Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان جنوبی گفت: امسال ۲ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ساخت یادمان های شهدای گمنام استان اختصاص یافت و تا سال آینده با اولویت، ساخت این پروژه ها به پایان خواهد رسید. ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمد صادق معتمدیان شامگاه پنج شنبه در دیدار جانشین بنیاد حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس کشور اظهارداشت: وظیفه خود می دانیم در راستای افتخار آفرینی های شهدا و ادامه راه آنان و دستاوردهای دفاع مقدس گام برداریم، چرا که هرچه داریم از برکت خون شهدا و دفاع مقدس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به موزه استکبارستیزی صحرای طبس افزود: در شورای هماهنگی حفظ آثار نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تاکید شدکه این موزه باید بین المللی دیده شود و برهمین اساس برنامه های خوبی برای ساخت و ساماندهی این موزه در دستورکار قرار گرفت که تبدیل شدن آن به منطقه ویژه گردشگری از جمله این برنامه هاست.

استاندار خراسان جنوبی از برنامه ریزی و پیگیری برای ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس بیرجند در آینده نزدیک خبرداد وگفت: به همین منظور جلسه اختصاصی و فنی برگزار و برای بهره‌برداری از فاز اول این مرکز تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

10 مرکز فرهنگی دفاع مقدس  دهه فجر در کشور افتتاح می‌شودتولیدات ادبی در حوزه دفاع مقدس 100 برابر می‌شودمدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی معارفه شدسمنان| مردم درجزین با شهید گمنام دفاع مقدس وداع کردند+تصاویر

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس هم در این دیدار از افتتاح 9 موزه دفاع مقدس استان ها در دهه فجر امسال خبر داد .

امیر سرتیپ دوم ستاد محمد فهمیده قاسم زاده گفت: تلاش بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، ساخت موزه دفاع مقدس استان ها است و در خراسان جنوبی دوازده هکتار زمین در موقعیت خوب برای ساخت موزه اختصاص یافته است و احداث این موزه همکاری همه نهادها ودستگاه‌های اجرایی را می طلبد.

وی ادامه داد: در حال حاضر پروژه‌های مختلف پژوهشی ،هنری، ادبی و اسنادی در ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس انجام شده و یا در حال انجام است و امیدواریم با تخصیص اعتبارات مناسب برای ساخت موزه دفاع مقدس، این برنامه ها و پروژه ها در مکان موزه جمع‌آوری و برای بهره برداری در دسترس عموم قرار گیرد.

انتهای پیام/250/ش

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۹۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بازدید سراسرنمای مقاومت سپهبد شهید سلیمانی به علت تعمیرات زیرساختی و فنی از روز شنبه ۸ اردیبهشت تا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تعطیل است.

بر اساس این گزارش کلیه بازدیدهای گروهی رزرو شده لغو و می‌بایست با هماهنگی با معاونت موزه داری به روز دیگری موکول شود.

این مجموعه ملی در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۷ و در روزهای جمعه و ایام تعطیل از ساعت ۱۰ تا ۱۷ پذیرای علاقمندان خواهد بود.

کد خبر 6087368 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت