Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فضای مجازی صداوسیمای سیستان و بلوچستان در حاشیه بازدید از اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج، سطح کار شرکت کنندگان در این رویداد را عالی و غیر قابل تصور ارزیابی کرد و گفت: همه جوانان سیستانی و بلوچستانی خود را در قاب و قالب بسیج می‌بینند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، محمدعلی زینلی مقدم گفت: اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان سیستان و بلوچستان در راستای اهداف انقلاب و نظام اسلامی و شعارهایی است که رهبری معظم انقلاب همواره بر آن تاکید دارند و بسیار خرسندیم که شاهد گردهمایی افرادی متبحر در حوزه دیجیتال در سطح استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در بازدیدی که از غرفه ها داشتیم، سطح کار شرکت کنندگان بسیار عالی و حتی قابل تصور بود و این توانایی ها و استعدادهایی که مشاهده کردیم، واقعاً جای تبریک و تحسین داشت.

وی ادامه داد: به همه متولیان برگزاری این رویداد که در یک حرکت شایسته، نخبگان تولید محتوا دیجیتال را گرد هم جمع و عملکرد آنان را برای شکوفایی بیشتر ارزیابی کردند خداقوت می گوییم و امیدواریم با حمایتی که از این عزیزان خواهد شد، بتوانند محصولات خود را به صورت کامل در سطح ملی و کشوری و حتی بین المللی بتوانند ارائه دهند و درخشان لازم را داشته باشند.

زینلی مقدم اظهار کرد: جوانان استان سیستان و بلوچستان همه خود را در قاب و قالب بسیج می‌بینند و هیچ جدایی بین  این دو مقوله وجود ندارد، لذا در بستر بسیج و در فضای سالمی که اینجا مهیا شده همه آمده اند و کارهای خود را ارائه می دهند تا با حمایتی که توسط بسیج و همه عزیزانی که این رویداد را رقم زدند، بتوانند توانایی های بالقوه خود را به نمایش بگذارند.

معاون فضای مجازی صداوسیمای سیستان و بلوچستان در پایان اظهار کرد: معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیما نیز می تواند در عرصه معرفی این نخبگان به عموم مردم کمک و محصولات آنها را معرفی کند؛ حتی در حد بضاعت خود می تواند در بعضی موارد حمایت های مالی هم انجام بدهد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۹۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تقویت فرهنگ کار تیمی در سیستان و بلوچستان

 رضا شریفی در مراسم گرامیداشت هفته کار و کارگر اظهار کرد: سیستان و بلوچستان در حال صنعتی شدن است و برای سرعت بخشیدن به فرآیند توسعه در استان، نیازمند مشارکت مردم در همه حوزه‌ها هستیم.

وی افزود: با توجه به اجرای کلان طرح‌های توسعه ای در استان، تربیت نیروی کار ماهر بیش از هر زمانی اهمیت دارد و می‌بایست معدل تخصص کارگران این خطه افزایش یابد.

معاون سیاسی اجتماعی به موضوع اجتماعی سازی امنیت در سیستان و بلوچستان تأکید کرد و ادامه داد: باید بدون هیچ گونه حاشیه و نگاه صنفی، قومی و مذهبی عقب ماندگی‌های استان را جبران کنیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • لزوم تقویت فرهنگ کار تیمی در سیستان و بلوچستان
  • ستاد اقتصادی نحوه مشارکت مردم را در توسعه استان تبیین کند
  • سیستان و بلوچستانی ها در رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت مشارکت کنند
  • رویداد علمی «خشتانه» چه هدفی دارد؟/از ساخت عناصر معماری در قالب کوچک تا ورکشاپ‌های تخصصی
  • انتشار نماهنگ زیبای نامه‌ای برای تو +فیلم
  • شرکت بیش از ۱۵ هزار داوطلب سیستان و بلوچستان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • ۴ ویژگی منحصربه‌فرد در کتاب‌های تاریخ شفاهی
  • فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان