Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فرهنگی ــ معاون استاندار لرستان با تاکید بر این‌که از همه ظرفیت‌های موجود در راستای ترویج فرهنگ مطالعه باید استفاده شود، اظهارکرد: منابع کتابخانه‌های عمومی نیز می‌بایست بر اساس نیازسنجی و متناسب با شرایط مختلف منطقه و هر شهر انتخاب و در اختیار مخاطبین قرار گیرد.

به گزارش ایکنا از لرستان، محمود ثمینی، معاون سیاسی ـ امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی لرستان که پنج‌شنبه، سوم بهمن به ریاست معاون سیاسی ـ امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان برگزار شد، با بیان این‌که وظیفه ماست در همه جلسات نام و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی را گرامی بداریم، اظهارکرد: بیان ویژگی‌های اخلاقی این شهید عالی مقام به‌ویژه برای نسل کودک و نوجوان بسیار لازم و ضروری است کمااینکه خدمات شهید سلیمانی به انقلاب و کشورهای مسلمان منطقه هرگز فراموش نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ارتقاء چشم‌گیر جایگاه انجمن کتابخانه‌های عمومی لرستان در  ارزیابی شش ماه نخست سال‌جاری، افزود: هنگامی‌که نیت کار برای رضای خداوند باشد، قطعاً کیفیت و نتیجه کار هم افزایش خواهد داشت این در حالی‌است که این موفقیت مرهون تلاش‌های مجموعه کتابخانه‌های عمومی، روساء و اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی است و جای تقدیر و تشکر دارد.

ثمینی ادامه داد: امید است با همتی مضاعف از سوی همه دست‌اندرکاران در ارزیابی پایان سال نیز شاهد قرار گرفتن نام استان در جایگاه‌های نخست باشیم.

معاون استاندار لرستان با تاکید بر این‌که از همه ظرفیت‌های موجود در راستای ترویج فرهنگ مطالعه باید استفاده شود، اظهارکرد: منابع کتابخانه‌های عمومی نیز می‌بایست بر اساس نیازسنجی و تناسب با شرایط مختلف منطقه و هر شهر انتخاب و در اختیار مخاطبین قرار گیرد.

یادآور می‌شود، همکاری دستگاه‌های اجرایی با اداره‌کل کتابخانه‌ها در برگزاری برنامه‌های فرهنگی به‌ویژه اهدای کتاب، مسابقه کتابخوانی امر به معروف و برنامه‌های دهه فجر، استفاده از ظرفیت اماکن دولتی جهت راه‌اندازی کتابخانه از مهم‌ترین مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان فرهنگی کتابخانه های عمومی محمود ثمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۹۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی ازکتاب شعر پشت پنجره سکوت درگناباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، این دومین اثر ، ذبیح الله صابری از شاعران گنابادی است.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گناباد در این مراسم که در کتابخانه عمومی شهید مطهری گناباد برگزار شد، با اشاره به قدمت ساختمان این کتابخانه گفت: با توجه به مرکزیت کتابخانه در شهر، مراجعان متعددی به این مرکز فرهنگی مراجعه می‌کنند، اما فضای فیزیکی کتابخانه بویژه سالن‌های مطالعه پاسخگوی حجم مراجعین نیست.
احمد مظلوم افزود: مخزن کتاب نیز با مشکل فضا مواجه است و با توجه به قدمت بالای ساختمان، ایجاد کتابخانه‌ای با فضای بیشتر و ساختمان ایمن‌تر در مرکز شهر گناباد ضروری به نظر می‌رسد.
 کتاب نخست ذبیح الله صابری شاعر گنابادی با عنوان زخم پنجه پاییز نیز در سال ۱۴۰۱ رونمایی شده است.

 

دیگر خبرها

  • رونمایی ازکتاب شعر پشت پنجره سکوت درگناباد
  • عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم
  • افزایش کتابخانه‌های سیار، نیاز استان ایلام
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • رشد اعتبارات هزینه‌ای عمومی دستگاه‌های فرهنگی متناسب با مأموریت‌های آنها بوده است
  • رشد ۱۵۳ درصدی امانت کتاب در آذربایجان شرقی