Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-27@00:33:56 GMT

پلیس در اعتراضات اخیر سلاح نداشت

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۹۴۸۸

پلیس در اعتراضات اخیر سلاح نداشت

به گزارش جام جم آنلاین، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در گفتگو با فارس در خصوص عملکرد نیروی انتظامی در اعتراضات و ناآرامی های اخیر اظهار داشت: خوشبختانه با اشراف اطلاعاتی ناجا در تجمعات اخیر، ماموران پلیس مانع از رشد و پراکندگی اعتراضات شدند.

فرمانده نیروی انتظامی با مهم برشمردن نقش مردم در محکوم کردن تجمعات تصریح کرد: نقش مردم در این زمینه بسیار مهم بود چرا که سریعاً در صحنه حاضر شده و از ارزش ها و آرمان‌های انقلاب دفاع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این مطلب که تعداد محدود افراد معترض و شعار دهنده در مقابل جمعیت دهها میلیونی که برای تشییع سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی در اقصی نقاط کشور به میدان آمدند، عددی نبودند؛ اظهار امیدواری کرد که مدیران پشت صحنه و آن کسانی که این تجمعات را هدایت می کردند از شکست خود درس گرفته و بفهمند که با این اقدامات و جریان سازی ها به جایی نمی رسند.

سردار اشتری گفت: نیروی انتظامی در تجمعات اخیر نقش خود را طبق قانون و بر اساس وظیفه ذاتی به خوبی ایفا کرد.

فرمانده نیروی انتظامی در خصوص پروژه کشته سازی دشمن و مانور تبلیغاتی رسانه‌های بیگانه مبنی بر زخمی شدن شهروندان در تجمعات اخیر بدست پلیس اظهار داشت: همکاران بنده در این تجمعات سلاح گرم نداشتند.

سردار اشتری اعلام کرد: در هیچکدام از تجمعات مشابه یا اعتراضاتی که ممکن است به شکل های مختلف در کشور به وجود آید ماموران پلیس از سلاح گرم استفاده نکرده و باتوم و سپر به همراه دارند؛ البته باید گفت بیشتر سعی می کنند با صحبت و ارشاد و تذکر جمعیت را متفرق کنند.

فرمانده نیروی انتظامی تاکیدکرد: در تجمعات و اعتراضات، پلیس سلاحی نداشت و هیچ تیراندازی از طرف ناجا نبود.

سردار اشتری درباره اینکه ایا پلیس هم در جریانات اخیر مصدوم و مجروح داشت، خاطرنشان کرد: اگر هم ماموری مصدوم شد جراحات جزئی بود و به واسطه تیراندازی با سلاح نبود.

گفتنی است؛ رسانه‌های بیگانه در هنگام تجمعات و ناآرامی هایی که به واسطه حادثه هواپیمای اوکراینی به وقوع پیوست از زخمی شدن تعدادی از هموطنان به دنبال تیراندازی پلیس خبر داده بودند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: قاسم سلیمانی رسانه های بیگانه تجمعات هواپیمای اوکراینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۹۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سرهنگ آقا محمدی - فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان بیله سوار موضوع در دستور کار پلیس اگاهی شهرستان قرار گرفت .
وی افزود: ماموران پلیس اگاهی با بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی رد پای 5 سارق حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار بیان کرد: سارقان در بازجویی های فنی و تخصصی پلیس به ارتکاب 9فقره سرقت احشام اعتراف کردند و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی در اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نمی کند
  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها
  • سردار اشتری: شهید حجازی از بازوان اصلی محور مقاومت بود
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • سردار اشتری: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار