Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که هفته هفدهم لیگ برتر به پایان نرسیده است، تغییرات تیم‌های لیگ برتری روی نیمکت به حدی زیاد هست که تا همینجای کار هم رکورد تغییرات در ادوار این مسابقات شکسته شده. ۹ تیم از ۱۶ تیم حاضر در لیگ برتر تاکنون حداقل یکبار در این فصل سرمربی شان را تغییر داده‌اند و به نظر می‌رسد دو سه تیم دیگر هم پتانسیل ادامه تغییرات را داشته باشند و هیچ بعید نیست تعداد تیمهایی که دست به تغییر سرمربی خواهند زد قبل از اتمام فصل دو رقمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین تغییر
اولین تیمی که در این فصل سرمربی‌اش را برکنار کرد و تغییرات نیمکت را آغاز کرد، گل گهر سیرجان بود. سیرجانی‌ها خیلی زود و در پایان هفته ششم با برکناری بگوویچ، مجید جلالی را روی نیمکت نشاندند تا یک مربی با سابقه داخلی جایگزین یک مربی با سابقه خارجی شود.

عجیب ترین تغییرات
عجیب ترین تغییرات روی نیمکت سرخابی‌های تهران صورت گرفت. استقلال و پرسپولیس درست زمانی که به صدر جدول رسیدند پروژه تغییرات روی نیمکت این تیم‌ها کلید خورد. در حالی که ظاهراً مدیران باشگاه سعی در حفظ مربیان خود داشتند، اما اتفاقاتی افتاد که در نهایت منجر به جدایی این دو مربی از استقلال و پرسپولیس شد.

خارجی زدایی
لیگ برتر در فصل نوزدهم روی خوشی به مربیان خارجی نشان نداد. در حالی که لیگ برتر پرسپولیس، تراکتور، صنعت نفت، استقلال و گل گهر لیگ را با مربیان خارجی آغاز کردند، تنها صنعت نفت به حفظ دراگان اسکوچیچ مبادرت ورزید و ۴ خارجی دیگر به دلایل مختلف تیم های خود را ترک کردند. البته در ادامه شاهین و ذوب آهن تلافی کرده و دو خارجی را جانشین دو مربی ایرانی کردند که تاحدودی تعادل در این زمینه حفظ شود.

دو جابجایی
دو تن از مربیان کنار رفته از سمت‌های خود بلافاصله روی نیمکت تیم‌های دیگر نشستند. یکی در لیگ یک و دیگری در لیگ برتر. گل محمدی بلافاصله بعد از جدایی از شهر خودرو سرمربی پرسپولیس شد و رسول خطیبی نیز بعد از جدایی از تیم ماشین سازی سرمربی تیم لیگ یکی آلومینیوم اراک شد. به اینها می‌شود ساکت الهامی را هم اضافه کرد که در ماشین سازی دستیار بود و بعد از جدایی از این تیم سرمربی تیم تراکتور شد.

جدایی‌های خود خواسته
در بین مربیانی که از تیم‌های لیگ برتری جدا شدند، اکثراً خود خواسته و یا با استعفا بوده. مصطفی دنیزلی اولین مربی بود که خود خواسته از لیگ برتر جدا شد. استراماچونی، کالدرون، گل محمدی و رسول خطیبی دیگر نفراتی بودند که حداقل در ظاهر با میل و رغبت خود نیمکت تیم‌هایی که کار را با آنها شروع کردند را ترک کردند.

سرپرست‌هایی که سرمربی شدند
در این جابجایی ها، دو سرپرست سرمربی شدند تا این هم از اتفاقات عجیب این فصل باشد. مجتبی سرآسیابی سرپرست سابق شهر خودرو بعد از جدایی گل محمدی جای او را روی نیمکت گرفت و سرمربی تیم مشهدی شد و احد شیخ لاری سرپرست پیشین تراکتور یکبار به عنوان سرمربی (موقت) همان تیم انتخاب شد و یک بازی هم روی نیمکت نشست و سرپرست - سرمربی تیم ماشین سازی شد و جای رسول خطیبی را روی نیمکت این تیم گرفت.

تیم‌های در معرض تغییر
گرچه ۷ تیم سپاهان، صنعت نفت، فولاد، نفت مسجد سلیمان، نساجی، پیکان و سایپا هنوز تغییراتی روی نیمکت شان اعمال نکرده‌اند، اما هیچ بعید نیست هر کدام از این ۷ تیم هم لااقل یکبار تغییرات را تجربه کنند. به خصوص دو تیم سایپا و پیکان که به دلیل نتایج ضعیفی که گرفته‌اند در معرض این تغییرات قرار دارند.

کد خبر 4829329 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال امید ایران کشتی آزاد باشگاه پرسپولیس کنفدراسیون فوتبال آسیا المپیک 2020 توکیو وزارت ورزش و جوانان یحیی گل محمدی تیم ملی والیبال ایران هندبال تیم فوتبال شهر خودرو مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۸۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبود ۹ پله‌ای رتبه فضای کسب و کار کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه در کمیته بهبود فضای کسب و کار کرمانشاه، آخرین وضعیت شاخص فضای کسب و کار استان مطرح شد که بر اساس آن جایگاه کرمانشاه ۹ پله بین استان‌های دیگر ارتقاء یافته است.

به گزارش ایسنا، عبدالوحید محمدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه در اولین کمیته بهود فضای کسب و کار استان در سال ۱۴۰۳، با اشاره به بهبود ۹ پله‌ای جایگاه کرمانشاه از نظر شاخص فضای کسب و کار، گفت: اینکه تنها با دو دهم درصد بهبود شاخص فضای کسب و کار، رتبه استان ۹ پله ارتقاء یافت، بیانگر رقابت تنگاتنگ بین استان‌ها در این خصوص است.

وی ادامه داد: این ارتقاء جایگاه استان زمانی باعث خوشنودی خواهد شد که ادامه‌دار باشد، نه اینکه در فصول آینده جایگاه فعلی را از دست بدهیم.

محمدی بر لزوم همکاری بیشتر همه دستگاه‌ها برای بهبود شاخص فضای کسب و کار استان تاکید کرد تا بتوانیم جایگاه فعلی را باز هم ارتقاء دهیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه یکی از عواملی که به نظر می‌رسد به کمک بهبود فضای کسب و کار استان آمده را رونق پرداخت تسهیلات اشتغالزایی از سوی بانک‌ها در فصل پاییز عنوان کرد.

وی با بیان اینکه تامین مالی از بانک‌ها عامل بسیار مهمی در شاخص فضای کسب و کار استان است که چندان هم در اختیار ما نیست، گفت: متاسفانه کرمانشاه استانی کم درآمد است و این پایین بودن منابع بانک‌ها منجر به عدم توانایی در پرداخت تسهیلات می‌شود.

محمدی همچنین بر لزوم هزینه کرد حداقل ۵۰ درصدی منابع بانک‌های کرمانشاه، خصوصا بانک‌های خصوصی در داخل استان تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، آرش میرانی رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های اتاق بازرگانی کرمانشاه نیز در این نشست که عصر دیروز(پنجم اردیبهشت) برگزار شد، گزارشی از آخرین وضعیت شاخص فضای کسب و کار استان مطرح کرد و با بیان اینکه شاخص فضای کسب و کار به صورت فصلی و سالانه توسط اتاق بازرگانی پایش می‌شود، گفت: در این پایش ۷۰ مولفه شامل ۴۲ مولفه آماری و ۲۸ مولفه پیمایشی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی آخرین آمار منتشره شاخص فضای کسب و کار را مربوط به پاییز ۱۴۰۲ دانست که کرمانشاه با عدد شاخص فضای کسب و کار ۵.۹ در جایگاه یازدهم کشور به صورت مشترک با دو استان دیگر قرار گرفته و نسبت به میانگین کشور نیز وضعیت مساعدتری دارد.

میرانی از بهبود جایگاه کرمانشاه در شاخص فضای کسب و کار نسبت به فصل قبل یعنی تابستان ۱۴۰۲ خبر داد و عنوان کرد: در تابستان ۱۴۰۲ با عدد شاخص فضای کسب و کار ۶.۱۷ در جایگاه ۲۰ کشور قرار داشتیم و وضعیت کرمانشاه نسبت به میانگین کشوری نامساعدتر بود.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های اتاق کرمانشاه غیرقابل پیش‌بینی بودن و تغییرات قیمت مواد اولیه و محصولات، دشواری تامین مالی از بانک‌ها و بی‌ثباتی سیاست‌ها و قوانین و مقررات را سه عامل مهم مخل فضای کسب و کار در کرمانشاه در فصل پاییز ۱۴۰۲ عنوان کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری
  • واکنش توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی؛ فراتر از یک مربی
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • بهبود ۹ پله‌ای رتبه فضای کسب و کار کرمانشاه
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است