Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@03:23:43 GMT

عجیب ترین سفر تاریخ استقلال به دبی!

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۹۵۷۲

عجیب ترین سفر تاریخ استقلال به دبی!

سفر مشترک استقلال و شهرخودرو به امارات برای حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، رویای خامی بود که بی نتیجه ماند.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال شب گذشته لحظاتی را تجربه کرد و وارد مراحلی شد که به قول بعضی از کاربران شبکه های اجتماعی، هنوز برای خیلی ها قفل است! بازیکنان استقلال شب گذشته نزدیک به ساعت 11 شب به فرودگاه مهرآباد آمدند اما حتی باوجود انتشار تصویر حضور آن ها در داخل کابین هواپیما سفر آن ها به امارات صورت نگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این چیزی بود که البته پیش از پرواز نیز قابل پیش بینی بود چرا که هواپیمایی زاگرس که موسوی عضو آتی هیئت مدیره استقلال، مالک آن است، تا به حال سفری به دبی نداشته و پرواز هواپیمایی این خطوط هوایی به امارات نیازمند اخذ مجوزهایی است که بیش از زمان مدنظر ایشان کار می‌برد.

 

نکته جالب این که سال گذشته یکی از خطوط هوایی در سفر یکی از تیم ها به اردوی ترکیه، شرایط مشابهی را تجربه کرده بود. این ایرلاین که فقط در پروازهای داخلی فعالیت می‌کرد، برای پرواز آنتالیا نیازمند گذر از مراحل اداری خاصی بود که در نهایت منجر به تعویض پرواز این تیم شد. اتفاقی که حالا برای استقلال نیز رخ داده و بازیکنان این تیم پس از صرف صبحانه در CIP فرودگاه، با پرواز ماهان به دبی خواهند رفت.

 

خبر لغو پرواز اختصاصی استقلال به دبی دقایقی پیش مخابره شده و البته اتفاق تازه ای در باشگاه پرطرفداری است که انواع و اقسام مشکلات و مسائل را تحمل کرده و حالا بعد از خستگی بازیکنان و معطلی آن ها تا 4 صبح، با پرواز ساعت 11:30 به دبی خواهد رفت تا روز یکشنبه مقابل الکویت آماده صف آرایی کند.

 

 

طبق معمول همه امیدها متوجه بازیکن ها، کادرفنی و غیرت و هوش آن‌هاست تا بلکه آن ها بتوانند لبخندی را به لب هوادار استقلال بنشانند.

 

نکته جالب این که استقلال در این هفته، علاوه بر مشکل زمین، از نظر تنظی تمرینات نیز، باتوجه به نامعلوم بودن برنامه برای مسابقه روز یکشنبه برابر الکویت تمرین کافی نداشته که فرهاد مجیدی این را در مصاحبه دیروزش به زبان آورده است.

 

در نهایت برای بازیکنان باغیرت استقلال و کادرفنی این تیم، آرزوی موفقیت و پیروزی در دیدار مقابل الکویت داریم.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۹۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس که به تازگی ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال را خریداری کرده است، امروز (سه‌شنبه) ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان تیم فوتبال استقلال را پرداخت کرد.

بیشتر بخوانید: نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال

این شرکت همچنین ۱۰ درصد از مطالبات کادر فنی و اعضای تیم را پرداخت کرد.

تیم استقلال از ساعت ۱۷ فردا (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف تراکتور می‌رود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229034 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • هری کین یک تنه بیشتر از مهاجمان تاتنهام گل زده است!
  • انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال | فقط ستاره پوستر؟
  • روز سرنوشت‌ساز؛ استقلال و پرسپولیس مقابل سرسخت‌ترین رقبا
  • بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • ببینید | عجیب‌ترین طراحی تاریخ فوتبال؛ عبور بازیکنان از خیابان برای رسیدن از رختکن به ورزشگاه!
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پیشنهاد اغواکننده به سرمربی تیم ملی ایران برای تبلیغ برنج!
  • تکذیب یک شایعه عجیب درباره نام استقلال