Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین اسحاقی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد کتاب کمک درسی به ارزش تقریبی ۲ میلیارد ریال، با عنایت وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی بین مدارس عشایری هفت شهرستان جنوبی استان کرمان توزیع شد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان تصریح کرد: با مساعدت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در راستای برگزاری یادواره شهدای عشایر استان کرمان و بزرگداشت یاد و خاطره سردار دلها، سردار شهدای عشایر سپهبد حاج قاسم سلیمانی این فعالیت انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسحاقی ادامه داد: این کتاب‌ها از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان بین نمایندگی‌های مدارس امور عشایری برای اهدا به دانش‌آموزان عشایر توزیع شد.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان مستقل از مرکز استان، هفت شهرستان جنوبی را با جمعیت یک میلیون نفر تحت پوشش دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دانش آموزان فرهنگ و ارشاد اسلامی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۹۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسالت معلمان، هدایت و ارشاد دانش آموزان است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، آیت الله ناصری در آیین تجلیل از ۳۰۰ نفر از دبیران و کادر آموزشی مجتمع آموزشی حضرت خاتم الانبیاء یزد، با بیان اینکه رسالت معلمان، هدایت و ارشاد دانش آموزان است، افزود: معلمان باید دانش آموزان را آینده ساز تربیت کنند.

 آیت الله ناصری افزود: علاوه بر بحث تعلیم دانش آموزان، مسئله تربیت آنان نیز بسیار مهم است و معلمان در این راستا کوتاهی نکنند و همواره مد نظر داشته باشند که دانش آموزان امانت الهی هستند.

وی یاد آور شد: خداوند همواره نسبت به بندگان خود محبت دارد و معلم نیز باید کانون عشق و محبت نسبت به دانش آموزان خود باشد.

مجتمع آموزشی خاتم الانبیاء یزد با ۲ هزار و ۲۰۰ دانش آموز زیر نظر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فعالیت می‌کند.

دیگر خبرها

  • ۲۹۸ دانش آموز و ۹۳ معلم ابلاع صلح یاری دریافت کردند
  • پاسخ بامزه یک دانش‌آموز به تمرین کتاب درسی
  • رسالت معلمان، هدایت و ارشاد دانش آموزان است
  • تلاش معلم شهرکردی برای آموزش دانش آموزان منطقه عشایر نشین
  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • ثبت سفارش کتاب درسی چگونه است؟
  • حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی