Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان رضوی گفت: مطالبه ما پاسخ قاطع دولت و وزارت امور خارجه به یاوه گویی و جلوگیری از تکرار است، پاسخ قاطع اخراج است تا به دنیا نشان دهیم کشور‌های دیگر اجازه ندارند در استقلال کشور ما مداخله کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، امیررضا حضرتی صبح امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد که در حرم مطهر برگزار شد، اظهار کرد: شخصیت حضرت زهرا (س) در همه ابعاد شخصیتی بارز و الگو می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان رضوی با بیان اینکه حضرت زهرا (س) پشت و پناه همسر خود بود، خاطرنشان کرد: مقام معنوی ایشان نسبت به مقام جهادی بالاتر است فاطمه زهرا (س) به چهره یک بشر است، اما در معنا حقیقتی عظیم و بنده برگزیده خدا است.

وی افزود: کسانی که در طول تاریخ سعی می‌کنند زن را حقیر و پایبند ظواهر زودگذر کنند بدون شک برفی هستند که در برابر گرمای معنوی حضرت زهرا (س) نابود می‌شود.

حضرتی ابراز کرد: ویژگی بارز ایشان ولایتمداری است حضرت زهرا (س) در مقابل امام خود تابع محض بود و در راه ولایت از هیچ چیز دریغ نمی‌کردند

دبیر شورای تبیین بسیج دانشجویی با بیان اینکه شاگردان ایشان قاسم سلیمانی است، یادآورشد: دشمن بداند شهید سلیمانی خطرناک‌تر است، تمام جهان نفرت ایران را از آمریکا مشاهده کردند و فریاد‌ها سوخت موشک‌های سپاه بود.

وی ادامه داد: آمریکا سال‌ها است در منطقه از دست مقاومت ضربه می‌خورد، اما ضربه سپاه حیثیتی بود از این پس یاوه گویی‌های آمریکا برای هیچ کس اهمیتی ندارد.

حضرتی با اشاره به اینکه مطالبه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی از همه گروه‌های مقاومت بیرون انداختن شجره ملعونه از منطقه است، تصریح کرد: برگزاری راهپیمایی ضد آمریکایی در عراق نشانه نفرت ملت‌های منطقه از آمریکا است.

دبیر شورای تبیین مواضع خراسان رضوی، یادآورشد: به هم پیمان‌های آمریکا هشدار می‌دهیم حمایت در این ترور به منزله هم دست بودن شما است و اینکه در آینده شوم این‌ها سهیم خواهید بود.

وی متذکر شد: یاد حاج قاسم سلیمانی در قلب ملت زنده است سیلی سپاه به عنوان برگ زرینی در دفتر انقلاب نقش بسته و هرکس این یوم الله را کمرنگ کند همه مردم در برابر وی ایستادگی می‌کنند و او را ساکت می‌کنند.

حضرتی اظهار کرد: نیرو‌های مسلح خط قرمز ما هستند این‌ها سایه جنگ را از کشور برداشتند کسانی که هتک حرمت می‌کنند در راه دفاع از کشور هیچ کاری نمی‌کنند ملت ما قدردان زحمات سپاه پاسداران است.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان رضوی با اشاره به دسیسه‌های دولت انگلیس، عنوان کرد: پس از ترور حاج قاسم شیطان‌ها از لانه خود بیرون آمده اند آنچه مسلم است میدان داری انگلیسی‌ها در برخی فتنه‌ها دل‌های ما را نگران می‌کند.

وی افزود: مطالبه ما پاسخ قاطع دولت و وزارت امور خارجه به یاوه گویی و جلوگیری از تکرار است، پاسخ قاطع اخراج است تا به دنیا نشان دهیم کشور‌های دیگر اجازه ندارند در استقلال کشور ما مداخله کنند.

حضرتی با بیان اینکه رهبری راهکار رسیدن به راه پیش رو را قوی شدن دانستند، بیان کرد: قوی شدن در قوای نظامی خلاصه نمی‌شود هر چند نیاز به قوی شدن روز به روز است، یکی از ابعاد مهم قوی شدن اقتصاد است این قوی شدن بر دوش یک قوا نیست، اما همه باید پاسخگو باشند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه ملت ما از رویکرد برقراری امنیت اقتصادی قوه قضاییه پشتیبانی می‌کند، ابراز کرد: نقش مردم در اقتصاد چشمگیر است باید خودمان دست به کار شویم فرهنگ استفاده از کالای ایرانی را بین همه اقشار به گفتمان عمومی تبدیل کنیم.

وی ادامه داد: ما از عملکرد قانونی و انقلابی شورای نگهبان دفاع می‌کنیم و به کسانی که تخریب این شورا را انجام می‌دهند هشدار می‌دهیم دشمن شاد کن نشوید خواستاریم به قانون کشور التزام داشته باشند و شورای نگهبان نیز بدون توجه به هجمه‌ها وظیفه خود را انجام دهد.

حضرتی گفت: مطالبه ما از دولت بسیج کردن در جهت پیشگیری از خسارات و ارائه تسهیلات مناسب به مردم سیل زده سیستان است، سر زدن چند ساعته از خیابان‌های تمیز مشکلات آن‌ها را حل نمی‌کند، مردم سیستان بیش‌تر از نیروی انسانی کمک‌های نقدی و غیر نقدی را نیاز دارند.

انتهای پیام/۷۰۰۷۰

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان رضوی انگلیس سپاه پاسداران استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۹۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح دولت انگلیس برای اخراج پناهجویان به رواندا قانون شد

دفتر ریشی سوناک نخست وزیر انگلیس اعلام کرد که نخستین پرواز انتقال پناهجویان به روآندا هماهنگ شده است. این پرواز ظرف ۱۰ تا ۱۲ هفته دیگر انجام خواهد شد و به دنبال آن، چندین پرواز دیگر برنامه‌ریزی خواهد شد.

طرح جنجالی اخراج پناهجویان از خاک انگلیس دوشنبه گذشته پس از ماه‌ها بحث و بررسی، در پارلمان انگلیس تائید شد و راه را به گفته کارشناسان، برای ایجاد «سابقه‌ای خطرناک در نقض قوانین حقوق بشری» باز کرد.

با قانونی شدن این طرح، پناهجویانی که از یکم ژانویه ۲۰۲۲ به صورت غیرقانونی از یک کشور امن مانند فرانسه وارد انگلیس شده‌اند، به رواندا منتقل می‌شوند تا پرونده آنها توسط وزارت کشور انگلیس بررسی شود. آنها ظرف ۲۸ روز از انگلیس اخراج می‌شوند؛ حق اعتراض ندارند و از بازگشت به این کشور در آینده منع خواهند شد.

اگر پرونده این افراد پذیرفته شد، به انگلیس منتقل می‌شوند؛ در غیر اینصورت می‌توانند برای اقامت در رواندا یا هر کشور دیگری به‌غیر از انگلیس درخواست پناهندگی کنند. دولت انگلیس معتقد است که این طرح پناهجویان را از ورود غیرقانونی به خاک این کشور منصرف می‌کند.

سخنگوی نخست وزیر انگلیس به خبرنگاران گفت؛ نخستین گروه پناهجویان برای انتقال به روآندا انتخاب شده‌اند. وی افزود که دولت سرگرم پیگیری مقدمات حقوقی انتقال این افراد است.

این درحالیست که موسسات خیریه هشدار داده‌اند که «تصمیم ظالمانه و ناپسند» دولت برای انتقال پناهجویان به هزاران کیلومتر دورتر، نه تنها در پاسخ به معضل مهاجرت ناکام خواهد بود، بلکه «به هرج و مرج بیشتر انسانی منجر خواهد شد».

آنها قصد دارند تا از ظرفیت دادگاه اروپایی حقوق بشر برای توقف انتقال پناهجویان استفاده کنند. نهاد‌های حقوق بشری دو سال پیش هم با ارجاع این پرونده به دادگاه اروپایی حقوق بشر، مانع اخراج پناهجویان شدند.

از سویی ۱۶۰ موسسه خیریه و فعال حقوق بشری در نامه‌ای سرگشاده به نخست وزیر انگلیس طرح دولت در این زمینه را محکوم کرده و آن را ظالمانه و شرم‌آور خواندند.

سازمان ملل متحد هم هشدار داده است که این طرح، بر خلاف کنوانسیون پناهندگان است و سابقه‌ای خطرناک در سطح جهانی ایجاد می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ؛ فرصتی برای تبیین اهداف ایران بعد از «وعده صادق»
  • موافقت پادشاه انگلیس با قانون ضد مهاجرتی رواندا
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • احمدیان در سن‌پترزبورگ چه می کند؟
  • طرح دولت انگلیس برای اخراج پناهجویان به رواندا قانون شد
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان