Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر رضا حضرتی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز مشهد که در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد افزود: نیروهای مسلح کشور، خط قرمز ما هستند و همین ها بودند که سایه جنگ را از روی کشور برداشتند و کسانی که به عکس سردار رشید ما هتک حرمت می کنند در راه دفاع از کشور خود هیچ کاری نکرده اند و نمی کنند.
وی با اشاره به حضور سفیر انگلیس در تجمعات پس از سقوط هواپیمای اوکراینی ادامه داد: آنچه مسلم است میدان داری انگلیسی های روباه صفت خبیث در این فاجعه دل‌های ایرانیان را مکدر و نگران کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان خراسان رضوی گفت: حضور سفیر کشور روباه پیر در هدایت مدیریت میدان منحرف کردن و سوء استفاده از واکنش جوانانه دانشجویان و جوانان ایران تا گردهم آوردن نمایندگان کشورهای قربانیان و صدور آن بیانیه تعجب آور و خارج از عرف و از همه مهمتر اصرار عجیب آنان در خارج کردن جعبه سیاه به فرانسه معلوم الحال همگی نگران‌کننده و نشان از کتمان کشف رمز این فاجعه و بیانگر سناریویی چند لایه است.
حضرتی با  اشاره به ویژگی ولایتمداری سردار سلیمانی افزود: سردار سلیمانی یک شخص نیست بلکه یک مکتب است و سراسر جمهوری اسلامی و منطقه پر است از قاسم سلیمانی ها که تا نابودی دشمنانشان آرام و قرار ندارد اما رویداد بی نظیر دیگر که همه جهان را انگشت به دهان کرد حضور ده‌ها میلیونی ملت شریف ایران و صدها هزار نفری ملت قدردان عراق و دیگر کشورهای منطقه مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی و گرامیداشت مقام او بود.

وی ادامه داد: این حضور بدون شک یکی از بی‌نظیرترین تشییع پیکرها در جهان بود که تاریخ به خود دیده است و موجب شد که تمامی جهان، نفرت ملت ایران و عراق و منطقه را از آمریکای جنایتکار به عینه مشاهده کنند و فریاد انتقام تنها چیزی بود که جهان می شنید و همین فریادها به تعبیر مقام معظم رهبری سوخت موشک های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زیر و رو کردن پایگاه آمریکایی در عراق شد.

او اضافه کرد: در پاسخ موشکی سپاه به اقدام تروریستی دولت آمریکا این فقط پایگاه آمریکا نبودکه شخم زده می‌شد بلکه درک هیبت و هیمنه آمریکا و استکبار جهانی بود که با خاک یکسان می‌شد.
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان خراسان رضوی به انتخابات اسفندماه مجلس شورای اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: در انتخاب اصلح به وحدت جامعه نخبگانی و انقلابی کشور و استان نیاز داریم تا مردم بتوانند با اطمینان به افراد مورد نظر خود رای دهند اما باز هم وقت انتخابات برخی شروع به تخریب بی‌رحمانه شورای نگهبان می‌کنند.

حضرتی افزود: اعضای شورای نگهبان بدانند ما از عملکرد قانونی و انقلابی آنها تمام قد دفاع می کنیم و به کسانی که به هر دلیل تخریب این شورا به عنوان یک نهادی قانونی را انجام می‌دهند هشدار می‌دهیم که در پازل دشمن بازی نکنند و دشمن شادکن نشوند و از آنها که التزام به قانون شعار روز و شبشان است می‌خواهیم به قانون التزام داشته باشند و درخواست خود را قانونی مطرح کنند و شورای نگهبان هم مانند همیشه بدون توجه به هجمه ها وظیفه خود را در تایید و یا عدم تایید نامزدهای داوطلب نمایندگی انجام دهد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 انگلیس جامعه حرم مطهر امام رضا مشهد نیروهای مسلح قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۰۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی، ظهر پنجشنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس جدید نظارت و ارزشیابی قضات دادگستری کرمان گفت: کرمان مزین به نام سیدالشهدای جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است و امروز اگر نیروهای مسلح ما در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند به برکت خون این شهید والامقام و هزاران شهید دیگر است.

وی به عملیات غرور آفرین سپاه و نیروهای مسلح علیه رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کرد و افزود: در تاریخ اسلام و پس از حیات امامان معصوم (ع) شیعه هیچ وقت به اندازه امروز عزت نداشته است، این نعمتی که است که به برکت انقلاب اسلامی، اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) و رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) تحقق یافته و شیعه به این جایگاه رسیده است.

حجت الاسلام قدیانی، خطاب به قضات جوان گفت: خوب است گاهی به گذشته خود مراجعه کنیم و جایگاه کشورمان در سطح جهانی و بین المللی و وضعیت آن زمان را با پیشرفت‌های اکنون مقایسه کنیم، بیش از ۴۵ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و تعداد زیادی از جمعیت کشور جوانانی هستند که قبل از انقلاب را ندیده اند و کسانی که قبل از انقلاب را دیده اند نیز گاهی یادشان می‌رود، قبل از انقلاب کجا بوده ایم و الان کجا هستم.

این مقام عالی قوه قضائیه گفت: در دل تحریم‌ها نیروهای مسلح ما موفق به ساخت مدرن ترین موشک‌های کروز و بالستیک نقطه زن شده اند و باید بپذیریم که علیرغم همه مشکلات و سختی‌ها، کشور رو به پیشرفت است.

دادستان انتظامی قضات کشور گفت: حفظ شأن و جایگاه قضات و همچنین معرفی قضات شجاع، مؤمن و متعهد به جامعه در دستور کار دادستانی انتظامی قضات کشور قرار دارد و قدردان زحمات شبانه روزی قضات و کارمندان پرتلاش در دستگاه قضائی هستیم.

گفتنی است در این آئین از خدمات غلامعباس مبشری تقدیر و مختار شمس الدین، مستشار دادگاه تجدیدنظر استان کرمان به سمت رئیس جدید نظارت و ارزشیابی قضات دادگستری کرمان منصوب شد.

کد خبر 6088548

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • افتخارات نیروهای مسلح حاصل اطاعت از فرماندهی معظم کل قواست
  • مجوز استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی صادر شد
  • خبر خوش برای سربازان؛ آتش‌نشانی هم سرباز می‌گیرد
  • آتش نشانی هم سرباز می گیرد
  • خبر مهم برای مشمولان؛ به جای سربازی در این نهاد خدمت کنید