Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@21:35:08 GMT

بیرانوند در تمرین پرسپولیس حضور یافت (عکس)

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۰۱۳۳

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم پرسپولیس در تمرین سرخ ها حضور یافت.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که شایعات زیادی پیرامون علیرضا بیرانوند وجود دارد و اخباری مبنی بر پیشنهاد جدی باشگاه خنک بلژیک درباره این بازیکن منتشر شده است اما بیرانوند در تمرین سرخپوشان حضور یافت و پا به پای هم تیمی هایش به تمرین پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این در حالی است که برخی ادعا داشتند که بیرانوند با بازیکنان پرسپولیس خداحافظی کرده و بلیت او نیز برای ساعت 3 بامداد رزرو شده است. اما دروازه بان خرم آبادی با حضور در تمرین، به این شایعات به صورت موقتی خاتمه داد.

 

بیرانوند در شرایطی در تمرین سرخ ها حضور یافته که صبح امروز محمدحسن انصاری فرد در این باره گفت که هرچه سریع تر به پیشنهاد او رسیدگی خواهد کرد.

 

علیرضا بیرانوند پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۰۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسدبیگی:سوپرگل مسابقه بعد از سوپرگل تمرین!

به گزارش ورزش سه سینا اسدبیگی که در این فصل خیلی کم برای پرسپولیس بازی کرده در شروع وقت های اضافه بازی با آلومینیوم اراک تیمش را پیش انداخت.

اسدبیگی که در نیمه دوم این مسابقه وارد میدان شده بود در دقایق پایانی نود دقیقه دو موقعیت گلزنی داشت که ضرباتش را  راهی به دروازه حریف نیافت. 

با این حال در شروع نیمه اول وقت های اضافه و در شرایطی که شرایط روانی تیم پرسپولیس به خاطر کامبکی که خورده بود جالب به نظر نمی رسید و ترکیب این تیم تقریبا خالی از ستاره تعیین کننده بود با یک شوت از راه دور دروازه گوهری را باز کرد.

ویدئو: 331102

اسدبیگی در حالی این گل زیبا و روحیه بخش را به ثمر رساند که چند روز قبل در تمرین یک سوپرگل زده بود و با شوتی تماشایی  گل زیبایی به ثمر رسانده بود که ویدیوی این گل در فضای مجازی سرخ ها وایرال شد.

اسدبیگی با شوتی که در اراک تبدیل به گل کرد نشان داد هافبک شوتزنی است  و گل های قبلی او از جمله گل زیبای فصل قبلش مقابل گل گهر اتفاقی نبوده است.

دیگر خبرها

  • ناجی پرسپولیس در جام حذفی غایب بود
  • اسدبیگی:سوپرگل مسابقه بعد از سوپرگل تمرین!
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • استوری علیرضا بیرانوند از تمرینات اختصاصی‌اش پس از مصدومیت (فیلم)
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • علیرضا بیرانوند آماده بازگشت به میادین + ویدئو
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!