Web Analytics Made Easy - Statcounter

یازدهمین مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با عنوان گام دوم انقلاب و اندیشه تحول و تعالی در حوزه های علمیه با حضور آیت الله یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه در قم برگزار شد. ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، یازدهمین مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با عنوان گام دوم انقلاب و اندیشه تحول و تعالی در حوزه های علمیه شامگاه پنجشنبه در سالن جلسات جامعه مدرسین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله محمد یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین، حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد معاون آموزش حوزه های علمیه،اعضای جامعه مدرسین و اساتید برجسته حوزه علمیه قم در این مراسم حضور داشتند.

آیت الله یزدی در این مراسم با ابراز تاسف از وجود مساجدی در قم که امام جماعت ندارد، بیان کرد: در همه محله های این شهر روحانیون حضور دارند، مردم اگر توجهی نمی کنند نکنند، اما ما روحانیون باید این امور را در مساجد احیا کنیم.

قدردانی جامعه مدرسین از سیلی انتقام / ‌اقدام به موقع سپاه به حضور فساد برانگیز آمریکا ‌پایان می‌دهد‌رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین در گفت‌و‌گو با تسنیم: بوق‌های استکبار توانایی تغییر هویت انقلابی مردم ایران را ندارندعضو جامعه مدرسین:موفقیت جامعه درگرو حرکت در مسیر ولایت‌فقیه است

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین، نیز در این مراسم بیان کرد: در موضوع بیانیه گام دوم انقلاب، مجمع عمومی جامعه مدرسین تا امروز توانسته حلقه وصلی در بین نهادهای حوزوی باشد، کار تصدی گری و عملیاتی متکفل نشود، اما بتواند ساماندهی کند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی اساتید ما بعد از صدور بیانیه در همه ابعاد آن آغاز به کار کردند؛ مراکز حوزوی ما مانند طرح و برنامه حوزه های علمیه و معاونت های حوزه های علمیه با تمام امکانات وارد ابعاد مختلف بیانیه شده اند.

انتهای پیام/452/ ت

R7854/P1336/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۸۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، همایش «دین، سلامت و کمک‌های بشر دوستانه» از سوی بنیاد بین‌المللی پزشکان مسلمان و محب اهل بیت (ع) مرتبط با مجمع جهانی اهل بیت (ع)، با حضور میهمانان برجسته کشوری و بین‌المللی برگزار می‌شود.

این همایش با حضور حجت الاسلام والمسلمین رمضانی دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت، کنعانی سخنگوی وزارت خارجه، حجت الاسلام ابوالقاسم دولابی مشاور رییس جمهور در امور روحانیت برگزار خواهد شد.

این همایش فردا دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه از ساعت ۱۵ در سالن همایش‌های دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تهران واقع در بلوار کشاورز نبش خیابان قدس برپا خواهد شد.

کد خبر 6096955 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • نشست ایده پردازی ترویج گفتمان مقاومت در جامعه برگزار می‌شود
  • رئیس صداوسیما در پشت صحنه برنامه برمودا |‌ تصاویر
  • طلابی که اقدام به تشخیص نیازهای جامعه و حل مسئله می کنند حمایت می شوند
  • «داستان راستان» نردبانی برای خیزش‌های انقلابی بود
  • خیزش دانشگاهی علیه ظلم در جهان آغاز شده است
  • حوزه‌های علمیه مهمترین نقش تربیتی را در جامعه دارند
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود
  • رئیس جمهور ماده واحده شورای عالی انقلاب فرهنگی را برای اجرا ابلاغ کرد
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • برگزاری نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون مقاومت خواهر و برادر