Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@22:03:04 GMT

راه خلخال - اسالم بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۹۶۴۷

راه خلخال - اسالم بازگشایی شد

فریدون بابایی روز جمعه در گفت و گو با  ایرنا افزود: این مسیر کوهستانی که به علت بارش سنگین برف توام با کولاک شدید از ساعت ۱۹ شب گذشته از هر ۲ سمت خلخال و گیلان بر روی خودروها بسته شده بود، از بامداد امروز جمعه با تلاش راهداران هر ۲ اداره راه و شهرسازی خلخال و تالش مسیر در این مسیرها باز شده و رفت و آمد خودروها در آن جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: به علت ادامه بارش برف همراه با کولاک و همچنین محدودیت دید ناشی از کولاک در مسیر گردنه الماس واقع در جاده خلخال - اسالم استفاده از زنجیرچرخ و سایر لوازم گرمازای زمستانی و اطمینان از سالم بودن وسیله نقلیه برای رانندگان خودروهای عبوری از این مسیر ضروری است.

فرماندار خلخال اظهارداشت: با تلاش راهداران ،نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر مستقر در گردنه الماس و ماموران پلیس راه سرنشینان همه خودروهای گرفتار شده در میان برف و یخ این جاده به مسیرهای خود در ۲ سمت خلخال و گیلان هدایت شده و هیچ گونه حادثه ناگواری در شب گذشته و با وجود حاکمیت شرایط سخت جوی در طول مسیر برف و کولاک‌گیر این جاده اتفاق نیفتاد.
سرهنگ علیرضا صحبتی ،رییس پلیس راه‌های جنوب استان اردبیل نیز هم در بازدید از گردنه الماس گفت: تردد در مسیر برف و کولاک‌گیر خلخال به اسالم بویژه گردنه الماس تنها به کمک استفاده از زنجیرچرخ امکان‌پذیر بوده و ماموران پلیس راه در ابتدای جاده خلخال - اسالم مستقر شده و از حرکت خودروهای فاقد زنجیرچرخ به سمت گردنه الماس واقع در جاده خلخال - اسالم جلوگیری می‌کنند.
او با بیان اینکه هم‌اکنون بارش برف در مسیر ارتباطی اردبیل - سرچم ادامه داشته ولی تردد در این مسیر بدون استفاده از زنجیرچرخ صورت می‌گیرد ،همراه داشتن زنجیرچرخ و لوازم ایمنی زمستانی در حرکت در گردنه‌های برفگیر جاده‌های ارتباطی جنوب استان را ضروری دانست و خواستار پرهیز مردم از مسافرت‌های غیرضروری تا آرام شدن شرایط جوی شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 اداره راه و شهرسازی استان اردبیل امداد و نجات جمعیت هلال احمر بارش برف ماموران پلیس قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۹۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرماندار داورزن گفت: بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب روز شنبه راه روستای ساروق این شهرستان را مسدود و با تخریب پل جاده روستای بهانگر، مسیر ارتباطی این روستا را نیز قطع کرده بود.   مهدی بهادری افزود: با فروکش کردن آب رودخانه و با تلاش راهداران، راه روستای ساروق باز و برای اهالی روستای بهانگر نیز مسیر جایگزین تعیین شد تا در روز‌های آینده با مرمت پل تخریب شده، مجددا راه ارتباطی این روستا سامان بگیرد.   وی، یکی از مشکلات ناشی از بروز سیلاب را گل و لای رها شده بر روی بزرگراه مشهد - تهران در محدوده روستای مهر این شهرستان ذکر کرد و گفت: عوامل راهداری از صبح شنبه با استقرار در حاشیه جاده، به طور مرتب اقدام به برداشتن بقایا و آورده‌های سیل از سطح جاده می‌کنند تا در تردد مسافران و زائران امام هشتم (ع)، مشکلی ایجاد نشود.

دیگر خبرها

  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • بازگشایی مسیر‌های جاده‌ای مسدود خراسان رضوی
  • مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است
  • بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن
  • بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد
  • بازگشایی محورهای مواصلاتی روستاهای بخش کن
  • آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد
  • انسداد برخی مسیر‌های ارتباطی عشایری و تلفات احشام در خوزستان
  • جاده‌های خراسان رضوی همزمان با افزایش ترددها بارانی و لغزنده است
  • عملیات برف‌روبی در جاده سی سخت به پادنا