Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل و سایر سازمان های بین المللی مستقر در وین، از کشف و ضبط بیش از ۸۱۴ تن انواع مواد مخدر در کشور در سال ۲۰۱۹ خبر داد.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، «کاظم غریب آبادی» سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل و سایر سازمان های بین المللی مستقر در وین، از کشف و ضبط بیش از ۸۱۴ تن انواع مواد مخدر در کشور در سال ۲۰۱۹ خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام این مطلب، افزود: با تلاش و از جان گذشتگی سربازان و ماموران نهادهای انتظامی و امنیتی کشورمان در مرزها و داخل کشور، طی سال ۲۰۱۹ میلادی ۸۱۴۴۷۷ کیلوگرم انواع مختلف مواد مخدر کشف و ضبط شد که بیشترین میزان، مربوط به تریاک با ۶۵۶۲۵۸ کیلوگرم می باشد. میزان کشف و ضبط سایر مخدرهای دیگر، عبارتند از: هروئین ۱۷۴۱۴ کیلوگرم، مرفین ۱۸۱۸۵ کیلوگرم، حشیش ۷۳۹۲۸ کیلوگرم، و شیشه ۱۳۵۷۰ کیلوگرم.

سفیر و نماینده دائم ایران همچنین اظهار داشت: ماموران مبارزه با مواد مخدر کشورمان در سال ۲۰۱۹ تعداد ۲۳۱۹ درگیری مسلحانه با قاچاقچیان داشته اند که منجر به انهدام و متلاشی شدن ۱۸۸۶ باند و شبکه ترانزیت و توزیع موادمخدر شده است.

وی افزود: در این درگیری ها نیز ۵ نفر از ماموران عزیز کشورمان به شهادت رسیدند. 

غریب آبادی در پایان اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران همچنان پرچمدار مبارزه با مواد مخدر در سطح جهانی است.

وی با اشاره به اینکه تلاش ها و برنامه های ایران در سه حوزه مقابله، پیشگیری، و درمان همواره مورد اذعان و تمجید دفتر مقابله با جرم و موادمخدر ملل متحد قرار می گیرد، از بی توجهی برخی کشورها در عدم پذیرش مسئولیت مشترک در این حوزه، به طور جدی انتقاد کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سازمان ملل مواد مخدر کاظم غریب آبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۱۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان (فیلم)



منبع:چند ثانیه

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشف محموله بزرگ مواد مخدر صنعتی در پایتخت (فیلم) این کشور، بزرگترین تولیدکننده تریاک جهان شد (فیلم) برخورد پلیس سوئد با مسافر ایرانی به خاطر حمل عنبرنسارا (فیلم)

دیگر خبرها

  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی ‌/ بایدها ‌و نبایدهای حجاج
  • آبشار لوه این هفته برای دومین بار قربانی گرفت؛ امروز مسافر سبزواری سقوط کرد
  • غریب‌آبادی: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • غریب آبادی: ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان آزاد می‌شوند
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به هرمزگان
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • جمع آوری 276 معتاد متجاهردر استان
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان (فیلم)