Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدای ایران- بیش از ۴۸۱ هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ و مرحله اول بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور ثبت نام کرده اند که جاماندگان می توانند از ۱۴ بهمن نسبت به ثبت نام اقدام کنند.


به منظور فراهم آوردن فرصت برای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ و مرحله اول بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور مهلت مجدد ثبت نام در در روزهای دوشنبه ۱۴ بهمن تا روز چهارشنبه ۱۶ بهمن در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


داوطلبان می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org و مطالعه دفترچه راهنما نسبت به ثبت نام اقدام کنند.


در مرحله اول ثبت نام در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ و مرحله اول بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور تعداد ۴۸۱ هزار و ۷۷ داوطلب ثبت نام کردند که از این ۲۴۹ هزار و ۴۰۴ نفر زن و ۲۳۱ هزار و ۶۷۳ نفر مرد هستند.


از تعداد ۴۸۱ هزار و ۷۷ داوطلب، تعداد ۳۲ هزار و ۶۳۲ داوطلب نیز علاقمندی خود را به شرکت در کدرشته دوم اعلام کرده اند که از این تعداد ۱۴ هزار و ۷۲۲ نفر زن و ۱۷ هزار و ۹۱۲ نفر مرد هستند.


همچنین از تعداد ۴۸۱ هزار و ۷۷ داوطلبی که در این دوره از آزمون کارشناسی ارشد ثبت نام کرده اند تعداد ۱۵۸ هزار و ۵۷۱ نفر علاقمندی خود را برای شرکت در کدرشته های دانشگاه پیام نور و موسسات غیر انتفاعی اعلام کرده اند که از این تعداد، ۸۲ هزار و ۱۸۰ نفر زن و ۷۶ هزار و ۳۹۱ نفر مرد هستند.


از تعداد ۴۸۱ هزار و ۷۷ داوطلب که در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ و مرحله اول بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور ثبت نام کرده اند تعداد ۱ هزار و ۷۷۱ داوطلب در بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور ثبت نام کرده اند.


آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ و مرحله اول بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور روزهای پنجشنبه ۲۸ و جمعه ۲۹ فروردین ماه ۹۹ در ۶ گروه آموزشی و برای ۱۴۱ کد رشته امتحانی و پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، شبانه، مجازی، پیام نور، دانشگاه آزاد، دانشگاه‌ها و مؤسسات دولتی و دانشگاه‌ها و مؤسسات غیردولتی و پردیس‌های خودگردان برگزار می‌شود.


کارت ورود به جلسه آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ در روزهای ۲۵ تا ۲۷ فروردین ماه سال ۹۹ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود.
پ/

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: کنکور کارشناسی ارشد کارشناسی ارشد کنکور کنکور 99 زمان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۹۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برگزار شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ از امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: وضعیت تحصیل دانشجویان مشکوک به تقلب در کنکور تعیین تکلیف می‌شود

در آزمون صبح امروز ۵۳۳ هزار و ۳۲۲ داوطلب در گروه‌های علوم ریاضی و انسانی شرکت کردند.

۱۲۸ هزار و ۳۶۲ داوطلب در گروه علوم ریاضی و ۳۸۴ هزار و ۹۶۰ داوطلب در گروه‌های علوم انسانی شرکت کردند.

در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که ۶۳ درصد زن و ۳۷ درصد مرد هستند. در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو ـ معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

عصر روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت داوطلبان گروه‌ هنر و زبان‌های خارجی و صبح روز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی حضور دارند.

آزمون فرهنگیان در نوبت دوم کنکور در تیر ماه برگزار نمی‌شود بنابراین تعداد داوطلبان حدود ۱۰۰ هزار نفر کمتر است.

همچنین محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم گفت: تعداد داوطلبان کنکور در گروه علوم تجربی بیش از ۵۰۰ هزار نفر است و پس از گروه تجربی، گروه انسانی و ریاضی بیشترین تعداد داوطلبان را دارند.

وی افزود: با برگزاری دو نوبت کنکور از حساسیت آن کاسته می‌شود با توجه به برگزاری متفاوت هر نوبت از آزمون‌ها، نمرات داوطلبان تراز می‌شود و سازمان سنجش تراز علمی را ایجاد می‌کند تا عدالت آموزشی رعایت شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228407 برچسب‌ها کنکور

دیگر خبرها

  • رقابت داوطلبان کنکور در شهرستان های خراسان رضوی
  • سیل خراسان جنوبی/ خسارت به جاده ها/ فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور
  • نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • سیل به برخی راه‌های ارتباطی خراسان جنوبی خسارت زد / فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور
  • کنکور هنر ۱۴۰۳ + تاریخ، زمان برگزاری و تعداد سوالات
  • تیر، فرصت دوم برای جاماندگان کنکور سراسری در خراسان جنوبی
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • زمان و تعداد سؤالات کنکور ۱۴۰۳+ اینفوگرافیک
  • اینفوگرافی/ زمان و تعداد سؤالات کنکور ۱۴۰۳