى ملّت به‌وجود مى‌آمد. براى خودشان ثروت درست میکردند به قیمت فقیر کردن مردم و بیچاره کردن مردم. فساد، فساد جنسى، فساد مالى، اعتیاد، ترویج اعتیاد و ترویج موادّ مخدّر صنعتى به‌وسیله‌ى عناصر اصلى حکومت آن روز در ایران به‌وجود آمد و اتّفاق افتاد. یکى از خواهرهاى محمّدرضا را در فرودگاه سوئیس با چمدان پر از هروئین، پلیس سوئیس دستگیر کرد! [خبر آن در] همه‌ى دنیا پیچید، منتها زود ماست‌مالى کردند؛ خب مربوط به خودشان بود؛ قضیّه را برطرف کردند، گره را باز کردند؛ یک‌چنین وضعیّتى [بود].

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رضا پهلوی محمد رضا پهلوی فساد سوییس شاه پهلوی هرویین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۸۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش‌های زورخانه‌ای یک سرمایه است

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به مناسبت‌های پیش‌رو در خصوص ورزش زورخانه‌ای و باستانی گفت: این ورزش از اخلاقیات و منش پهلوانی خاص است که برای ما یک سرمایه است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌ لائینی ظهر امروز _هفتم اردیبهشت_ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز استان با تاکید بر تقوای الهی و دعوت مردم بر محور تعهد بر تقوا اظهار کرد: حکومت امام زمان (عج) و عصر ایشان بر تقوا است.

وی افزود: معیار و ملاک و پایه‌های حکومت امام عصر (عج) بر اساس عدالت، ایمان و تقوا است بنابراین باید خودمان را آماده کنیم تا هم اهل عدالت و انصاف و هم اهل ایمان و تقوا باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به روز ملی خلیج فارس عنوان کرد: خلیج فارس متعلق به این خاک است و دشمنان با توطئه‌های خود به‌دنبال تغییر نام و تغییر ماهیت آن هستند که مطمئناً به جایی نمی‌رسند.

آیت‌الله محمدی لائینی با اشاره به مناسبت‌های پیش‌رو در خصوص ورزش زورخانه‌ای و باستانی بیان کرد: این ورزش از اخلاقیات و منش پهلوانی خاص است که برای ما یک سرمایه است.

امام جمعه ساری با بیان اینکه با توجه به سالروز ابلاغ فرمان ۸ ماده‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان مبارزه با فساد از جدی‌ترین مطالبات عموم و همه مردم همین مسئله است، گفت: باید با فساد در هر شکل و هر جایی مبارزه شود و بساط آن در نهادها دستگاه‌ها و ادارات برچیده شود.

آیت‌الله محمدی لائینی با تاکید بر اینکه مسئولان و مدیران باید مواظب باشند آلوده به فساد نشوند تا بتوانند با فساد مبارزه کنند، اظهار داشت: مسئولان مربوطه هر از چندگاه گزارش این بخش را ارائه دهند و امیدواریم در این دولت در این بخش کارنامه خوبی رقم بخورد.

وی ضمن گرامیداشت روز کار و کارگر بیان کرد: برای جهش تولید و تحقق شعار سال، باید کار و کارگران از بخش مردم بیشتر دیده شوند و مورد توجه قرار گیرند.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: نیاز است تا هم تعاونی‌ها و هم آحاد مردم، بنگاه‌های کوچک اقتصادی، صنایع خانگی و صنایع دستی و کشاورزی مورد توجه قرار گیرند و از همه کارگرانی که در بخش معیشت، اقتصاد، رفاه و خدمت به خلق فعالیت می‌کنند، قدردانی کرد.

وی ضمن گرامیداشت روز معلم و سالروز شهادت شهید مطهری معلم راستین معارف دین و تعالی دین از آموزش و پرورش، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها خواست تا در حوزه تربیت فرزندان ملت افراد شایسته‌ای را جذب کنند.

آیت‌الله محمدی لائینی با اشاره به ادامه راهپیمایی جمعه خشم در جهت حمایت از مظلومان غزه در مازندران خاطرنشان کرد: با توجه به اجرای موفق عملیات «وعده صادق» که باعث بهت دنیا از نظر بعد علمی و فناوری شده این اتفاق با اراده و عزم بسیارش برای اسرائیل شکننده و ناگوار بود و دنیا و مظلومان فهمیدند که ابهت اسرائیل غاصب پوشالی است.

وی یادآور شد: ملت جمهوری اسلامی ایران و ملت‌های منطقه مصمم‌تر هستند تا اسرائیل غاصب را از روی زمین برداشته و قدس شریف را آزاد کنند.

کد خبر 748100

دیگر خبرها

  • ورزش‌های زورخانه‌ای یک سرمایه است
  • اقامتگاه ییلاقی پادشاهان قاجار و پهلوی اینجاست
  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • طراح این چمدان عاشق موز بوده! (عکس)
  • مسکو: فرمول زلنسکی برای صلح، درگیری را طولانی‌تر می‌کند
  • خودروی سفارشی محمدرضاشاه پهلوی هم برقی شد! /عکس
  • تدابیر امنیتی جدید فرودگاه پاریس برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۴
  • قاچاق دختران به بهانه مسابقه / دستگیری ۸ زن و ۲ مرد از سرشبکه‌های اصلی پرونده سایه
  • تشریح پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد/ دستگیری ۹۶نفر
  • دست رد سوئیس به استفاده از سود اموال مصادره شده روسیه