Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سایت «اسکای اسپورت» ایتالیا درباره پیشنهاد فدراسیون فوتبال ایران به جیانی دبیاسی نوشت: «بعد از سالها حضور روی نیمکت آلبانی با صعود تاریخی به مسابقات یورو ۲۰۱۶، جیانی دبیاسی آماده شروع کار در یک تیم ملی دیگر است. توافق با ایران با یک قرارداد ۳۰ ماهه و صعود به جام جهانی نزدیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این سایت در ادامه گزارش خود آورده است: «جیانی دبیاسی آماده ماجراجویی جدید خود به عنوان سرمربی یک تیم ملی دیگر است. این مربی در واقع به توافق با ایران خیلی نزدیک است. ایران به این مربی قرارداد ۳۰ ماهه و برنامه صعود به جام جهانی قطر را پیشنهاد داده است. ایران تاکنون در پنج جام جهانی حضور داشته و در دو جام جهانی گذشته در برزیل و روسیه هم بازی کرده است.»

این وب سایت همچنین به حضور استراماچونی دیگر مربی ایتالیایی در استقلال ایران و سابقه حضور در جام ملت های آسیا هم اشاره داشته است.

کد خبر 4833748 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران مارک ویلموتس آندره استراماچونی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد تیم فوتبال امید ایران باشگاه پرسپولیس کنفدراسیون فوتبال آسیا المپیک 2020 توکیو وزارت ورزش و جوانان یحیی گل محمدی تیم ملی والیبال ایران هندبال تیم فوتبال شهر خودرو مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۰۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی

رییس فدراسیون فوتبال که از حساسیت‌های فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور تماشاگران اطلاع دارد به هیچ وجه نمی‌خواهد حلقه حضور هواداران بانوان در ورزشگاه تنگ‌تر شود.

به گزارش مشرق، رقابت‌های لیگ برتر فصل جاری فوتبال کشور در حالی وارد پنج هفته پایانی خود شده است که تب رقابت‌های این دوره نه تنها معطوف به صدر و قعر جدول شده است بلکه ناهنجاری روی سکوی تماشاگران نیز باعث ایجاد حساسیت‌های کاذب شده است.

حاشیه‌های به وجود آمده در جریان دیدار پرسپولیس و سپاهان اصفهان در هفته گذشته باعث حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون در جلسه کارگروه ویژه وزارت ورزش شد تا او شخصا پیگیر ماجرا شود.

تاج که از حساسیت‌های فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور تماشاگران اطلاع دارد به هیچ وجه نمی‌خواهد حلقه حضور هواداران زن در ورزشگاه تنگ‌تر شود. از این رو در ۵ هفته پایانی روی حضور ارکان قضایی و حقوقی فدراسیون همچون کمیته‌های اخلاق و انضباطی حساسیت بیشتری به خرج داده است تا آنها با ناظران ویژه در هر یک از بازی‌ها تصمیمات فوری برای برخورد با برهم زنندگان نظم و انضباطی در هر یک از دیدارها را در کمترین زمان ممکن بگیرند.

تاج در جلسه به ارکان قضایی فدراسیون اعلام کرده است تصمیم‌های خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن با توجه به فشردگی رقابت‌ها بگیرند تا هرگونه جریمه ای شامل فصل جاری شود و به لیگ برتر فصل آینده نکشد.

باید دید عملکرد کمیته‌های اخلاق و انضباطی در هفته‌های پایانی تأثیر بازدارنده ای روی این موضوع خواهد گذاشت یا تأثیری در حجم تنش‌ها در داخل بازی و همچنین نیمکت‌های مربیان و طرفداران حاضر در ورزشگاه نخواهد گذاشت.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • نامه مهم مهدی تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر
  • نامه تاج به وزیر: لیگ بعدی را شروع نمی‌کنیم!
  • دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی
  • اولین سرمربی مارادونا هم به ال‌دیه‌گو پیوست
  • «سزار لوئیس منوتی» اسطوره فوتبال آرژانتین در سن 85 سالگی درگذشت
  • معمار فوتبال آرژانتین درگذشت + عکس
  • آرژانتین در غم درگذشت اولین مربی قهرمان جهان
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • بررسی شرایط تیروکمان برای ورود به المپیک/ رکورد خوب، شرایط سخت
  • پیام سرمربی تیم ملی به حمید مطهری (عکس)